25 haftalık hamileyim, anestezisiz normal doğum nasıl olur?

0 oy
299 göst.
6 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (249 puan) sordu
Merhaba arkadaslar, ben 25+4 üm tabii daha karar verilmedi nasıl dogum yapılacagina ama ben normal dogum istiyorum ve anestezi yapılsın istemiyorum. O anı olabildıgince yaşamak istiyorum. Ânestesi olmadan dogum yapaniniz var mı merakta ediyorum açıkcasi nasıl bir duygudur diye
Gebelik haftası 25+4

3 Cevap

0 oy
6 Ocak 2021 (14 puan) cevapladı
Su an 2. Gebeliğim.  Ilki normal doğumdu.  E kolaydı diyemem zordu ama o ana tanıklık olmak bambaşka bişey.  Yoksa 2. Ye kimse cesaret edemez.  Hiç bir güzel şey kolay elde edilmiyor.  Ben bunu da normal istiyrkum ama şuan 37. Haftadayım bebeğim ters duruyor düzelmezse sezeryan.  Nasip bakalm
6 Ocak 2021 (249 puan) yorumladı
Kucaginiza saglicakla alirsiniz insallah minigi. Ben acaba yanlis mi biliyorum yani normal dogumda belden asagisini uyusturuyorlar degil mi onu yaptirdiniz mı siz ilk dogumda ?
6 Ocak 2021 (14 puan) yorumladı
Siz epidural anesteziden bahsediyorsunuz  .prenses doğum da deniliyor  ama onu genelde özel yapıyor  ben devlette doğum yaptım beni   uyuşturmadılar.   22 saat suni sancı sonunda aldm yavrumu kucağıma.  Hepimiz sağlıkla alalim inşallah çok sağolun.
-Reklam-
0 oy
6 Ocak 2021 (603 puan) cevapladı
Üçüncü normal dogumumu yapıcam Allah izin verirse tabiki kolay değil fakat muhteşem bi duygu yaşamak gerek  cumlemize hayırlı sağlıklı doğumlar 
6 Ocak 2021 (249 puan) yorumladı
Saglicakla kucaginiza alın minigi insallah. Bende yasamak istiyorum bakalim neye karar verilecek
6 Ocak 2021 (603 puan) yorumladı
Amin canım insallah cumleten hakkımızda hayırlısı
0 oy
6 Ocak 2021 (890 puan) cevapladı
epiduralli dogum yaoan cok fazla yok ki cogu kisi normal yapiyo ztn dogumu canm :) illa alcan diye bisy yok oztn ozel bi secim ozel hastanelerde var devlette ztn yok .. 
6 Ocak 2021 (249 puan) yorumladı
Tesekkr ederim doktorumla dogum sekline karar verirken konusayim bakalim. Ama korkmuyorda degilim
6 Ocak 2021 (890 puan) yorumladı
Yani daha erken hayrla gelsn ins herkesn aci esigi farkli cati durumun bebegin durumu dogum seklini hersy belirliyo saglckla gelsn obemli olan o

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

25 haftalık hamileyim, anestezisiz normal doğum süreci nasıl işler?
Anestezisiz normal doğum, vücudun doğal oksitosin ve endorfin salgılayarak süreci yönettiği, ilaçsız bir doğum yöntemidir. Bu süreçte aktif hareket etmek, doğru nefes tekniklerini uygulamak ve doğum pozisyonlarını değiştirmek ağrı yönetimi için en temel adımlardır. Doğal doğumda amaç, tıbbi müdahale olmadan annenin kendi içgüdüleriyle bebeğini dünyaya getirmesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anestezisiz normal doğum yapmanın avantajları nelerdir?
Anestezisiz normal doğumun en büyük avantajı, annenin doğum anındaki tüm duyularının açık olması ve doğum sonrası iyileşme sürecinin genellikle daha hızlı gerçekleşmesidir. İlaç kullanılmadığı için anne doğumdan hemen sonra bebeğiyle daha aktif bir bağ kurabilir ve doğumun tüm evrelerini kendi bilinciyle yönetebilir. Ayrıca, tıbbi müdahale gerektirmeyen durumlarda doğumun doğal akışına müdahale edilmemiş olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğal doğumda ağrı yönetimi için hangi yöntemler kullanılır?
Doğal doğumda ağrı yönetimi için en etkili yöntemler nefes egzersizleri, suyun rahatlatıcı etkisinden faydalanmak ve sürekli pozisyon değiştirmektir. Özellikle doğum topu kullanmak, masaj teknikleri ve eş desteği, sancıların daha yönetilebilir olmasına yardımcı olur. Ayrıca, doğumun her evresinde derin ve ritmik nefes almak, vücuttaki gerginliği azaltarak kasların gevşemesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anestezisiz normal doğum için ne zaman hazırlıklara başlamalıyım?
Anestezisiz normal doğum hazırlıklarına hamileliğin 25. haftasından itibaren başlamak, doğum psikolojisine uyum sağlamak açısından oldukça ideal bir zamandır. Bu dönemde doğum nefesleri üzerine çalışmak, doğum korkularını yenmek için eğitimler almak ve vücudu esnetecek egzersizler yapmak sürece olan güveni artırır. Hazırlık sürecinde bir doğum destekçisi veya doula ile çalışmak da süreci kolaylaştırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Her anne adayı anestezisiz normal doğum yapabilir mi?
Her anne adayı, tıbbi bir engel bulunmadığı ve bebeğin durumu uygun olduğu sürece anestezisiz normal doğum yapabilir. Ancak, doğumun her aşamasında doktorun bebeğin kalp atışlarını ve annenin sağlık durumunu yakından takip etmesi hayati önem taşır. Eğer doğum sırasında tıbbi bir aciliyet gelişirse, ağrısız yöntemlere veya müdahaleli doğuma geçiş yapılması anne ve bebek sağlığı için değerlendirilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 282 göst.
26 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Kelebekimmm (415 puan) sordu
0 oy
2 cevap 232 göst.
2 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nevin74 (68 puan) sordu
0 oy
0 cevap 162 göst.
28 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zambak_34 (85 puan) sordu
0 oy
9 cevap 781 göst.
8 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Yigitinannesiyim (100 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...