19 haftalık hamileyim, bebeğimin hareketlerini neden az hissediyorum?

0 oy
1,044 göst.
4 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,493 puan) sordu
Bebeği hissediyorum ama bi gün ben burdayım tamam diyor diğer gün 1 kere olsun hissetmiyorum onun dışında herşey normal yolunda ilerliyor sizde durumlar nedir. Alışverişe başlamak için erken mi sizce

13 Cevap

0 oy
4 Aralık 2020 (238 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benimde 19 bende ayni durundayim :) bazen hissediyorum deli gibi hatta bu kadar hissedemem acaba bagirsaklar mk vuruyor diyorum ama deil yani. Dün mesela hic tik yoktu . Bi yemek yiyince 1 kere hissettm. O kadar. Alisveris konusunda ds henuz hisey almadm. Virusten dolayi cok cikip dolaşmak istemiyorym. Internetten bakıyorum bakiyorym guvenemiyorum almaya. Bide elik gitmiyor daha erken diye . Benim ilk gebeligim 6 yil sonea geldi de mucizemiz :)
-Reklam-
+1 oy
4 Aralık 2020 (14 puan) cevapladı

Suan yorumu yaparken pıt pıt hafiftwn vuruyor :) cok guzel bi duygu yaaa :angel: bende hersey yolunda gidiyor sadece uyku problemi yasiyorum yani bacaklarim kasiklarim kasiliyor yan yatinca bebek sanki bi tarafa yığılıyor geriliyor karnim icten aciyor. Sirt ustu yatıp bacaklarimi kendime cekince rahatliyorum. :)  Yani bizde durumlar boyle hanımlar 

4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Maşallah size. Magnezyum kalsiyum takviyesi kullan canım rahat geçirirsin gebeligini
0 oy
4 Aralık 2020 (1,753 puan) cevapladı
Ben 10 haftalik hamileyim bir an once zaman gecsede dogursam diyorum :))) alosveriside doguma 1 hafta kala yapmayi planliyorum acikcasi 38 de yaparim 
4 Aralık 2020 (238 puan) yorumladı
37 den sonra bebek heran gelebiliyor bence o kadar bekletme;) zaten yikamasi utulemesi var :))
4 Aralık 2020 (472 puan) yorumladı
Ben bir hafta değil de 3 hafta  kala falan düşünüyorum arkadaşın dediği gibi o hafta bebiş gelebilir❣️
4 Aralık 2020 (1,753 puan) yorumladı
Kuzum benim 3 sezeryanim olucak zaten onumde 29 haftam var daha ben ne nisan bilirim ne su gelmesi acikcasi :)) birde ben korkuyorum acikcasi allah korusun ama kotu birsey olsa ben onlari hazirlasam koysam sonra kafayi yerim bundan once oyle oldu hazirladum yerlestirdim kaybettim o yuzden 1 hafta once
4 Aralık 2020 (472 puan) yorumladı
Ayy biliyo musunuz o korku bende de var eşim hiç bir şey almama izin vermiyor doğsun  Allah'ın izniyle herşeyi alırız diyo burda okuyorum bazen daha 15 haftalıkken puseti araç koltuğu herşey alınmış İnsAllah hiç birimizin hevesi kursağımızda kalmaz
4 Aralık 2020 (1,753 puan) yorumladı
Amin iste bende o yuzden asla almam doguma 1 hafta kala alirim ben o bebek kiyafetlerini bildigin cop posetine koydum attim bazanin altina o kadar kotu birseyki o yuzden 38 haftada alir koyarim erken dogum olsada ailem hemen yikar kurutur getirir
0 oy
4 Aralık 2020 (68 puan) cevapladı
Bende 19+3 sürekli oynuyor gece bile uyandırıyor beni çok hareketli maaşallah aka benim 4 cü gebelik ondan dir heralde canım 
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Benimde 3. Gebelik ama pek nazlı ;) hissettim ama öyle ara ara sizin cinsiyey nedir acaba
4 Aralık 2020 (68 puan) yorumladı
Kızım olucak Allah'ın izniyle seninki nedir :)
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Benim de kız :)
4 Aralık 2020 (68 puan) yorumladı
Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah :)
0 oy
4 Aralık 2020 (1,346 puan) cevapladı
Canım 20 haftada tam hissetmeye baslarsin benim doktorum da öyle bende 16 girmek üzereyim bence alışveriş için en ideali 27/28 bende o sıralar yapmayı düşünüyorum ayrıntılı ultrason yaptırayım için rahatlasinda
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Benimde riskli gebelik bundan önceki bebeğim 40 günlük vefat etti sebebi bulunamadı elim varmıyor yapmaya.gönlum diyor sağlıkla doğsun eve gelsin kıyafet almaktan kolay ne var sanki
4 Aralık 2020 (1,346 puan) yorumladı
Benim riskli bir gebeliğim yok yalnız yanlış anladın
4 Aralık 2020 (1,346 puan) yorumladı
Çok üzüldüm bu arada canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlık en önemlisi yani kolay orası ama insan heyecanlanıyor hevesleniyor gebeliğin neden riskli ne gibi bir riski var yani
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Iyi çok şükür seninki tedbir sadece. Ilk gebeligim ve bebeğim çok sağlıklı sıkıntısız 4 yaşında 2. Gebeliğim çok  sağlıklı fakat bebegim hasta doğdu 40 gün yoğun bakımda yattı ordada vefat etti kimse sebebini bulamadın onlarca hastane binlerce doktor. Tahliller çok  sağlıklı bir bebek gibi gösteriyordu ama her organı makinaya bağlıydı dayanamadı küçük kalbi. Şimdi  3. Gebeliğim doktorlar kendilerince önlem alıyorlar aynı şeylerin yaşanmaması  için riskli görüyorlar oyuzden beni ama şükür bende bebegimde gayet iyiyiz
4 Aralık 2020 (1,346 puan) yorumladı
Aynen benim yaptığım ne olur ne olmaz diye yani Allah kucağına almayı nasip etsin canım
0 oy
4 Aralık 2020 (92 puan) cevapladı
bizde 19 haftayız az az alışverişe başladım sıkışmayayım ve o an unuturum belki diye yavaştan toparlıyorum canım :) hareketkeride minik kalp atışı gibi hissediyorum ben izliyorum bazen hafif hafif tenimi yukarı kaldırıyo vurduğunda ama her dk ddğil benimde sırt üstü uzandığımda hareketleniyo hemen normal bence seninde 1 2 hafta sonra uykudan uyanırız bence hareketlerinden :) 
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Ayy inşallah yaa bitecek neredeyse hamilelik bi hissedemedim şu kızı  ;)
0 oy
4 Aralık 2020 (201 puan) cevapladı
Bende 20 haftalığım yürümekte zorlanıyorum o yüzden hafiften bende başladım alışverişe yavaş yavaş alıyorum İnternetten mağazadan vs
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Kilomu aldım neden zorlamıyorsun yürümekte canım. Pandemi dolayısı ile internetten alışveriş yapcam bnde ama beden kalite nasıl tutturacak hiç bilmiyorum
4 Aralık 2020 (201 puan) yorumladı
Yok çok almadım 4 kilo falan aldım yani  ama 4 5 haftadır 10 15 dakika yürüyünce alt tarafımda ağrı olmaya başlıyor yani altına yapan çocuklar gibi yürümeye başlıyorum en son muayenede bebeğin eşi aşağıda dedi ama onunla alakalı mı bilmiyorum ayrıntılı da belki belli olur neden olduğu. Canım alışverişe gelince belirli markaları netten al onun dışında alma zaten dokunmadan kumaşı sıkıntı oluyor civil.e bebek vs böyle yerlerden net alışverişi  yapabilirsin bedene gelince 0 3 çok alma yıkanınca çekiyor çocuğa olmuyor
0 oy
4 Aralık 2020 (889 puan) cevapladı
canım indirimleri takip ettim aldım hepsini yavaştan 25 26.haftada bitmişti herşeyi bir aya yükleyince maddi manevi zorlanıyorsun aralıklı alıınca iyi oluyor en azından büyük şeyleri

beşiği bir ay aldım bebek arabasını bir ay aldım mesela kıyafetleri bir ay aldım nevresim yatagı bir ay aldım üst üste getirmedimm iyi Oldu 26.haafta gibi bitmişti herşeyi 
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Ay çok doğru haklısın
0 oy
4 Aralık 2020 (358 puan) cevapladı
Bende 18 haftalıgim hiç hissetmedim arkadasiminda 20 oda hissetmeyiz önceden gobekliydim acaba ondanmk
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Belkide ilk gebeligimde 45 kiloydum bildiğin 12 hafta sonrası net hissettim 3. Gebeliğin ve 65 üstüyum 18. Haftamda hissettim ama zar zor
4 Aralık 2020 (358 puan) yorumladı
Galiba kiloyla alakası var bende 71 kiloyla hamile kaldim bide ilk hamileligim
0 oy
4 Aralık 2020 (378 puan) cevapladı
Bnde 18+1 im canim bnde oleyim inanki kizimda ole degildi bu erkekler hepsimi tembel ya iki saat elim karnimda hisedene kadar bir gun atiyor uc gun atmiyor alisveris icin cok erken 32 haftadan sonra dusunuyorum ben cnm
4 Aralık 2020 (1,493 puan) yorumladı
Benimde oğlanlar çalışkandı 2 erkek sonrası bu kıź ne nazlı diyorum bende :)
4 Aralık 2020 (378 puan) yorumladı
Bilmiyorum belki erkendir diye hreketli degildir. Bnmde bir bucuk yasinda bir kizim var masallah cadiii cok yaramaz ole bole degill
0 oy
4 Aralık 2020 (87 puan) cevapladı
Aynen canm bende de aynı 19+6 haftalık hamileyim birgün iyi hissediyorsam bir kaç gün hiç olmaz inşallah ileriki haftalarda daha net hissederim bide 3. Gebelik erken hissedilir diyorlar ama artık sağlıklı olsun da kendi :)
4 Aralık 2020 (393 puan) yorumladı
Merhaba Bende bu gun 19+6yım sizinle gunlerımız aynı cinsiyet ne
4 Aralık 2020 (87 puan) yorumladı
Aynen öyle :) bana ilk erkek dedi sonra kesin kız dedi pazartesi randevum var sorucam yine sizinki :) hayırlı 3. Prenses olacak hayırlısıyla  :)
0 oy
4 Aralık 2020 (411 puan) cevapladı
16.haftafa hissetmeye başladım 19 oldum net hissediyorum her gün her saat ama bu kişiden kişiye değişir kızım olacak nasip olursa :)
0 oy
4 Aralık 2020 (1,604 puan) cevapladı

24 haftaya kadar normal canım bunlar sürekli hergun oynamaz hareket etmez :) alışverişe gelince sana bağlı bende 20 haftadayim sadece bebek arabası ve bı kaç parça elbisesi kaldı onun dışında herşeyimi aldım 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamileyken bebek hareketleri neden bazen hissedilip bazen hissedilmiyor?
19. haftada bebek hareketlerinin düzensiz hissedilmesi oldukça normaldir çünkü bebek henüz çok küçüktür ve rahim içindeki boşlukta hareket alanı geniştir. Bebeğin pozisyon değiştirmesi, sırtını size dönmesi veya uyku döngüleri, hareketlerin bazı günler yoğun hissedilip bazı günler hiç hissedilmemesine neden olabilir. Bu haftalarda hareketlerin henüz bir düzene girmesi beklenmez; ancak bebek büyüdükçe ve rahim alanı daraldıkça hareketler çok daha net ve düzenli hale gelecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık hamilelikte bebek ne zaman düzenli hareket etmeye başlar?
Bebek hareketlerinin düzenli bir hal alması genellikle 24. ile 28. haftalar arasında gerçekleşir. 19. haftada hissedilen kıpırtılar genellikle düzensizdir ve gün içinde boşluklar olması gayet normaldir. Eğer bebeğin hareketlerini takip etmek istiyorsanız, yemek yedikten sonra sol tarafınıza uzanarak sessiz bir ortamda odaklanmayı deneyebilirsiniz; ancak bu aşamada hareket hissetmediğiniz günlerde endişelenmenize gerek yoktur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek alışverişine başlamak için 19. hafta erken mi?
19. hafta, bebek alışverişine başlamak için oldukça ideal ve keyifli bir dönemdir. İlk trimesterin yorgunluğu ve mide bulantıları genellikle geride kalmıştır, bu nedenle mağazaları gezmek için enerjiniz daha yerindedir. Büyük mobilya ve bebek arabası gibi eşyaları araştırmak, fiyat karşılaştırması yapmak ve ihtiyaç listesini yavaş yavaş tamamlamak stresi azaltır. İkinci trimesterin sonuna doğru hareketliliğiniz azalabileceği için alışverişin ana parçalarını bu haftalarda planlamaya başlayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık hamilelikte bebek hareketleri nasıl hissedilir?
19. haftada bebek hareketleri genellikle karında hafif seyirmeler, kelebek kanadı çırpınışı veya gaz kabarcığı gibi hissedilir. Bu dönemde bebek hala küçük olduğu için güçlü tekmelerden ziyade daha yumuşak ve hafif dokunuşlar hissedersiniz. Hareketlerin yoğunluğu annenin vücut yapısına, plasentanın konumuna ve bebeğin o anki pozisyonuna göre kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Bazı anneler bu hareketleri daha erken hissederken, bazılarının hissetmesi 20. haftayı bulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 19. haftada hangi eşyaları almak daha mantıklı?
19. haftada alışverişe başlarken öncelikle temel ihtiyaçlara odaklanmak en mantıklı yaklaşımdır. Bebek odası mobilyaları, bebek arabası ve ana kucağı gibi uzun vadeli araştırma gerektiren büyük parçalar için bu dönem en uygun zamandır. Ayrıca bebeğin ilk aylarda giyeceği kıyafetleri, hastane çıkış setlerini ve temel bakım ürünlerini listeleyip yavaş yavaş almaya başlayabilirsiniz. Bütçenizi korumak için büyük parçalarda indirim dönemlerini takip etmek, alışveriş sürecini daha verimli hale getirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,166 göst.
8 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yzcipek (200 puan) sordu
0 oy
8 cevap 719 göst.
23 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazenan (322 puan) sordu
0 oy
4 cevap 470 göst.
0 oy
4 cevap 412 göst.
30 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysee. (360 puan) sordu

1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...