39 haftalık hamileyim, sancım var ama NST'de çıkmıyor ne yapmalıyım?

0 oy
561 göst.
4 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
39.1 olduk bgn kontrol vardı doktor 1hafta sonra yine gel dedi geceleri çok sancım oluyo sabah hastaneye gidiyom nst de sancı çıkmıyo doğum olsun diye ne yapabilirim cok zorlanıyorum artık
Gebelik haftası 39 1

3 Cevap

0 oy
4 Şubat 2021 (2,001 puan) cevapladı
Bisey yapma birak doğal doğal kendi sancisi kendi zamaniyla gelsin
4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Böyle giderse kendi sancım olmicak suni sancıyla olcak
-Reklam-
0 oy
4 Şubat 2021 misafir cevapladı

Bnde yarın 39+0 olcam ne sanci var ne ses  o kdr yuruyus de yapıyorum tık  yok:ermm:

4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Bende cok yürüyüş spor yapıyorum ama zararı bana oluyo gece sancm cok oluyo gündüz tık yok
4 Şubat 2021 misafir yorumladı
Insanın kendi sancısı olsa açılması da olur da işte sanci yok. Peki senin hiç acilman var mi?
4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Hiç çatı muayenesi olmadım daha açılmam varmı yokmu bilmiyom
4 Şubat 2021 misafir yorumladı
Rabbim sağlıkla bebislerimizi kucağınıza almayı nasip etsn ♡
4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
4 Şubat 2021 (127 puan) cevapladı
Bizde son 5teyiz daha gelen yok ne zaman gelecrk bu bıdıklar 
4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Son günler hem geçmiyo hemde insan diken üstünde gibi ya korku heycan herşey bi arada yaşıyoz
4 Şubat 2021 (127 puan) yorumladı
Aynen benim alttan igne batmasi gibi oluyor cok acitiyor bazen. Bi artik geceleri cok zor yatiyorum dönmek cok zor oluyor
4 Şubat 2021 (10 puan) yorumladı
Evet geceleri çok zor oluyo insan uyuyamıyo bile Rabbim tez zamanda kucağımıza almayı nasip etsin sağ salim
4 Şubat 2021 (127 puan) yorumladı
Amin insallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim, sancım olmasına rağmen NST'de neden sancı çıkmıyor?
NST cihazı sadece rahim kasılmalarının şiddetini ve sıklığını ölçer, ancak ağrının hissedilme eşiği kişiden kişiye değiştiği için bazen sancı düzeyi cihazda düşük görünebilir. Rahim ağzındaki açılmalar veya bebeğin baskı yapması gibi durumlar NST'de tam olarak yansımayabilir. Eğer şiddetli ağrılarınız devam ediyorsa, doktorunuza bu durumu detaylıca anlatmalı ve vajinal muayene ile rahim ağzı açıklığının kontrol edilmesini talep etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumu başlatmak için evde yapılabilecek güvenli yöntemler nelerdir?
Doğumu doğal yollarla tetiklemek için en etkili ve güvenli yöntem, doktorunuzun onayıyla hafif tempolu yürüyüşler yapmak ve pelvis bölgesini hareket ettiren egzersizlerdir. Yerçekiminden faydalanmak bebeğin kanala girmesine yardımcı olabilir. Ancak, tıbbi bir müdahale (suni sancı vb.) gerektiren durumlar dışında, rahim kasılmalarını zorlayıcı bitkisel kürler veya ilaçlar kullanmak bebek ve anne sağlığı açısından ciddi riskler taşıyabilir; bu nedenle her türlü yöntemi mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte gece sancıları neden daha şiddetli hissedilir?
Gece sancılarının daha şiddetli hissedilmesinin temel nedeni, vücudun dinlenme halindeyken oksitosin hormonunun salgılanmasının artması ve annenin dış uyaranlardan uzaklaşıp vücudundaki fiziksel değişimlere daha fazla odaklanmasıdır. Ayrıca gece boyunca bebeğin pozisyonu ve rahmin baskısı, yorgunlukla birleşince ağrı eşiğini düşürür. Bu durum vücudun doğuma hazırlanma sürecinin bir parçası olsa da, ağrının uyku kalitenizi bozacak düzeye gelmesi durumunda mutlaka uzman kontrolü gerekebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren kesin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığının en kesin belirtileri; düzenli aralıklarla gelen ve giderek şiddetlenen kasılmalar, su gelmesi ve nişan adı verilen kanlı mukus akıntısıdır. Kasılmalarınızın süresini tutarak 5-10 dakikada bir, 40-60 saniye süren ve istirahatle geçmeyen bir ritme ulaşıp ulaşmadığını takip edin. Eğer bu belirtilerden herhangi birini yaşıyorsanız veya bebeğin hareketlerinde azalma hissediyorsanız, beklemeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST'de sancı çıkmaması durumunda doktor kontrolü ne sıklıkla olmalıdır?
39. haftada NST'de sancı çıkmasa bile, doktorunuz risk durumunuza göre genellikle haftalık veya 3 günde bir takip önerebilir. Eğer sancılarınız çok şiddetliyse ve sizi zorluyorsa, doktorunuzla görüşerek takip aralığını sıklaştırmasını isteyebilirsiniz. Özellikle su gelmesi, bebek hareketlerinde yavaşlama veya kanama gibi durumlarda beklemeden hastaneye gitmek, bebeğin sağlığını korumak adına kritik önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 688 göst.
1 Mart 2022 Doğum kategorisinde Meryem46 (191 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,559 göst.
10 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kezban94 (1,876 puan) sordu
0 oy
6 cevap 392 göst.
27 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fnur16 (3 puan) sordu
0 oy
6 cevap 561 göst.

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...