40+0 oldum ama hala doğum başlamadı, normal mi?

0 oy
779 göst.
31 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (11 puan) sordu

Hanımlar var mı benim gibi olan :)

4 Cevap

0 oy
31 Aralık 2020 (244 puan) cevapladı
Bn 40+2ama tik.yok arada yoklayan bel.kasik agrilari disinda ne su ne nisan hic birsey yok.cnmm
31 Aralık 2020 (11 puan) yorumladı
Ben de de durum aynı bu gece biraz sancım vardı bakalım ne oluyor senin sata göre mi hesaplaman
31 Aralık 2020 (244 puan) yorumladı
Evet son adet tarihime gore bugun 12 de randevum var hayirlisi
31 Aralık 2020 (244 puan) yorumladı
Bana dua et lutfee n yilbasina oglumla.giriyim.d
31 Aralık 2020 (11 puan) yorumladı
Rabbım hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bende kızımla geçirmek istiyorum bu gece nasıl geçicek merak ediyorum
31 Aralık 2020 (244 puan) yorumladı
Insallah cnm rabbim.hic bir kadinin elini bos birakmasin insallah saglikla alalalim hwpimiz evlatlarimizi kucagimiza
-Reklam-
0 oy
31 Aralık 2020 (94 puan) cevapladı
Var canım olmaz mı hatta hastanedeyim 40+6yım
31 Aralık 2020 (11 puan) yorumladı
Doğum mu başladı yoksa kontrole mi gittin
31 Aralık 2020 (94 puan) yorumladı
Yok canım salı kontrole geldim çarşamba yatış verdi suni ile doğumu başlatalım dedi ama nöbetçi doktor 41 bitmeden suni vermem dedi takip ediliyorum şuan
0 oy
31 Aralık 2020 (18 puan) cevapladı
Ben satba göre 41+1 geç döllenme ye göre 40+1 deyim ne açılma ne yumuşama ne kanala baş sokma ne ağrı sızı hiç birsey yok sezeryan canlari caliyor
31 Aralık 2020 (11 puan) yorumladı
Rabbım yardımcın olsun inşallah sezeryana gerek kalmaz. Benim de sata göre 40+0 normalde ise daha 4günüm var en fazla
0 oy
31 Aralık 2020 (42 puan) cevapladı
Ben kızımı 40+5 te dogurdum oda suni sancıyla kakasını yapmıştı hatta
31 Aralık 2020 (11 puan) yorumladı
Ciddi mi durumu nasıldı umarım bir sıkıntı yaşamadınız
1 Ocak 2021 (42 puan) yorumladı
Yok cok sukur ki yememis kalp atışlarına bakmışlardı normaldi hemen doguma aldılar

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40 haftalık gebelik geçmesine rağmen doğumun başlamaması normal mi?
Gebeliğin 40. haftasının dolması tıbbi olarak miadın dolduğu anlamına gelir ancak her gebeliğin seyri farklıdır. 40. haftadan sonraki süreçte doktorlar genellikle bebeğin ve annenin durumunu yakından takip etmek için NST ve ultrason kontrollerini sıklaştırır. Genellikle 41 veya 42. haftaya kadar beklemek mümkün olabilir, ancak bu süreçte suyun miktarı ve plasentanın fonksiyonları kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık gebelikte doğumun başlaması için neler yapılabilir?
Doğumun doğal yollarla tetiklenmesi için doktorunuzun onayıyla hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pelvik taban egzersizleri uygulamak veya meme ucu stimülasyonu gibi yöntemler önerilebilir. Ancak bu yöntemleri denemeden önce mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Tıbbi bir engel yoksa, vücudun kendi kendine doğuma hazır hale gelmesi için stres yapmadan dinlenmek ve süreci takip etmek en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+0 haftadan sonra suni sancı uygulamasına ne zaman karar verilir?
Suni sancı uygulamasına genellikle gebelik 41 veya 42. haftaya ulaştığında, bebeğin sağlığıyla ilgili risk belirtileri görüldüğünde veya suyun gelmesi gibi durumlarda karar verilir. Doktorlar, bebeğin kalp atışlarını ve amniyotik sıvı miktarını değerlendirerek beklemenin mi yoksa doğumun başlatılmasının mı daha güvenli olduğuna karar verirler. Her hastanın durumu özeldir ve bu karar doktorun klinik gözlemine dayanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik sürecinde 40. haftadan sonra hangi belirtiler takip edilmelidir?
40. haftadan sonra bebeğin hareketlerinde azalma, su gelmesi, nişan (mukus tıkacı) gelmesi veya düzenli sancıların başlaması gibi belirtiler yakından takip edilmelidir. Özellikle bebeğin hareketlerinin hissedilmemesi veya azalması durumunda vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır. Ayrıca şiddetli karın ağrısı veya vajinal kanama gibi durumlar da acil müdahale gerektiren önemli belirtiler arasındadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık hamileyim ve doğum belirtisi yok, ne yapmalıyım?
Doğum belirtisi olmaması 40. haftada oldukça yaygın bir durumdur ve genellikle endişelenmenize gerek yoktur. Bu aşamada doktorunuzun belirlediği periyodik kontrolleri aksatmamak en önemli adımdır. Bebeğinizin sağlıklı olduğundan emin olmak için doktorunuz NST ile kalp atışlarını ve ultrason ile sıvı seviyesini kontrol edecektir. Sabırlı olmak ve vücudunuzun işaretlerini dinlemek bu süreçte en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 679 göst.
0 oy
2 cevap 481 göst.
4 Mart 2019 Doğum kategorisinde Elif Gökhan (119 puan) sordu
0 oy
4 cevap 504 göst.

1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...