37+2 haftalık hamileyim, belimdeki ağrı doğum sancısı mı?

0 oy
173 göst.
7 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (92 puan) sordu
37+2 günlük hamileyim 25 dakikadır belimde agrı var neden olur 
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
7 Ocak 2021 (890 puan) cevapladı
ayakta cok kaldysan bi is yaptysan yoruldysan olablr canm hic bisy yok dersende vucud doguma hazrlyo aetk kendini haftan ilerlemis artk 
7 Ocak 2021 (92 puan) yorumladı
Tm cnm çok sagol
7 Ocak 2021 (890 puan) yorumladı
Rica ederim canm gecmis olsn son haftalar kendini cokda zorlamamaya cals :)
7 Ocak 2021 (92 puan) yorumladı
Tm cnm elimden geleni yapıcam hiç böyle olmamıştı
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamileyim, belimdeki ağrı doğum sancısı mı?
37 haftalık gebelikte belde hissedilen ve düzenli aralıklarla devam eden ağrılar doğum sancısının habercisi olabilir. Özellikle 25 dakika gibi süreklilik gösteren ağrılar, rahim kasılmalarıyla birleşiyorsa gerçek doğum sancısı ihtimalini güçlendirir. Ağrınızın sıklığını, şiddetini ve süresini takip ederek 5-10 dakikada bir tekrarlayıp tekrarlamadığını gözlemlemeniz çok önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte bel ağrısı doğumun yaklaştığını nasıl belli eder?
Hamileliğin son haftalarında bel ağrısı, bebeğin doğum kanalına girmesiyle oluşan baskı veya düzenli rahim kasılmaları nedeniyle ortaya çıkar. Eğer bel ağrınız belden başlayıp kasıklara doğru yayılan bir ritme sahipse, bu durum doğumun başlamak üzere olduğunun güçlü bir işaretidir. Ağrıyla birlikte su gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte bel ağrısı ne zaman hastaneye gidilmeli?
Bel ağrınız 5 dakikada bir düzenli hale geldiyse, şiddeti giderek artıyorsa veya ağrıya eşlik eden kanama, su gelişi ve bebek hareketlerinde azalma varsa derhal hastaneye gitmelisiniz. 37. haftada olduğunuz için bu ağrılar doğum eyleminin başlangıcı olabilir. Ağrının dayanılmaz bir boyuta ulaşmasını beklemeden, doktorunuzun belirlediği acil durum kriterlerini uygulamak en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile normal bel ağrısı nasıl ayırt edilir?
Doğum sancısı, pozisyon değiştirmekle geçmeyen, giderek şiddetlenen ve belirli bir düzenle tekrarlayan ağrılardır. Normal gebelik bel ağrısı ise genellikle yorgunluk veya duruş bozukluğuna bağlıdır ve dinlenince hafifler. Eğer ağrınız düzenli aralıklarla gelip gidiyorsa ve süresi kısalıyorsa, bu durum kasılmaların rahim ağzını açmaya yönelik olduğunu gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim, bel ağrımı hafifletmek için ne yapabilirim?
37 haftalık gebelikte bel ağrısını hafifletmek için en etkili yöntem ılık bir duş almak ve sol yan tarafınıza yatarak dinlenmektir. Eğer ağrı düzenli bir ritme sahipse bu yöntemler geçici rahatlama sağlasa da sancıların devam etmesine engel olmaz. Ağrı kesici ilaç kullanmadan önce mutlaka doktorunuza danışmalı ve ağrınızın doğum sancısı olup olmadığını netleştirmek için bir uzman kontrolüne girmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...