2. gebeliğimde neden hiç belirti yaşamıyorum?

0 oy
713 göst.
2 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Merhaba benim 2. gebeligim ilkinde oglum oldu bulantim koku hassasiyetim yolculuk yapamama hepsi vardi. Bunda hic bir belrtim olmadi masallah. 14.haftadayim iki hfta sonra cinsiyet ogrenecegm. Benm gibi olan varmi ikinde neden farkli olur cinsiyet etken olabilir mi acaba

14 Cevap

0 oy
2 Şubat 2021 (39 puan) cevapladı
Benim de ilk kızım oldu onda mide bulantısından hiç birşey yiyemiyordum herşeyden tiksinir olmuştum . Şimdi oğluma hamileyim 29+4 en başından beri hiç sıkıntı yaşamadım bazen hamile olduğumu bile unutuyorum :)
-Reklam-
0 oy
2 Şubat 2021 (369 puan) cevapladı
Yok cnm her hamilelik farkli gecer bunun cinsiyetle bir alakasi yok buyuklerimize gore batil inanclar var ama onlarda hurqfe hepsi her hamilelik birbirinden farkli olabilir bu gayet normal yani bende kizimda cok rahattim suan ikinciye hamileyim ama agridan yatamiyorum bulanti kusma yok ama agrim cok mesela
0 oy
2 Şubat 2021 (210 puan) cevapladı
Benim de sizin gibiydi. İlk oğlumda hiç bir zorluk çekmedim ama bunda ilk başlarda koku hassasiyeti mide bulantısı mide kazınma hissi sürekli halsizlik yaşadım. Ama drlar hep her hamilelik farklı olur dedi. Bense cinsiyet farklılığına yordum ama 2.oğluşum geliyor yani jer hamilelik bir değil 
0 oy
2 Şubat 2021 (339 puan) cevapladı
Oğlumda kasık ağrılarım çok oluyo doğuma kadar çektim 2hamileligimdede sadece mide bulantılarım oluyo sabah gün içinde ara sıra onun haricinde nasıl geciyo anlamiyorum
0 oy
2 Şubat 2021 (1,977 puan) cevapladı
Sanmıyorum bebeğim benimde ilki çok zor geçti benimde oğlanı bu 2.gebeliğim belirti varla yok arası gibi bir şey yani 
0 oy
2 Şubat 2021 (1,850 puan) cevapladı
Benimde aynı değil belirtiler ve 2. oğlum oluyor yani hiç alakası yok
0 oy
2 Şubat 2021 (3,529 puan) cevapladı
Benimde ilk erkek ti inanılmaz kolay bir gebelikti top falan oynuyordum. Zorlanarak kalktığımı bilmem. Ama etten tiksindim. 

Şimdi ikinci yine erkek ama çok zor geçiyor. 20. Hafta daha gözüm korktu 
0 oy
2 Şubat 2021 (335 puan) cevapladı
Benimde ikinci gebeligim iki farkli belirti ilki kizdi 14+3 um yarin randevum var ins kizim olur bi tane daha :)
0 oy
2 Şubat 2021 (933 puan) cevapladı
CNM benim 3 hamileligimdede  aynıydı aynı şeylerden tiksinti bulantı oldu ama tek fark 1. Hamileliğin de baş ağrısı hiç yoktu erkek ti 2. Hamileliğin de 3 buçuk ay başımı yerden kaldıramıyorum kızım olacak allahın izniyle
0 oy
2 Şubat 2021 (538 puan) cevapladı
Benim ilk gebeliğim bnde hiç sıkıntı çekmiyorum 13 haftta 4 gün oldu karın kaşıntım var biraz o rahatsız ediyor smdilik
0 oy
2 Şubat 2021 (1,359 puan) cevapladı
Cinsiyetle belirtilerin bir bağlantısı yok canım.. her hamilelik ve her bebek farklıdır :)
0 oy
2 Şubat 2021 (65 puan) cevapladı
Bn iki oğlum da çok rahattım şimdi yine hamileyim ve bulantı kusma mahfetti beni 16 haftalık hamileyim 15 de gittim kız dedi bakalım
30 Ekim 2021 (59 puan) yorumladı
Sağlıkla Alin kucağınıza benimde aynı şekilde geçiyor 14+3 deyim cinsiyetini bilmiyorum ama iki oğlumda hiç hamile gibi değildim.. bu baya zorluyor beni
0 oy
2 Şubat 2021 (143 puan) cevapladı
Benimde öyleydi oğlumda 5. Aya kadar bulantı kusma halsizlik ağrı herşey vardı . Smdi ikinci hamileliğim bunda da maşallah diyeyim  bir  ay falan bulantı kusma oldu sonra kesildi smdi 15+2 oldum bende bazen diyorum acaba cinsiyetle alakası var mı diye ama pek sanmıyorum yani .  
0 oy
30 Ekim 2021 (59 puan) cevapladı
İki oğlum var ikisinde de hiç mide bulansiti falan yaşamadım şimdi 3. Hamileliğin çok felaket geçiyor musluktan akan suyun kokusuna bile tahammül edemiyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

İkinci gebelikte belirti farklılığı neden olur?
İkinci gebelikte belirti farklılığı, vücudun önceki hamilelikten gelen hormonal adaptasyonu, yaş faktörü, stres seviyesi ve o anki gebeliğe özel plasental faktörlerden kaynaklanır. Her gebelik kendine has bir süreçtir; dolayısıyla önceki hamilelikte yoğun mide bulantısı veya koku hassasiyeti yaşanmış olması, ikinci gebelikte de aynı durumun tekrarlanacağı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtilerinin olmaması normal mi?
Hamilelik belirtilerinin olmaması veya ilk gebeliğe göre çok daha hafif seyretmesi tıbbi olarak normal kabul edilir ve genellikle sağlıklı bir gebeliğe işaret eder. Gebeliğin 14. haftasına kadar hiçbir bulantı, koku hassasiyeti veya aşerme yaşamayan birçok anne adayı mevcuttur; bu durum bebeğin gelişimini olumsuz etkilemez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri cinsiyetle ilgili bilgi verir mi?
Gebelik belirtileri ile bebeğin cinsiyeti arasında bilimsel olarak kanıtlanmış bir ilişki bulunmamaktadır. Halk arasında yaygın olan mide bulantısı veya koku hassasiyeti gibi belirtilerin cinsiyeti belirlediği inanışı tamamen bir şehir efsanesidir; cinsiyet tespiti için en güvenilir yöntem 16. haftadan sonra yapılan ultrason muayenesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
14. haftada hamilelik belirtileri ne zaman biter?
Hamilelik belirtileri genellikle 12. ve 14. haftalar arasında, plasentanın tam olarak devreye girmesiyle birlikte hafifler veya tamamen kaybolur. İlk trimesterin sonunda hormon seviyelerindeki denge, mide bulantısı ve koku hassasiyeti gibi şikayetlerin azalmasında en önemli rolü oynar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci gebelikte cinsiyet tahmini ne zaman yapılır?
İkinci gebelikte cinsiyet tahmini, ilkinde olduğu gibi bebeğin pozisyonuna bağlı olarak genellikle 16. ile 20. haftalar arasında en net sonuca ulaşır. 14. haftada yapılan ultrason kontrollerinde bazen ipuçları alınabilse de, kesin tanı için doktorlar genellikle 16. haftadan sonraki detaylı incelemeyi önerir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 141 göst.
0 oy
2 cevap 246 göst.
18 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Altuner melda (286 puan) sordu

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...