Adet günümde lekelenme oldu, hamile miyim?

0 oy
1,796 göst.
18 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu

4 aylık evliyim her ay adetimde lekenlenme olarak oluyorum ve bugunde regl günüm ama sancısız bir şekilde wcye gitim ve peçete bu akıntı geldi normalmi belkide adet olucam devamı gelicek ama hamile kalmak istiyorum test felanda yapmadım hayal kırıklığına uğramak istemiyorum felan diye 

image


8 Cevap

0 oy
18 Kasım 2020 (17 puan) cevapladı
Canım bu bence adet kanı sanki bi kaç gün geçsin direkt test yap öyle daha iyi netice alırsın
-Reklam-
0 oy
18 Kasım 2020 (2,015 puan) cevapladı
Adet kanı bence bu lekelenme yerleşme rengi kahve ya da pembe 
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
Ben hamile kalmayı İstiyorum diye ondan böyle herşeyi hamileliğe yoruyorum
0 oy
18 Kasım 2020 (53 puan) cevapladı
Canım adet kanına benziyor 
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
Daha devamı gelmedi belkide adet olucam ama hemen test yapmak istemiyorum hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ondan bekliycem
0 oy
18 Kasım 2020 (1,227 puan) cevapladı
Benim yerlesme kanamam kahverengi gibi koyu bir leke gelmisti. Normali nasil olur bilmiyorum. Umarim guzel haberler alirsin.
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
İnşallah hemileyimdir çok istiyorum
0 oy
18 Kasım 2020 (36 puan) cevapladı
Kuzum bence test yap yine dikat et 
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
Birazdaha bekliycem ondan sonra yapmayı düşünüyorum
18 Kasım 2020 (36 puan) yorumladı
Sen bilirsin Tatlım rabbim hayırlısını versin
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
Amin cnm sağolasın
0 oy
18 Kasım 2020 (151 puan) cevapladı
Adetin yarın olur gibi öncesinde gelip durabiliyor 

Ins sende kalırsın allah isteyen herkese nasip etsin 
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
İnşallah inşallah
0 oy
18 Kasım 2020 (60 puan) cevapladı
Bende 4 aylık evliyim canım bende çok istiyorum hamile kalmayı ama olmadı bir türlü adetim 17 gün gecikti bu qy test yaptım ama çıkmadı bilmiyorum kızlar sizce geç döllenme olabilir mi ne yapmalıyım??
0 oy
18 Kasım 2020 (9 puan) cevapladı
İnşallah hamilesindir canım 
18 Kasım 2020 (60 puan) yorumladı
İnşallah cnm Allah isteyen herkese nasip etsin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adet döneminde gelen lekelenme hamilelik belirtisi olabilir mi?
Adet döneminde yaşanan lekelenmeler bazen yerleşme kanaması olarak adlandırılan implantasyon kanaması ile karıştırılabilir. Eğer beklenen adet tarihinde normalden çok daha az, kısa süreli ve farklı renkte bir kanama yaşanıyorsa bu bir hamilelik belirtisi olabilir. Ancak bu durum her zaman gebeliğe işaret etmez, hormonal değişimler veya stres gibi faktörler de lekelenmeye yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması adet kanamasından nasıl ayırt edilir?
Yerleşme kanaması genellikle adet kanamasına göre çok daha kısa sürer ve miktar olarak daha azdır. Adet kanaması genellikle parlak kırmızı renkte başlayıp yoğunlaşırken, yerleşme kanaması daha çok açık pembe veya kahverengi tonlarında, lekelenme şeklinde görülür. Yerleşme kanaması genellikle 1-2 gün sürer ve sancısız bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Hamilelik testini en doğru sonuç için beklenen adet gününüzün geçmesini bekledikten sonra yapmanız önerilir. Adet gecikmesinin üzerinden 1-2 gün geçtikten sonra yapılan idrar testleri, gebelik hormonunu (hCG) tespit etmek için daha güvenilir sonuçlar verir. Erken yapılan testler, hormon düzeyi henüz yeterince yükselmediği için yanlış negatif sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sancısız lekelenme gebelik göstergesi midir?
Sancısız lekelenme, vücuttaki progesteron düzeyi değişimleri veya rahim ağzındaki hassasiyet nedeniyle oluşabilir ve her zaman gebelik anlamına gelmez. Eğer gebelik planlıyorsanız ve sancısız lekelenme yaşıyorsanız, bu durum implantasyon kanaması olabileceği gibi adet döngünüzün başlangıcı da olabilir. Kesin sonuç için evde idrar testi yapılması veya bir kan testi ile beta-hCG değerine bakılması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet döneminde görülen akıntı ve lekelenme normal mi?
Adet öncesi veya başlangıcında görülen hafif akıntılar ve lekelenmeler genellikle normal kabul edilir. Ancak bu durum her ay tekrarlıyorsa veya miktarında artış yaşanıyorsa, hormonal bir dengesizlik veya enfeksiyon riski açısından değerlendirilmelidir. Eğer şiddetli ağrı, kötü koku veya ateş gibi semptomlar eşlik ediyorsa bir kadın hastalıkları uzmanına danışmak en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,224 soru

24,666,485 cevap

367,011 kullanıcı

...