Suni sancı ile doğum yaptım, süreç nasıl ilerledi?

0 oy
1,703 göst.
30 Eylül 2020 Doğum kategorisinde (507 puan) sordu

Rabbime binlerce kez şükürler olsun çok güzel bir şey 3 bebeğim olmasına rağmen ilkmiş gibi aynı heyecan aynı mutluluğu yaşadım dün post açmıştım kızlar yatışım yapılıyor diye dua eden herketen Allah razı olsun bende bütün hamilellere dua ettim Rabbim olmayanlara bu duyguyu yaşatsın diye dua ettim doğum hikayeme gelince

Saat 11 de suni sancım takıldı açılmam 2 cm di sonra 1 gibi hissetmeye başladım açılmam 4 cm olmuş tu doktorum 2 saate olur doğum dedi sonra 5 cm olunca ebe hanım çatala çıkardı suyumu patlattı geri odaya döndüm bundan sonra sancılarım çekilecek gibi değildi çok fazla ve sık sık gelmeye başladı 2 saat çektim öyle sonra alın beni nolur diye bağırmaya başladım beni doğuma aldılar sonra çatalda 4 sancı daha çek gelir dedi ebe çatalda sancı çekmek daha zor oldu sonra bebeğimin geldiğini farj ettim doktor geldi hemen ıkınmamı söylediler 6 cı ıkınmam da bebeğim çıktı sonra kanamam durmadı beni ameliyata alıcaklar dı hayır istemiyorum dedim sonra bana anastezi verdiler uyumuşum bir buçuk saat kanamamı durdurmak için uğraşmışlar uyandığımda tek başıma doğumhanedeydim bebeğimi istiyorum dedim eşim geldi odaya gittim bebeğimi gördüm kucağıma alamadım anestezi etkisindeydim ama çok duygulandım onu görünce suni sancıdan korkan annelere evet biraz daha acı ama sancı çekerken kendinizi sıkmayın kasmayın asla yoksa bebek yukarı çıkıyor açılma olmuyor hep ebeyi dinledim açılmam kolay ilerledi kanamamın dışında zor bi doğumum olmadı çok şükür Rabbim hepinizi kolaylıkla kurtarsın ❤️❤️
Gebelik haftası 41

10 Cevap

0 oy
30 Eylül 2020 (507 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Yazabildiğim ve yazamadığım hepinize teşekkür ederim sağolun iyi ki varsınız Rabbim hepinize kolaylık versin ❤️
-Reklam-
+1 oy
30 Eylül 2020 (342 puan) cevapladı
Gözün Aydın Allah analı babalı büyütsün! 
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Amin canım sağol
+1 oy
30 Eylül 2020 (1,251 puan) cevapladı
Gözün aydın canım benimde 2. Gebelik özelde mi doğum yaptın
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım evet özelde yaptım
+1 oy
30 Eylül 2020 (225 puan) cevapladı
Gözün aydın bende beklemedeyim 3 üncü gebeliğim 39+3 deyiz tık yok.neden kanaman olmuş peki bir şey söylemedim doktorun.olimsuz bir durim mu varmıs ki
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Bilmiyorum canım bi anda oluşmuş bişey söylemedi ilaç yazdı kontrole çağırdı şimdi ayağa kalkamıyorum başım dönüyor kan kaybettğim için
30 Eylül 2020 (225 puan) yorumladı
Hadi ya.Gecmis olssun.Allah yardımcın olsun.ah bir de ben dogursbilseydim.cok dikişin varmı peki bilgin var mı
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Var canım iki yerden keslmiş 5 er tane bebeğim büyük doğduğu için iriydi kesik atıldı yoksa çıkaramadı doktor inşallah sende kolaylıkla doğurursun bir an önce Rabbim bir avaz da kurtarsın
30 Eylül 2020 (225 puan) yorumladı
Aminn Allah razı olsun canim
+1 oy
30 Eylül 2020 (430 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım sağlıklı günleriniz olsun inşallah. Çatalda suyum patalatıldı dediniz neyle patlatılıyor canınız acıdı mı patalatılırken olsun elle muayenede olsun
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Sağol canım elinde beyaz bi çubuk vardı çatı muayenesi yapar gibi patlattı hiç hissetmedim onu
30 Eylül 2020 (430 puan) yorumladı
Çatı muayenenız acıdı mı canım ben biraz tısıyorumda doğumum yaklşatıkça ya
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Kendini sıkarsan çok acıyor rahat bırakırsan canın daha az yanıyor canım
30 Eylül 2020 (430 puan) yorumladı
Hımm sağol canım
+1 oy
30 Eylül 2020 (3 puan) cevapladı
Allah anali babali buyutsun insallah. Benimde 3.ye hamileyim korkuyorum bende 2 tane normal yapmama ragmen. Kirtulmussun masallah genelde 2 veya 3 daha kolay olur diyorlar ama nasip iste.
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Haftası dolup gelmediği için zorlandım doğum kolay bişey değil ama ne kadar az çekersen o kadar iyi oluyor Rabbim bir avaz da kurtarsın canım sağlıkla kucağına al inşallah
30 Eylül 2020 (3 puan) yorumladı
Insallah canim aynen dogumun kolayi yok malesef o an cekmemiz gerekeni cekicez yeterki evlatlarimiz saglikli olsunlar.
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Rabbim çok çektirmesin canım inşallah kısa sürer
2 Ekim 2020 (114 puan) yorumladı
Bende 3. Normal olir inşallah iki kızım a normal oldu ama ikincisi çok zor oldu bende öyle biliyordum ikinci üçüncü kolay okur diye dogum sürecine bağlı işte Rabbim herkezi kolaylıkla  o masadan kaldirsin
2 Ekim 2020 (507 puan) yorumladı
Aynen canım çektiğin sancı süresi rahmin açılması önemli olan Amin canım Rabbim bir avaz da kurtarsın sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini
+1 oy
30 Eylül 2020 (923 puan) cevapladı
Gözün aydın olsun canım allah an ali babalı büyütsün sağlıkla huzurla büyütsün inşallah
+1 oy
30 Eylül 2020 (772 puan) cevapladı
Gözün aydın canım . Rabbim analı babalı büyütsün..bende yarın suni sancı ile doğuma alınacağım ilk bebeğim inşallah her şey yolunda gider
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Rabbim bir avaz da kurtarsın canım sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini asla kendini sıkma kasma sancın geldikçe aşağı doğru bacağını aç nefes al daha az çekersin
30 Eylül 2020 (772 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım . Sancı açılma nişan yok sence çok uzun sürer mi . Uzundan kastım 12-24 saat arası (◕ᴗ◕✿)
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
İnşallah çok sürmez canım doğumdan doğuma değişiyor rahim açılmaya başlarsa devamı geliyor ama önemli olan 3 cm den sonra ilerlemesi inşallah bira avaz da kurtulursun kısa sürer inşallah
30 Eylül 2020 (772 puan) yorumladı
Amin inşallah canım
+1 oy
30 Eylül 2020 (243 puan) cevapladı
Gozun aydın darısı başıma bnde 40 haftalık oldum
30 Eylül 2020 (507 puan) yorumladı
Rabbim kolaylıkla kurtarsın canım sağlıkla kucağına al bebeğini bir avaz da kurtarsın inşallah
30 Eylül 2020 (243 puan) yorumladı
Aminnn
0 oy
2 Ekim 2020 (627 puan) cevapladı
Maşallah kız Allah bağışlasın normal doğum olduğuna sevindim. Sağlıklı mı bebeğin 
2 Ekim 2020 (507 puan) yorumladı
Sağol canım çok şükür normal yaptım sağlıklı şükürler olsun ki senin doğum nasıl geçti bebiş nasıl post açmadın galiba göremedim seni

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Suni sancı ile doğum yaparken sancı anında nasıl nefes alınmalı?
Suni sancı ile doğum yaparken sancı anında vücudu kasmamak ve derin nefes alıp vermek, bebeğin kanala ilerlemesini kolaylaştırır. Kendinizi sıktığınızda bebek yukarı doğru itilebilir, bu da açılmanın yavaşlamasına neden olur. Ebe veya doktorunuzun yönlendirmelerine odaklanarak sancı esnasında ıkınma komutlarını beklemek, doğum sürecinin daha hızlı ve sağlıklı ilerlemesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası kanama neden durmaz ve nasıl müdahale edilir?
Doğum sonrası kanamanın durmaması durumunda, doktorlar öncelikle rahim kasılmasını sağlamak için müdahalede bulunur. Eğer doğal yollarla kanama kontrol altına alınamazsa, hastaya genel anestezi uygulanarak cerrahi müdahale veya gerekli tıbbi destek sağlanır. Bu süreçte amaç, annenin hayati fonksiyonlarını korumak ve rahim içi kanamayı durdurarak hızlıca toparlanmasını sağlamaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda suni sancı süreci tam olarak nasıl ilerler?
Suni sancı süreci genellikle hastaneye yatış yapıldıktan sonra doktorun uygun gördüğü dozda ilacın verilmesiyle başlar ve rahim ağzındaki açılma takip edilir. Yaklaşık 2-4 cm açıklıktan sonra sancıların şiddeti ve sıklığı artar, ardından ebe kontrolünde suyun patlatılması ile doğum süreci hızlandırılır. Doğumun gerçekleşmesi için gerekli olan tam açıklığa ulaşıldığında ise aktif ıkınma evresine geçilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumhanede anestezi etkisi geçene kadar nelere dikkat edilmeli?
Doğum sonrası anestezi etkisi altındayken en önemli dikkat edilmesi gereken konu, uyanma sürecinde vücudun dinlendirilmesi ve ani hareketlerden kaçınılmasıdır. Anestezi sonrası ilk saatlerde sersemlik hissedilmesi normaldir; bu süre zarfında sağlık personeli kanama takibi yapar. Tam ayılma gerçekleşene kadar bebeği kucağa alırken mutlaka bir refakatçi veya hemşire desteği alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum yapmak çok mu acılıdır?
Suni sancı, doğal sancılara göre daha hızlı ve yoğun hissedilebilen bir süreçtir, ancak kişiden kişiye göre ağrı eşiği farklılık gösterir. Sancıyı yönetmek için nefes egzersizleri yapmak ve süreci kabullenmek acı hissini yönetmeye yardımcı olur. Doğum sırasında kasılmamak ve doktorun yönlendirmelerini takip etmek, suni sancının yarattığı zorlukları azaltarak doğumun daha kolay tamamlanmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 643 göst.
0 oy
7 cevap 1,394 göst.
0 oy
12 cevap 1,422 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...