36+2 haftalık hamileyim, nişanım geldi, doğum ne zaman olur?

0 oy
486 göst.
13 Ocak 2021 Doğum kategorisinde (77 puan) sordu
Kizlar 36+2 günlük hamileyim.az once nisanim geldi.sanci,su gelmesi vs yok ama bebegim asiri hareketli suan.sizce suyum ne zaman gelir?  
Gebelik haftası 37

4 Cevap

0 oy
13 Ocak 2021 (27 puan) cevapladı
Canım suyun gelmeyebilir de doğumda patlatırlar hastaneye git hemen
13 Ocak 2021 (77 puan) yorumladı
Bnm planli sezeryan.o kesin cnm.ama simdi gitsem su gelmediği icin bebegi alir mi dr yine de?
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2021 (207 puan) cevapladı
Şu gelmesi şart degl nisan geldikten 1 hafta veya 2 hafta sonrada doğum yapanlar var veya aynı günde doğum yapan var suyu hastaneye gidince patlatyolar ve doğuma hazırlıyor 
13 Ocak 2021 (77 puan) yorumladı
Nst de sanci cikmadi.yani 20 ydi.40 ustu yatis oluyormus sanirim.dr her an hazirlikli ol ama suan dogum baslamamis dedi
0 oy
13 Ocak 2021 (355 puan) cevapladı
Valla hiç belli olmaz canım hastaneye gitmene gerek yok takı suyun gelene kadar gelirse hemen ılık bir dus al doğumun kolay olsun sonra hemen hastane inşallah tez vakitte sağlıkla kucağına alırsın bebeğim
13 Ocak 2021 (77 puan) yorumladı
Insallah cnm amin
0 oy
13 Ocak 2021 (282 puan) cevapladı
Git sen bi baksınlar canım  böyle şeyleri buraya sorma herkesin deniyimi bi başka bebek hazneye girer açılman olur sonra planlı sazeryan plansız normal  doğum olurrrr
13 Ocak 2021 (77 puan) yorumladı
Bugun sabah gittim.nst ye girdim.sorun yoktu.sonra ultrasona girdim,o da iyiydi.ptesi tekrar gidicem.hem seker hastaligim hem de vajinal varis sebebiyle sezeryan zorunluluğum var.insallah saglikla gelir kizim
14 Ocak 2021 (282 puan) yorumladı
Ben bir haftadır hastanede yatıyorum kendimi çok deneyimli sanıyodum hafif sancım vardı ama erken doğum durdular ciyer geliştirici vurdular açılma sanı vs yok hala sancım var kasılıyo hergün gidicem bügün çıktım 19 ve15 yaş iki oğlum var onlarda önce açılma sonra sancı oldu bunda sancı çok gerisi yok o yüzden git dedim canımm
14 Ocak 2021 (77 puan) yorumladı
Sag ol cnm cvbin icin.bnm de icim rahat etmedi.dun gece hastaneyi arayip ebeyle konustum.gelmene gerek yok simdi dedi.ama sabah dr ye gittim yine.anca ole icim rahat etti bnm de.dogumda tecrube hersey degil bence de.dr ler gunde 40 hamile goruyor ama yine de kesin su gun doğurursun diyemiyorlar mesela.son dönemler ozellikle sık kontrol iyi oluyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nişan geldikten sonra doğum ne kadar sürede başlar?
Nişan gelmesi doğumun yaklaştığının önemli bir işaretidir ancak doğumun başlaması kişiden kişiye değişerek saatler veya günler sürebilir. Genellikle nişan geldikten sonraki 24 ila 72 saat içerisinde düzenli kasılmaların başlaması veya suyun gelmesi beklenir; ancak 37. haftadan önce gelen nişan durumunda mutlaka doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi ile doğum sancısı arasındaki fark nedir?
Nişan, rahim ağzındaki tıkanıklığın açılmasıyla gelen sümüksü, hafif kanlı bir akıntıyken, doğum sancısı düzenli aralıklarla gelen ve giderek şiddetlenen karın veya bel ağrısıdır. Nişan geldikten sonra sancıların başlaması şart değildir; bazı kadınlarda nişan doğumdan birkaç gün önce gelirken bazılarında doğum eylemi sırasında fark edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36 haftalık hamileyken nişan gelince ne yapılmalı?
36 haftalık hamilelikte nişan gelmesi durumunda öncelikle sakin kalmalı ve bebeğinizin hareketlerini takip etmelisiniz. Eğer suyunuz gelmediyse, şiddetli kanamanız yoksa veya sancınız başlamadıysa doktorunuzu bilgilendirmek için arayabilir, hastane çantanızı hazır bulundurarak doğum belirtilerini evde gözlemlemeye devam edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra bebek hareketlerinde azalma olur mu?
Nişan gelmesi bebek hareketlerini doğrudan etkileyen bir durum değildir, bu nedenle bebeğinizin hareketlerinin devam etmesi beklenir. Eğer nişan sonrasında bebeğinizin hareketlerinde belirgin bir azalma, durma veya çok aşırı, olağan dışı bir hareketlilik fark ederseniz bu durumu vakit kaybetmeden doktorunuza bildirmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelince hemen hastaneye gitmek gerekir mi?
Sadece nişan gelmesi tek başına hastaneye gitmek için yeterli bir sebep olmayabilir, ancak suyun gelmesi, düzenli ve sıklaşan sancılar veya aktif kanama gibi durumlarda hemen hastaneye gidilmelidir. 36. haftada olduğunuz için doktorunuzun sizi bilgilendirmesi adına süreci telefonla paylaşmanız ve belirtileri takip etmeniz en sağlıklı yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 288 göst.
0 oy
4 cevap 823 göst.
0 oy
2 cevap 289 göst.
7 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Polaris (98 puan) sordu

1,512,762 soru

24,673,428 cevap

367,405 kullanıcı

...