Emzirme sütyeni almaya gerçekten gerek var mı?

0 oy
1,641 göst.
15 Ekim 2020 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (152 puan) sordu
Ben alacaktım iç çamaşırcıdaki kadın hiç gerekli değil uğraşmazsın dedi kararsız kaldım. Sizce ne yapmalıyım?
Gebelik haftası 30+6

18 Cevap

+1 oy
15 Ekim 2020 (2,719 puan) cevapladı
Ben kullandım çok rahat.  Şimdi ikinciye hamileyim tekrar alicam 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben de 1 tane almaya karar verdim
16 Ekim 2020 (2,719 puan) yorumladı
Aynen dene rahat gelirse alırsin bir kaç tane daha
-Reklam-
0 oy
15 Ekim 2020 (913 puan) cevapladı
Ben aldım 1 tane ne olur ne olmaz 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben de 1 tane alcam galiba ne olur ne olmaz diye
0 oy
15 Ekim 2020 (217 puan) cevapladı
canm e bebekte 17 tl ya al bitane koy denemelik.bence gerekli 3 gun önce dogum yaptm onu kullaniyrum şuan.
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Bir bakayım oraya o zaman çamaşırcılar 25 falan diyor
0 oy
15 Ekim 2020 misafir cevapladı
neyle uğraşıcan ki aynı işlemi diğer sutyende de yapiyorsun öncekiler olmuyordu zaten bende şimdiden aldım kullanıyorum doğumdan sonra da kullanırım çok rahat oluyor hiç hissetmiyorum 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Valla ben de anlamadım gereksiz diyince kafam karıştı
0 oy
15 Ekim 2020 (890 puan) cevapladı
Ilk gunler en rahati bence ztn gogusler hassas oluyor agriyo sızliyo snradan istersn normal sutyen kullanmaya dvm edebilrsn
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
En iyisi öyle yapmak
0 oy
15 Ekim 2020 (304 puan) cevapladı
Canim bence gerekli hastanede evde cok rahat 1 tane almistim baktim olmuyo gidip tekrardan aldim
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben de bakayım en iyisi en azindan 1 tane bulunsun
16 Ekim 2020 (304 puan) yorumladı
Tabi canım cok rahat digeriyle ugrasmak sıkıntı
0 oy
15 Ekim 2020 (1,251 puan) cevapladı
Ben ilk gebeliğimde aldim 2 tane toplasan 3 defa giymedim şuan 2. Gebelik kullanmam herhalde
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Benim de kafam karıştı pek anlamadığım için
0 oy
15 Ekim 2020 (261 puan) cevapladı
Ben almadım 2 ablam da kullanmadi gerek görmedim bende
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben de bilemedim ama 1 tane alcam gibi
16 Ekim 2020 (261 puan) yorumladı
Ben desteksiz düz çamaşırlardan aldım büyük beden birde bu sporcu atleti gibi olanlardan aldım
0 oy
15 Ekim 2020 (497 puan) cevapladı
Gerekli mi gereksiz mi bilemem doğum yapınca gorucem ama ben aldım 4 tane emzirme sütyeni 4 tane emzirme atleti
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Siz baya cok almışsınız :)
16 Ekim 2020 (497 puan) yorumladı
Aynen abarttım biraz :D
0 oy
15 Ekim 2020 (270 puan) cevapladı
Yarım atlet tavsiye ederim daha kullanışlı bence
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
1 tane de yarım atlet alayım bari
16 Ekim 2020 (270 puan) yorumladı
Bence mantıklı olan canım
0 oy
15 Ekim 2020 misafir cevapladı
Valla sütyen çok gereksiz birşey emzirme sırasında asla uğraşılmıyor bol yere para verip de alma bir süre normal sütyen de takma sütün geri gider 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Sütyensiz de duramam 1 tane almayi düşünüyorum
0 oy
15 Ekim 2020 (580 puan) cevapladı
37+3 haftalıgım ve 35 haftalıkken basladı diğer toparlayıcı sütyenler canımj yakmaya baslamıstı demırlerı felan iyiki almısım dıyorum ve memnun kalınca ıkı tane daha sıparıs verdım toplam da uc tane aldım ıyıkıde almısım ki emzirme atleti de aldım normalde atlette gıyen ınsan oldugum ıcın ıkı tanede ondan aldım
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben de evde hiç takmamaya başladım iyice rahatsız etmeye basladi
0 oy
15 Ekim 2020 (603 puan) cevapladı
Yani çok çok gerekli olduğunu düşünmüyorum açıkçası olmasada olur diyebilecegim bişiy.
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
1 tane alayım dursun sevmezsem şans artık
0 oy
15 Ekim 2020 (105 puan) cevapladı
Emzirme sutyenleri hem meme ucu belli ediyor. Yarim atlet daha iyi hem esnek hem.rahat ben sungerli olandan kullaniyorum 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ucunu belli ederse sıkıntılı da acaba kazak altında belli olur mu ki kışın
16 Ekim 2020 (2,719 puan) yorumladı
Yoo bende kullandım hiç belli etmedi
16 Ekim 2020 (105 puan) yorumladı
Valla benimkini ediyo bilmiyorum
0 oy
15 Ekim 2020 (55 puan) cevapladı
Ben 1 tane aldım diyenleri yarım atlet 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Ben ikisinden de birer tane alcam kenarda bulunsun diye
0 oy
15 Ekim 2020 (923 puan) cevapladı
Bence o kadın s acmalamis canım düşününce çok faydalı normal sudyeni yukarı kaldirilardi bunun için  gevşek takacak bu da sarkmaya neden olacak ama onu rahat edeceğim şekilde takip sadece düğmesini açıp kapatıyoruz ve gögusü koruyor bence normal sutyeni  bol kullandiginda alttan taşacak habire düzeltecek südyen hiç yokmuş gibi olacak sürekli yukari kayacak meme aşağı düşecek sen bilirsin ama zor bence bn hem sudyen hemde atlet alacam kış günü doğacak sutyen kaldır atleti kaldır belgin ne olacak yerine göre bir saat emecek bizde zaten bırakınca bağırıyor bebekler memesiz  uyumazlar öyle olunca aralıkta dogacak lohusasin bir yandan belin açık tutulur usutursün her yerini onlar şart bence karnını belini açmadan sıcacık emziriceksin ben kesin alacam tercih senin ama avantajlarını bil diye yazdım bn
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Teşekkür ederim alayım kenarda bulunsun
0 oy
15 Ekim 2020 (13 puan) cevapladı
İçi dolgulu emzirme atleti var çok rahat oluyorm ben onlardan aldım.Sirtin göbeğin acilmiyor göğsünü açarken 
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Sutyene gerek kalmiyor mu o atletle
16 Ekim 2020 (13 puan) yorumladı
Yok gerekmiyor 40 lira LCW aldım penyesi de çok güzel
16 Ekim 2020 (13 puan) yorumladı
Ayrıca bir sütyen o fiyat bir tane alırsın memnun kalırsan tekrar alırsın hastane içinde rahat olur giyinirken hem sütyen hem atletle ugrasmazsin
0 oy
15 Ekim 2020 (215 puan) cevapladı
Bez bi sutyen şart ama sporcu sütyeni kullanabilirsin cnm  
16 Ekim 2020 (152 puan) yorumladı
Normal sütyen biraz acıtıyor zaten ya
16 Ekim 2020 (215 puan) yorumladı
Evet kesinlikle doğumdan sonra hiç takamazsın yara oluyor ağrıyor büyüyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Emzirme sütyeni kullanmak gerçekten gerekli mi?
Emzirme sütyeni, emzirme döneminde göğüslerin hassasiyetini korumak ve pratik bir şekilde süt vermeyi sağlamak için oldukça gereklidir. Özel klipsli tasarımları sayesinde tek elle kolayca açılabilir, bu da özellikle dışarıda veya gece emzirmelerinde büyük kolaylık sağlar. Standart sütyenler göğüsleri sıkıştırarak süt kanallarını baskı altına alabilir ve mastit gibi sorunlara yol açabilir, bu yüzden emzirme dönemine uygun tasarlanmış ürünler tercih edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme sütyeni alırken nelere dikkat etmeliyim?
Emzirme sütyeni alırken en önemli nokta, balensiz ve pamuklu kumaştan üretilmiş modelleri tercih etmektir. Balenli ürünler süt kanallarını tıkayıp enfeksiyona neden olabileceği için kaçınılmalıdır. Ayrıca sütyenin göğüs uçlarını tahriş etmemesi için dikişsiz yapıda olması ve emzirme sırasında göğsü tamamen açığa çıkaran pratik klips sistemine sahip olması konforunuzu artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Emzirme sütyenini ne zaman almaya başlamalıyım?
Emzirme sütyeni alışverişinizi doğumdan yaklaşık 2 ila 4 hafta önce yapmanız en ideal zamandır. Bu dönemde göğüs ölçüleriniz emzirme sürecine yakın bir boyuta ulaşır. Doğumdan hemen sonra süt kanallarının dolmasıyla göğüsleriniz daha da şişeceği için, normal bedeninizden bir veya iki beden büyük ve esnek yapıda modelleri seçmek uzun süreli kullanım için daha sağlıklı bir tercihtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal sütyen emzirme döneminde kullanılabilir mi?
Normal sütyenleri emzirme döneminde kullanmak, hem emzirme pratikliğini kısıtlar hem de göğüs sağlığı açısından risk taşır. Standart sütyenleri her emzirmede tamamen çıkarmanız gerekir ki bu oldukça zahmetlidir. Ayrıca normal sütyenlerin sert dokusu ve balenleri, hassaslaşan meme dokusunda ağrıya ve süt akışının engellenmesine sebep olabilir; bu nedenle özel tasarlanmış emzirme sütyenleri her zaman daha iyi bir seçenektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kaç tane emzirme sütyenine ihtiyacım olur?
Yeni bir anne için başlangıçta en az 3 veya 4 adet emzirme sütyeni bulundurmak yeterlidir. Süt sızıntıları veya terleme gibi durumlar nedeniyle sık yıkama yapmanız gerekeceği için birkaç yedek bulundurmak hijyen açısından önemlidir. Günlük kullanım için 2 adet ten rengi veya beyaz, gece kullanımı için ise daha esnek ve yumuşak dokulu 2 adet penye emzirme atleti veya sütyeni ideal bir kombinasyon oluşturacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,157 göst.
0 oy
5 cevap 424 göst.
16 Ekim 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Malefizz (847 puan) sordu
0 oy
13 cevap 2,012 göst.
16 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nnuurrr (602 puan) sordu

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...