Adet tarihime göre 7 haftalığım ama 5 haftalık görünüyor, neden?

0 oy
484 göst.
24 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (21 puan) sordu
Merhaba yarın doktora gidecem ve korkuyorum bebeği gorurmuyuz acaba doktor bı hafta sonra gel demişti daha öncedende boş gebelik geçirdim en son gittiğimde bi hafta  geriden geliyor dedi bebek henüz yok dedi adedt tarihine göre 6.yada7hafta olması lazimken 5haftalik şuan geç döllenme olabilir dedi yada yine boş gebelik dua edermisiniz yarın müjdeli haberle dönmek istiyorum inşallah ve yine  Ayetel Kürsi okurmusunuz Allah razı olsun ♥️ :(

4 Cevap

0 oy
24 Ocak 2021 (485 puan) cevapladı

Rabbim emeklerini boşa götürmesin cnm insallah , en güzel haberleri alman dileğiyle,  haber edersin yine<3

24 Ocak 2021 (21 puan) yorumladı
İnşallah inşallah tetirgin oluyorum yine o piskoloji hı yaşmak istemiyorum:(
24 Ocak 2021 (485 puan) yorumladı
Olumsuz düşünme stres yapma cnm bnm
24 Ocak 2021 (21 puan) yorumladı
inşaallah♥️
-Reklam-
0 oy
24 Ocak 2021 (374 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun rabbim büyük benim ilk kızım da öyle oldu bos gebelik dendi su dendi bu dendi 9+3 de göründü minik farem
24 Ocak 2021 (21 puan) yorumladı
Amin İnşallah cnm:(♥️
0 oy
24 Ocak 2021 misafir cevapladı
Rabbim yar ve yardımvcn olsun canım. İçini ferah tut, strese girmemeye çalış. hayırlısıyla müjdeli haberi alırsın inşallah. Rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin. 
24 Ocak 2021 (21 puan) yorumladı
Amin inşallah cnm sağol ♥️:(
0 oy
24 Ocak 2021 (799 puan) cevapladı
Canım ben 6+3 de gitmistim kese gorundu bana geç döllenme dedi 5 hafta gözüküyor dedi sonra 2 hafta sonra gel dedi tabi ben boş kese diye cok korktum dayanamayip 1 hafta sonra özele gittim yani geç döllenme oldugugu icin 6+3 gunluk gorundu ve bebegide gördüm kalp atisinida duydum cok şükür.insallah sende gorursun ve kalp atisini duyarsin allah gönlüne gore versin rabbim kucagini boş birakmisin mutlu haberi tez zamanda alirsin insallah canim
24 Ocak 2021 (21 puan) yorumladı
Amin inşallah cnm banada 10gun sonra dedi ama bı hafta oldu dayanamadim merak ediyorum inslah görürüm:(♥️

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Geç döllenme nedir ve gebelik haftasını nasıl etkiler?
Geç döllenme, yumurtlamanın beklenen tarihten daha geç gerçekleşmesi sonucu gebelik haftasının adet tarihine göre geriden gelmesi durumudur. Bu durumda ultrason ölçümleri, son adet tarihine göre hesaplanan haftadan daha küçük çıkar. Doktorlar bu durumu takip ederek bebeğin gelişimini ve kalp atışlarını değerlendirir, böylece gebelik yaşının gerçek süresi netleşmiş olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik nedir ve nasıl anlaşılır?
Boş gebelik, döllenmiş yumurtanın rahme yerleşmesine rağmen embriyonun gelişmediği veya çok erken evrede durduğu bir durumdur. Ultrason muayenesinde gebelik kesesi görülmesine rağmen içinde embriyonun izlenememesiyle teşhis edilir. Genellikle 6. ve 7. haftalarda yapılan detaylı kontrollerde embriyo gözlenemiyorsa doktorlar boş gebelik şüphesi üzerinde durabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 5 haftalıkken ultrasonla bebek ne zaman görülür?
Sağlıklı bir gebelikte 5 haftalıkken genellikle sadece gebelik kesesi ultrason ekranında görülebilir. Embriyonun kalp atışlarının izlenebilmesi ve bebeğin net bir şekilde seçilmesi için genellikle 6. ile 8. haftalar arası beklenir. Geç döllenme durumlarında bu süreç birkaç hafta daha uzayabilir, bu yüzden erken dönemde bebeğin görülmemesi her zaman olumsuz bir durum değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik takibinde doktorlar neden bir hafta sonra gel diyor?
Doktorlar, bebeğin gelişim hızını netleştirmek ve gebelik haftasını doğrulamak için bir hafta veya on gün beklemeyi tercih ederler. Bu süre zarfında embriyonun büyümesi ve kalp atışlarının başlaması beklenir. Bir hafta önceki muayene ile sonraki kıyaslandığında, gebeliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemediği veya geç döllenme olup olmadığına dair kesin karara daha kolay varılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde ultrason randevusuna giderken nelere dikkat edilmeli?
Erken gebelik muayenesine giderken herhangi bir özel hazırlığa gerek yoktur ancak doktorunuzun önceki muayene notlarını ve varsa tahlil sonuçlarını yanınızda bulundurmanız önemlidir. Randevu gününde sakin kalmaya çalışmak ve doktorun gelişim takibi için verdiği süreyi beklemek en sağlıklı yaklaşımdır. Ultrason sonuçları, sadece o anki görüntüyü yansıttığı için stres yapmadan uzman yönlendirmesine göre hareket edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 350 göst.
14 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Elzem61 (191 puan) sordu
0 oy
9 cevap 835 göst.
0 oy
6 cevap 472 göst.
5 Haziran 2024 Doğum kategorisinde 5cocukanasi (42 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...