38+5 haftalık gebeyim, karnım ağrıyor ama tuvalete çıkamıyorum?

0 oy
381 göst.
2 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (165 puan) sordu
Ama kizlar hic birsey yapamiyorum yani afedersinz . Ama karnim agriyo lavobya cikacam gbiyim gelmiyo buyuk dıskım nden ole gebelk hftam 38+5

3 Cevap

0 oy
2 Ekim 2020 (55 puan) cevapladı
Canim o büyük tuvalet in değil dir bebektir doğumun gelmiş olabilir dikkat et zorlama kendini Allah korusun tuvalete düşer bebek bi hastaneye git
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2020 misafir cevapladı
Kabizlik sorunu yasiyorsaniz yada gaz ondanda olur. Bekleyin gerekirse yarim saat kadar falan baktiniz hala gelmiyo bise diyememm ama zorlamayin nolur nolmaz
0 oy
2 Ekim 2020 (170 puan) cevapladı
Bence dogum bu bi acıle falan git hemen ne olur ne olmaz 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38+5 haftalık gebelikte tuvalete çıkamama ve karın ağrısı neden olur?
38+5 haftalık gebelikte yaşanan karın ağrısı ve tuvalete çıkamama hissi, genellikle bebeğin pelvik bölgeye baskı yapması veya yaklaşan doğum belirtileri olan bağırsak hareketliliğinden kaynaklanır. Gebeliğin son haftalarında vücut doğuma hazırlık süreci olarak bağırsakları boşaltma eğilimi gösterebilir, ancak dışkılama gerçekleşmiyorsa bu durum gaz sıkışması veya yalancı sancılarla da ilişkili olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 38. haftasında tuvalet ihtiyacı var ama yapamıyorum ne yapmalıyım?
Gebeliğin 38. haftasında tuvalet ihtiyacı hissedip yapamıyorsanız, öncelikle ılık bir duş alarak kaslarınızın gevşemesine yardımcı olabilir ve hareket ederek bağırsak hareketliliğini destekleyebilirsiniz. Bol su tüketmek ve lifli gıdalarla beslenmek bağırsakların çalışmasına yardımcı olur; ancak şiddetli karın ağrısı, kanama veya su gelişi gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık hamileyim karın ağrım var ama dışkılayamıyorum, bu doğum belirtisi mi?
Gebeliğin 38. haftasında hissedilen karın ağrısı ve tuvalete çıkma isteği, vücudun doğuma hazırlık sürecinde bağırsakları boşaltma çabasıyla ilgili olabilir ve bu durum bazen doğumun yaklaştığının habercisi sayılır. Eğer ağrılarınız düzenli aralıklarla geliyorsa ve şiddeti artıyorsa, bu durum gerçek doğum sancısı ile karıştırılmamalı ve mutlaka bir uzman tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 38. haftada bağırsak hareketliliği ve karın ağrısı nasıl geçer?
Hamileliğin son haftalarında yaşanan bağırsak hareketliliği ve karın ağrısını hafifletmek için sol tarafa yatarak dinlenmek ve ılık su tüketimi bağırsaklardaki baskıyı azaltabilir. Bu dönemde vücudun doğuma odaklandığı unutulmamalı; ağrının bağırsak kaynaklı mı yoksa rahim kasılması mı olduğunu ayırt etmek için ağrıların sıklığını ve süresini gözlemlemek oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38+5 haftalık gebelikte karın ağrısı ve tuvalete çıkamama durumunda ne zaman doktora gidilmeli?
38+5 haftalık gebelikte şiddetli karın ağrısı, dışkılayamama hissiyle birlikte vajinal kanama, su gelişi, ateş veya bebeğin hareketlerinde azalma gibi belirtiler varsa vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır. Ayrıca ağrılarınızın düzenli aralıklarla gelip gelmediğini takip etmek, doğum sürecinin başlayıp başlamadığını anlamak açısından kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 365 göst.
0 oy
5 cevap 452 göst.
0 oy
2 cevap 245 göst.

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...