40 haftalık hamileyim hala sancım yok, ne yapmalıyım?

0 oy
444 göst.
29 Ekim 2020 Doğum kategorisinde (19 puan) sordu
Bugün 40 haftalık olduk ama ne suyum geldi ne nisan hafif sancim var ama okadar şiddetli deil . Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın 
Gebelik haftası 40

2 Cevap

0 oy
29 Ekim 2020 (1,467 puan) cevapladı
Hafifde olsa cnm düzenliyse eger takip et bazi hamişlerde sancisi hafif olur. Benim komsumda öyle oldu. 
29 Ekim 2020 (19 puan) yorumladı
Yoo düzenli deil bazen öyle bi geliyor ama diyorum geliyor ama bi anda da kesiliyor. Sırtım çok ağrıyor ama yinede ayaktayım işlerimi yapabiliyorum gidip geliyorum
29 Ekim 2020 (1,467 puan) yorumladı
He o zaman yakindir . Sen yenede dikkat et. Düzene girmesini bekle cnm
29 Ekim 2020 (1,467 puan) yorumladı
Zaten haftanda gelmiş. Sicak suya otur . Ayaklarini sicak suya koy. İnseallah iyi gelir cnm.
29 Ekim 2020 (19 puan) yorumladı
Inşallah canım çok TSK ederim
29 Ekim 2020 (1,467 puan) yorumladı
Sagol cnm rica ederim
-Reklam-
0 oy
31 Ekim 2020 (1 puan) cevapladı
Merhaba canım doğum yaptın mı?

Şuan bende senle aynı durumdayım 40+3 olduk hafif adet sancısı bel ağrım var. 
3 Kasım 2020 (19 puan) yorumladı
Hayır canım yapamadım 40+4 günlük olduk

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 haftalık hamileyim sancım yok, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
40 haftalık gebelikte sancı yoksa genellikle 41. haftaya kadar beklemek normal kabul edilir. Ancak bebek hareketlerinde azalma hissederseniz, suyunuz gelirse veya düzenli kasılmalarınız başlarsa vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Doktorunuz bu süreçte bebeğin kalp atışlarını ve suyunu takip etmek için sizi NST testine çağırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık hamilelikte nişan gelmemesi normal mi?
Evet, 40. haftada nişan gelmemesi oldukça normaldir çünkü her kadında doğum belirtileri farklı başlar. Bazı gebelerde nişan doğumdan günler önce gelebileceği gibi, bazılarında ise doğum eylemi sırasında veya hiç gelmeden doğum gerçekleşebilir. Nişan gelmemesi doğumun başlamayacağı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalıkken hafif sancı olması doğumun başladığını mı gösterir?
40 haftalık gebelikte hissedilen hafif sancılar genellikle yalancı doğum sancıları veya hazırlayıcı kasılmalar olabilir. Gerçek doğum sancıları zamanla şiddetlenen, düzenli aralıklarla gelen ve dinlenmekle geçmeyen sancılardır. Sancınızın şiddeti artmıyorsa ve aralıkları kısalmıyorsa henüz aktif doğum eylemi başlamamış olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık gebelikte doğumun başlaması için neler yapılabilir?
Doğumun kendiliğinden başlaması için doktorunuzun onayıyla hafif yürüyüşler yapmak, pelvik egzersizler uygulamak ve dinlenmek sürece destek olabilir. Ancak 40. haftada vücudunuzu zorlayacak ağır aktivitelerden kaçınmalısınız. Doğumun doğal yollarla tetiklenmesi için en sağlıklı yöntem, bebeğin hazır olmasını beklemek ve doktorunuzun önerdiği takip planına uymaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kaçıncı haftaya kadar sancı gelmezse suni sancı verilir?
Gebelik 41. haftayı doldurduğunda ve hala doğum başlamadıysa, doktorlar genellikle 'postterm' yani gün aşımı riski nedeniyle suni sancı veya doğum indüksiyonu yöntemlerini değerlendirir. 40. haftada sancı yoksa endişelenmeyin; doktorunuz genellikle 41. haftaya kadar bebeğin durumunu NST ve ultrason ile izleyerek beklemeyi tercih edecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,424 göst.
19 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Miraaggsh (280 puan) sordu
0 oy
1 cevap 203 göst.
0 oy
8 cevap 1,052 göst.
0 oy
4 cevap 587 göst.

1,512,558 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...