Canim ayni haftadayiz hatta ayni gundeyiz sanirim. Benim tam alt gobegimin ortasinda boyle agirlik hissi oluyo ayaktaysam eger oturmazsam sanki dahada agirlasio gibi hissediorum bazen sanci giriyo cizgi seklinde. Yatar pozisyondaysamki suan oyleyim ve yine sert bi sekilde gobegimi hissediorum boyle genelde baskiyla karisik agirlik sertlik gibi bi his yasiorum ama uzun surmuo bes dkyi bile bulmuo diyebilirim gecio zaten bu zamanlarda bunu hissetmek normal ben sordum doktora sıklasirsa haber vermek gerekiomus ama bu sıklik nekadarda bir olunca solemek lazim onu henuz bilemiorum ama iki hafta oncesine gore biraz sık hisseder gibiyim sanki yada son 2 gundur ben oyle hissediorum bilemiorim seninki nasil oluyo ne hissedioaun