Adetim 27'sinde olmalıydı, bugün 1'i, test yapsam çıkar mı?

0 oy
582 göst.
1 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (59 puan) sordu

 LKizlar bugun test yapmaq isdiyorum ama korkuyorum sizce edimi adetim 27si idi bugunde 1di Sizce cixarmi test yapsam

8 Cevap

0 oy
1 Ekim 2018 (6,788 puan) cevapladı

Çıkar büyük ihtimal canım 4 gün geçmiş adetin insallah çift çizgiyi görürsün :)

1 Ekim 2018 (59 puan) yorumladı
Cannn cokkk sagol canim.benim.allah razi olsun bitanem
1 Ekim 2018 (6,788 puan) yorumladı
Amin canım allah senden de razı gelsin :D
1 Ekim 2018 (59 puan) yorumladı
Tesekurler canim benim
-Reklam-
0 oy
1 Ekim 2018 (458 puan) cevapladı

Men adetimden 2 gun qabaq yoxladim cixdi varsa cixar et mence

1 Ekim 2018 (59 puan) yorumladı
Can cokk sagol canim inwallah Allah azindan esitsin canim.benim cok isdiyorum inwallah cikar
0 oy
1 Ekim 2018 (353 puan) cevapladı

Cikar kuzum gec dollenme deqilsn insallah vardir dene simdi:))) varsa silkte olsa cikarr

1 Ekim 2018 (59 puan) yorumladı
İnwallak canim.benim
0 oy
1 Ekim 2018 (240 puan) cevapladı

Canım adet gecikmen oluyorsa yani duzensizse bekle derim ama sabirsizlaniyorsan al bi test dene bence çıkar benim adetime 2 gün kala yaptım hafif silik çıktı ama gebeydim inşallah sennde var-dır bebisin

1 Ekim 2018 (59 puan) yorumladı
Cannn inwallah canim benim
0 oy
1 Ekim 2018 (1,105 puan) cevapladı

Canım çok stres yapma olada bilir olmayada

0 oy
1 Ekim 2018 (996 puan) cevapladı

Çıkar dene bence benim 8 temmuzda adet oldum 10 ağustosta öğrendim testle 

0 oy
1 Ekim 2018 (265 puan) cevapladı

Çıkar inşallah sabah saglik ocagina kan verseydiniz ya kesin cevap alirdin hersey gönlunce olsun

0 oy
1 Ekim 2018 (541 puan) cevapladı

Varsa çıkar canım yap sen için içini yemesin hayırlısı olsun inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adetim 27'sinde olmalıydı, 1'i oldu test yapsam çıkar mı?
Adet gecikmesi yaşandığı için evde yapılan idrar testleri bu dönemde oldukça güvenilir sonuçlar verir. Adet tarihinizin üzerinden 4 gün geçtiği için, hamilelik varsa idrardaki HCG hormonu yüksek ihtimalle testte görünecek seviyeye ulaşmıştır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesinden kaç gün sonra gebelik testi yapılmalı?
Gebelik testinin en doğru sonucu vermesi için beklenen adet tarihinden en az 1 gün sonra test yapılması önerilir. Adet döngüsü düzenli olan kadınlarda, gecikmenin 1. gününden itibaren yapılan idrar testleri yüksek doğruluk payına sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan gebelik testleri ne kadar güvenilir?
Evde uygulanan idrar testleri, doğru zamanda yapıldığında yüzde 99'a varan doğruluk oranına sahiptir. Testin güvenilirliği için sabah ilk idrarla yapılması ve testin üzerinde belirtilen bekleme süresine sadık kalınması oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi hamilelik belirtisi olabilir mi?
Adet gecikmesi, gebeliğin en yaygın ve ilk belirtilerinden biridir. Eğer düzenli bir adet döngünüz varsa ve 4 günlük bir gecikme yaşadıysanız, bu durum gebelik şüphesini güçlendiren temel bir gösterge olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Test sonucu negatif çıkarsa ne zaman tekrarlamalıyım?
Eğer adet gecikmenize rağmen test sonucunuz negatif çıktıysa ve adet görmediyseniz, 3-4 gün bekleyerek testi tekrarlamanız önerilir. Bazı durumlarda yumurtlama geç gerçekleştiği için HCG hormonu idrara daha geç yansıyabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 280 göst.
17 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sayego (126 puan) sordu
0 oy
3 cevap 467 göst.
3 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hiramelike (8 puan) sordu
0 oy
1 cevap 270 göst.
0 oy
6 cevap 309 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...