Adetim iki aydır gecikiyor, hamile olabilir miyim?

0 oy
506 göst.
4 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (3 puan) sordu
Ben geçen ay adet dönemin 11 gün gecikti bu ayda 4 gün gecikti acaba hamile olabilirmiyim geçen ay kan testi yaptım negatif çıktı dün de idrar testi yaptım tek çizgi çıktı 4aydir evliyim adetimdede iliskimdede bir sıkıntı yok sizce ne olabilir?

6 Cevap

0 oy
4 Ocak 2021 (309 puan) cevapladı
Doktora görünmelisin 2 aydır adet düzensizliğin varmış
4 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
4 Ocak 2021 (782 puan) cevapladı
Yeni evli oldugun için hormon değişikliği olmuştur 
4 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Teşekkürler
0 oy
4 Ocak 2021 (90 puan) cevapladı
Adet düzensizliği olabilir 
0 oy
4 Ocak 2021 (7 puan) cevapladı
Benimde aynı olmuştu bi ay 10gün gecikti kan testi negatif çıkmışti diger ay test yaptım pozitifti biraz daha bekleyip tekrar test yap vücut kendini hazırlıyodur
4 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
inşallah ya
0 oy
4 Ocak 2021 (65 puan) cevapladı
Herseyin zamanı var sabırla bekle bende evliligimin ilk ayından beri cabaladim çok istedim 5 inci ayda kaldm 
4 Ocak 2021 (3 puan) yorumladı
Allah hayırlısını eylesin
Inşallah
0 oy
4 Ocak 2021 (1,895 puan) cevapladı
Doktora gözükün. Hamile değilsiniz belki başka sebep olabilir 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adet gecikmesi neden olur ve hamilelik testi ne zaman kesin sonuç verir?
Adet gecikmesi stres, hormonal değişimler, kist veya mevsimsel faktörlerden kaynaklanabilir. Gebelik testlerinin en doğru sonucu vermesi için beklenen adet tarihinin üzerinden en az 1 hafta geçmesi önerilir; kanda gebelik testi (Beta-HCG) ise ilişkiden 10-12 gün sonra daha güvenilir sonuçlar sunar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan idrar testleri neden negatif çıkabilir?
İdrar testleri, idrardaki gebelik hormonu (HCG) seviyesi yeterli yoğunluğa ulaşmadığında negatif sonuç verebilir. Testi çok erken dönemde yapmak, idrarın çok seyreltik olması veya yumurtlamanın geç gerçekleşmesi testin hatalı negatif sonuç vermesine neden olan başlıca faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üst üste adet gecikmesi yaşamak neyin belirtisi olabilir?
Üst üste yaşanan adet gecikmeleri polikistik over sendromu (PCOS), tiroid bozuklukları, yoğun stres veya rahim duvarı ile ilgili yapısal bir soruna işaret edebilir. Eğer gebelik testleri negatif çıkıyorsa, hormonal dengesizliklerin tespiti için bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına görünmek en doğru adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet düzensizliği durumunda doktora ne zaman gidilmelidir?
Üst üste iki ay veya daha fazla adet gecikmesi yaşanması, bir kadın hastalıkları uzmanına başvurmayı gerektiren bir durumdur. Uzmanlar genellikle hormon paneli testleri ve pelvik ultrason ile gecikmenin altında yatan fizyolojik veya hormonal nedenleri kısa sürede tespit edebilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtileri adet gecikmesiyle her zaman aynı mıdır?
Hamilelik belirtileri arasında adet gecikmesi en yaygın olanıdır ancak tek başına kesin bir kanıt değildir. Göğüs hassasiyeti, hafif kasık krampları, yorgunluk ve mide bulantısı gibi belirtiler hem gebelikte hem de adet öncesi sendromunda (PMS) benzer şekilde görülebildiği için test sonuçları ile desteklenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...