11 haftalık gebeyim, ateşim 37.3 ve halsizim ne yapmalıyım?

0 oy
194 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (380 puan) sordu
11 haftalık gebeyim bugün cok halsizim ateşim 37. 3 napim 

2 Cevap

0 oy
28 Ocak 2021 (3,871 puan) cevapladı
Halsizlik normal ama ateş normal değil. Ateşin 38 e çıkmış neredeyse biz bebekler gibi yüksek ateşi kaldiramayiz doktora gitmelisi bence.
-Reklam-
0 oy
28 Ocak 2021 (231 puan) cevapladı
Ateşin 37'yi geçmiş canım ortada pandemi de var git mutlaka 
28 Ocak 2021 (380 puan) yorumladı
Teşekkürler hemen gidicem eşimi bekliyorum
28 Ocak 2021 (231 puan) yorumladı
Haber verirsen mutlu olurum canım kötü bişey olmadığını düşünerek git iyi olsun rabbim sağlık versin hayırlı sonuçlar al inşallah. Ama gebelik de vücut sıcaklığı yükselebiliyor bunu biliyorum garantiye al git sen için rahat olsun başka bi rahatsızlığın varmı peki yalnızca ateş mi
28 Ocak 2021 (380 puan) yorumladı
Sadece ateş ve halsizlik elimi ayagım yıkadım ama cok düşmedi 36.9 düştü şimdi gene 37
28 Ocak 2021 (231 puan) yorumladı
Normal olabilir canım. Ama sen yine de git haber et bana bekliyorum
28 Ocak 2021 (177 puan) yorumladı
Ateş ilk 3 ay  özellikle dikkat etmen lazım doktora git mutlaka

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

11 haftalık gebelikte 37.3 derece ateş normal mi?
11 haftalık gebelikte 37.3 derece vücut ısısı tıbbi olarak ateş kabul edilmez, ancak vücut ısısının yükselmesi halsizlik gibi belirtilerle birleştiğinde dikkatle takip edilmelidir. Gebelikte normal vücut ısısı genellikle 36.5 ile 37.2 derece arasındadır; 38 derece ve üzeri ise yüksek ateş olarak değerlendirilir ve mutlaka doktor kontrolü gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte halsizlik ve hafif ateş durumunda ne yapmalı?
Gebelikte halsizlik ve hafif ateş hissedildiğinde öncelikle istirahat etmeli, bol sıvı tüketmeli ve vücut ısınızı düzenli aralıklarla termometre ile ölçerek takip etmelisiniz. Eğer ateş 38 dereceye ulaşırsa veya halsizliğe şiddetli baş ağrısı, bulantı, döküntü ya da idrar yaparken yanma gibi ek şikayetler eşlik ederse vakit kaybetmeden bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
11 haftalık hamileyim ateşim var bebeğe zarar verir mi?
11 haftalık gebelikte hafif ateşlenmeler genellikle bebeğe doğrudan zarar vermez, ancak ateşin nedeni olan enfeksiyonun türü ve ateşin süresi önem taşır. Yüksek ateşin uzun süre devam etmesi vücut dengesini etkileyebileceği için ateşin kaynağını belirlemek amacıyla doktorunuzun yapacağı kan ve idrar tahlili gibi tetkikler en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ateş düşürmek için evde neler yapılabilir?
Hamilelikte ateş düşürmek için ilk adım olarak ılık (soğuk olmayan) duş alabilir, hafif ve pamuklu kıyafetler tercih ederek vücudunuzun nefes almasını sağlayabilirsiniz. Doktorunuza danışmadan kesinlikle ateş düşürücü ilaç kullanmamalı, bol su içerek vücudun susuz kalmasını önlemeli ve ateşin 38 dereceyi geçmesi durumunda mutlaka uzman bir hekimden destek almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte 37.3 ateş halsizlik için hangi doktora gidilir?
Gebelikte ateş ve halsizlik şikayetleri için takipte olduğunuz kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurmanız en doğru yöntemdir. Doktorunuz, şikayetlerin altında yatan nedeni belirlemek için fiziksel muayene yapacak ve gerekli görülmesi durumunda enfeksiyon taraması için kan veya idrar testi isteyerek gebeliğinize uygun bir tedavi planı oluşturacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...