Gebelikte başımda uyuşma ve halsizlik var, ne yapmalıyım?

0 oy
442 göst.
16 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (943 puan) sordu

Kızlar dün akşamdan beri başım uyuşuk gbi agriyo bide halszlk var uykum var gibi gece uyuynca geçer sndm ama sabh yine aynı şekilde uyuşuk gibi agrio napmm lazm lütfen bilgisi olan cevp versin  :(

Gebelik haftası 12+6

3 Cevap

0 oy
16 Kasım 2020 (143 puan) cevapladı
Tansiyonunuzu  ölçütünüz mü
16 Kasım 2020 (943 puan) yorumladı
Hayr ölçemedm tansiyondn mi oluyo cnm
16 Kasım 2020 (143 puan) yorumladı
Baş ağrısı tansiyondan olabilir bi ölçtürün bence. Bir de 12. Hafta civari bas ağrısı çok oluyor
16 Kasım 2020 (9 puan) yorumladı
Oluyor canim dikkat et
16 Kasım 2020 (943 puan) yorumladı
Tamam cnm olctrym bi o zaman sağlı kocaginda
16 Kasım 2020 (9 puan) yorumladı
Aynen
-Reklam-
0 oy
16 Kasım 2020 misafir cevapladı
Ben 5 gundur cekiyorum has gittim birsey yapamayiz dediler parol ic dediler tansiyonum normal cikti buz koyuyorum ama faydasi hic yok :' perisanim kac gundur hamileligin ilk 3 ayinda olmasi normalmis 12+2 bende
16 Kasım 2020 (943 puan) yorumladı
Anldm cnm Bn olctrmdm tnsion normlsede ckcz bu ağrıyı o zaman
16 Kasım 2020 misafir yorumladı
Evet bu donemlerde normalmis  patates dilimle bir yazma ile başina sar canim
0 oy
16 Kasım 2020 (828 puan) cevapladı
Su soda limon ve muz bana bunları tavsiye etmişlerdi bende pek işe yaramadı belki sizde faydalı olur geçmiş olsun 
16 Kasım 2020 (943 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ınsallh yarar işe
16 Kasım 2020 (828 puan) yorumladı
Birde mutlaka tansiyonunuza şekerinize baktırın onları yazmayı unutmuşum
16 Kasım 2020 (943 puan) yorumladı
Tamam cnm

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte baş uyuşması ve halsizlik neden olur?
Gebelikte yaşanan baş uyuşması ve halsizlik genellikle hormonal değişimler, tansiyon dalgalanmaları, demir eksikliği veya yetersiz sıvı alımı gibi faktörlerden kaynaklanır. Ancak bu belirtiler bazen gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) gibi takip edilmesi gereken durumların habercisi olabileceği için mutlaka bir hekime danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileyken baş ağrısı ve uyuşma için ne yapmalı?
Baş ağrısı ve uyuşma durumunda öncelikle sessiz ve karanlık bir odada dinlenmeli, bol su içerek vücudunuzun susuz kalmadığından emin olmalısınız. Eğer ağrı şiddetliyse, görme bozukluğu, mide bulantısı veya el-ayaklarda ödem gibi ek belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte baş ağrısı ne zaman tehlikeli kabul edilir?
Gebelikte baş ağrısı; ani başlangıçlıysa, şiddeti giderek artıyorsa, görme kaybı veya bulanıklığı, şiddetli karın ağrısı veya ani ödemle birlikte seyrediyorsa tehlikeli kabul edilir. Bu tür durumlarda tansiyon takibi yapılmalı ve vakit kaybetmeden acil tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte halsizlik ve uyku isteği nasıl geçer?
Halsizlik ve uyku isteği özellikle gebeliğin ilk ve son trimestrında sık görülür; bu dönemde vücudun ihtiyaç duyduğu dinlenmeyi sağlamak ve dengeli beslenerek kan şekeri seviyesini sabit tutmak önemlidir. Gün içerisinde kısa süreli şekerlemeler yapmak ve demir değerlerini kontrol ettirmek enerji seviyenizi yükseltebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte baş uyuşması tansiyonla ilgili olabilir mi?
Evet, hamilelikte baş uyuşması ani tansiyon yükselmelerinin veya düşüşlerinin bir belirtisi olabilir. Gebelik döneminde kan basıncındaki değişimler baş bölgesinde baskı ve uyuşma hissine yol açabileceği için, evde tansiyon aleti ile ölçüm yapmak ve değerleri doktorunuza bildirmek en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 210 göst.
0 oy
6 cevap 340 göst.
0 oy
3 cevap 255 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...