NST'de sancı çıktı ama açılma yok, ne yapmalıyım?

0 oy
3,102 göst.
7 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (227 puan) sordu

image

Bugün nst ye girdim sancim vardı çıktı da ama açilmam hiç yok doktor 40 haftaya kadar gidersin dedi alttan muayene oldum eve gelene kadar sancidan öldüm saat 6 dan beri hala sancim var 15 dk 20 dk da bir geliyor baya da ağrılı acaba muayene mi tetikledi 12 gün böyle ağrıdan dayanamam ki benim gibi  olan oldu mu hiç 38+2 haftalık olduk

Gebelik haftası 38+2

4 Cevap

0 oy
7 Ekim 2020 (227 puan) cevapladı

Şuan da sancı var hala devam ediyor uyuyamıyorum :ermm:

7 Ekim 2020 (1,561 puan) yorumladı
Kaç dakikaya düştü
7 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
15 hala bazen 20 de oluyor
8 Ekim 2020 (5,247 puan) yorumladı
Cnmn bmde 2 gun önce  sancincikti 2 cm acilmam var diye dogumhanede yattim 4 saat nst de kaldım  ama sancim geri gitti 4 defa alttan muayene ettiler ama dahada hic sancim olmadi. Eve çıktım kndi istegimle.  Hala bişi  yok.. 38 haftalik oldum
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Rabbim yardımcımız olsun inşallah benim hiç yok açılma doktorum 40 haftaya kadar gidersin dedi ama sancı var eğer 5 dk ya düşerse gel dedi
-Reklam-
0 oy
7 Ekim 2020 (1,561 puan) cevapladı
Evet çatı muayenesi erken doğumu tetikliyormuş ben de 32yken yaptılar kanamam durmadı nişanım geldi yatış aldım Bi süre 
7 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
İnşallah tetiklemistir ya artık dayanilmiyor
8 Ekim 2020 (1,561 puan) yorumladı
Canım hastaneye gittin mi ne durumdasın
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Evet gittim 1cm açılma var dedi çekiyorum hala baya ağrılı geçiyor kahve rengi şeklinde akıntı sumuksu akıntı da eşlik ediyor 5 dk ya düşünce giderim artık doktor belli olmaz ne zaman doğum olacağı dedi eğer sancin düzenli olursa yarın da olur 1 hafta sonra da dedi bakalım artık inşallah yarın olur çünkü yoruldum gerçekten hal kalmadı artık
9 Ekim 2020 (1,561 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun canım squat yap merdiven in çık duş al sıcak açılman olsun
9 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Amin inşallah sağol canım
0 oy
8 Ekim 2020 (170 puan) cevapladı
Bak sancıların varsa acılmanda olmaya baslamıstır bi git istersen bende 38+2de dogum yapmıstım
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Sık sik gelirse giderim gene bakalım sağol canım canım
0 oy
8 Ekim 2020 (1,236 puan) cevapladı
Kuzum bende sen gibiydim devlet sende ağrı varsa da yoksa da umursamıyor herhangi bi su nisan gelmediyse bebek tehlikede değilse 40 haftaya kadar bekliyor benim bebeğim de de sancı çıkıyordu bende acayip hissediyordum 37 haftaliktim 3 cm acikligim vardı ona rağmen başlatmadilar doğumu ağrı siziyla 3 gun anca dayanabildim en son esim dayanamadı halime ozel e gidip dogum yaptim allah yardimcin olsun kuru kuru ağrı çekmek çok zor 
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Allah razı olsun Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
8 Ekim 2020 (1,236 puan) yorumladı
Özel de istersen suni alabilirsin kuzum bol bol dus yap küvet varsa bağdaş kurar gibi otur ayaklarını onde birlestir öyle sıcak suyun içinde 15 dk otur dustan çıkınca beline masaj yaptir bunlar açılma yapar biraz daha hızlanır doğumun
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Çok stresliyim stresten sancı varmı bilmiyorum ama kısımlarımda doluluk var
8 Ekim 2020 (227 puan) yorumladı
Hastaneye gidiyorum dua edin bana inşallah acilmamm vardır biran önce kurtulmak istiyorum bu ağrıdan
8 Ekim 2020 (1,236 puan) yorumladı
Allahım yardimcin olsun kuzum rabbim yar ve yardımcın olsun

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

NST'de sancı çıkıp açılma olmaması ne anlama gelir?
NST'de sancı çıkması ancak rahim ağzında açılma olmaması, vücudun doğuma hazırlık sürecinde olduğunu ancak henüz aktif doğum eyleminin başlamadığını gösterir. Bu durumdaki sancılar genellikle yalancı doğum sancıları (Braxton Hicks) veya düzensiz kasılmalar olabilir. Rahim ağzındaki olgunlaşma süreci kişiden kişiye değiştiği için, sancıların düzenli hale gelmesi ve açılmanın başlaması için belirli bir süre geçmesi gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Alttan muayene sancıyı tetikler mi?
Evet, gebeliğin son haftalarında yapılan çatı muayenesi veya alttan muayene, rahim ağzını uyararak kasılmaları tetikleyebilir veya mevcut sancıların şiddetini geçici olarak artırabilir. Muayene sırasında yapılan fiziksel temas, bölgedeki sinir uçlarını uyararak vücudun kasılma yanıtını hızlandırabilir. Bu sancılar genellikle kısa süreli olur ancak şiddetli ve uzun süreli devam ederse doktorunuza bilgi vermeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte düzenli sancı nasıl ayırt edilir?
Düzenli ve gerçek doğum sancıları genellikle 5-10 dakikada bir gelen, istirahatle geçmeyen ve giderek şiddetlenen kasılmalardır. Yalancı sancıların aksine, gerçek doğum sancıları zamanla kısalır, güçlenir ve sıklığı artar. Eğer 15-20 dakikada bir gelen sancılarınız ağrı düzeyini artırıyorsa ve 1 saat boyunca aynı düzenle devam ediyorsa, doğumun başlamış olma ihtimaline karşı hastaneye başvurmanız gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftaya kadar sancı çekmek normal mi?
Gebeliğin 38. haftasından sonra düzensiz sancılar yaşamak oldukça yaygındır ve vücut doğuma kendini hazırlar. Ancak bu sancıların 40. haftaya kadar çok şiddetli ve dayanılmaz düzeyde sürmesi beklenmez. Eğer sancılarınız günlük yaşam kalitenizi ciddi şekilde bozuyorsa, uyumanıza izin vermiyorsa veya su gelişi/kanama gibi ek belirtiler eşlik ediyorsa mutlaka doktorunuzla tekrar görüşerek durumunuzu değerlendirmesini isteyin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancıları başladığında ne zaman hastaneye gitmeli?
Sancılar düzenli hale geldiğinde, yani 5 dakikada bir gelip yaklaşık 45-60 saniye sürdüğünde ve bu süreç 1-2 saattir devam ediyorsa hastaneye gitme vakti gelmiştir. Ayrıca suyunuzun gelmesi, nişan gelmesi (kanlı mukus) veya bebeğin hareketlerinde belirgin bir azalma hissettiğiniz durumlarda süreyi beklemeden en yakın sağlık kuruluşuna gitmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 274 göst.
3 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sngl34 (138 puan) sordu
0 oy
0 cevap 417 göst.
0 oy
4 cevap 702 göst.
9 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Saliha 59 (732 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...