7 haftalık hamileyim ama bebeği göremiyoruz, normal mi?

0 oy
488 göst.
8 Ekim 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,085 puan) sordu

image

kızlar iki düşüğüm var bebek gelişmediği için ikisindede kurtaj olmak zorunda kaldım 6 ay sonra tekrar hamileyim şuan 7 haftalik olduk ama doktor bebeği göremedi haftaya gel dedi benim durumumda olup bebek 8. haftada görünen varmı 

Gebelik haftası 7+2

5 Cevap

0 oy
8 Ekim 2020 (890 puan) cevapladı
Canm olabile insallah saglckla gorursn bebegini .. ins 1 hafta daha dua ve sabrla bekle :)
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2020 (83 puan) cevapladı
Benim de öyleydi gittim keseyi göremedi 1 hafta sonra gel dedi gittim keseyi gördü bebeği göremedi tekrar 1 hafta sonra gel dedi yine gittim bebek göründü kalp atışını göremedi alttan usg bakicam dedi baktı gördü bayağı süründüm korktum benimde daha öncesinde düşüğüm olduğu için ama çok şükür 33 haftaligim şuan kendini kasma rabbim hayırlısını versin inşallah sende hayırlı haberler al 
8 Ekim 2020 (1,085 puan) yorumladı
siz kac haftalıkken görmüştünüz bebeginizi
8 Ekim 2020 (83 puan) yorumladı
9 u bulmuştu
0 oy
8 Ekim 2020 (1,353 puan) cevapladı
Canım olabilir evet daha geç bile gören var biraz daha bekle stres yapma

Herhangi başka bi sorun yoksa leke gibi mesela şuan için bi sıkıntı yok demekki inşallah tutunur bebeğin biraz daha sabır:)
0 oy
8 Ekim 2020 (1,353 puan) cevapladı

2 düşükten sonra herhangi bi test yaptırdınmı canım kromozom kan pıhtılaşma testi gibi bende ilk hamile kaldığımda gelişmedi almak zorunda kaldılar

Doktor bi test yaptır dedi araştırma hastanesinde yaptırdım çok şükür temiz hani ikinci dede aynı şeyi yaşamak insanı biraz psikolojik olarak sarsıyor dedi ondan ilkinde yaptır dedi

Ama hayırlısıyla bişey olmaz sanırım bu defa dualarım seninle:)

8 Ekim 2020 (1,085 puan) yorumladı
testlerin bazılarını yaptırmıştık kan pihtilasmasi cikmamisti ama psikolojim cok bozuldu bu defada aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.
8 Ekim 2020 (1,353 puan) yorumladı
Anlıyorum canım korkma daha geç bile görünen var
Beslenmeme dikkat et dinlen
Zor bi süreç çok iyi anlıyorum
0 oy
8 Ekim 2020 (17 puan) cevapladı
Doktorlar neden böyle yapio bilmiyorum beni de çok korkuttu kese var Bebek yok dedi boş gebelik olabilir haftaya gel bakalım yine gözükmez ise alttan bakicaz orda da görmez isek kurtaj dan bahsetti o kadar korkuyorum ki ama beklemek istediğimi soylicem 8-9haftaya kadar 
8 Ekim 2020 (1,085 puan) yorumladı
alttan baktığı halde göremedi bilmiyorum normalmi
8 Ekim 2020 (17 puan) yorumladı
Çok geç gören de oluyomus . Doktorlar biraz evham yaptırıyor ben kızımın kalp atışlarını 8 haftalıkken gidip baktırdım . O zaman ki doktorum bana sekiz hafta dolunca gel demişti . Şimdiki doktorum daha beş haftalıkken duyamadık die boş gebelik olabilir dedi.  Bazen doktordan doktora da farkedio

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık hamilelikte bebeğin ultrasonda görülmemesi normal mi?
7 haftalık hamilelikte bebeğin ultrasonda görülmemesi bazen geç döllenme kaynaklı olabilir. Normal bir gebelikte kalp atışları genellikle 6. haftadan itibaren izlense de, yumurtlama tarihinin geç olması veya cihazın çözünürlüğü nedeniyle 8. haftaya kadar beklemek gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gelişim geriliği şüphesi olan gebeliklerde 8. hafta neden kritiktir?
8. hafta, embriyonun organ taslaklarının belirginleştiği ve kalp atışlarının net bir şekilde izlenmesi gereken kritik bir eşiktir. Bu haftada hala bir yapı gözlemlenemiyorsa, doktorlar boş gebelik veya erken dönem gelişim durması ihtimallerini değerlendirmek için detaylı klinik takip başlatırlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Daha önce düşük yapan kadınlarda erken gebelik takibi nasıl yapılır?
Daha önce düşük öyküsü olan kadınlarda erken gebelik takibi, düzenli beta-hCG kan değerleri ve seri ultrason muayeneleri ile yapılır. Kan değerlerinin 48 saatte bir düzenli artış göstermesi, bebeğin sağlıklı geliştiğine dair en önemli göstergelerden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik teşhisi için kaçıncı haftaya kadar beklenmelidir?
Boş gebelik teşhisi genellikle gebelik kesesi 20-25 mm çapa ulaştığında veya 8-9 haftalık sürece rağmen içinde embriyo görülmediğinde konulur. Erken dönemde aceleci davranmamak adına doktorlar genellikle 1 hafta sonra kontrol randevusu vererek süreci gözlemler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Geç döllenme ultrasonda bebeğin görülmesini nasıl etkiler?
Geç döllenme, kadının yumurtlama tarihinin beklenen takvimden daha geç olması durumudur ve bu da gebelik yaşının ultrasonla uyumsuz çıkmasına neden olur. Eğer döllenme geç gerçekleştiyse, 7 haftalık beklenen gebelik aslında henüz 5 veya 6 haftalık olabilir, bu yüzden bebek henüz görünmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 221 göst.
0 oy
4 cevap 538 göst.
22 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nagihannnn61 (874 puan) sordu

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...