37. haftada kasık ağrısı normal mi, neden oluyor?

0 oy
122 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (210 puan) sordu
37.haftada kasık ağrısı yaşayan varmı neden oluyor acaba
Gebelik haftası 37.hafta
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (747 puan) cevapladı
Canım sonlara yaklaştın ya bence o yüzden 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37. haftada kasık ağrısı neden olur ve normal mi?
37. haftada kasık ağrısı, bebeğin doğum kanalına girmesi ve pelvik bölgeye baskı yapması nedeniyle oldukça yaygın ve genellikle normal kabul edilen bir durumdur. Vücudunuz doğuma hazırlandığı için rahim ağzındaki değişimler, bağların gerilmesi ve Braxton Hicks kasılmaları bu ağrıları tetikleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37. haftada kasık ağrısı doğumun başladığını mı gösterir?
37. haftada yaşanan kasık ağrısı tek başına doğumun başladığını göstermez ancak düzenli aralıklarla gelen, şiddeti giderek artan ve dinlenmekle geçmeyen ağrılar doğum sancısı olabilir. Eğer ağrıyla birlikte su gelmesi, kanama veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37. haftada bebek aşağı indiğinde kasık ağrısı nasıl hissedilir?
Bebek 37. haftada doğum pozisyonu alıp kanala yerleştiğinde, kasık bölgenizde baskı, batma veya dolgunluk hissi şeklinde bir ağrı hissedebilirsiniz. Bu dönemde bebeğin kafasının pelvis kemiklerine yaptığı baskı, yürürken zorlanmanıza ve kasıklarınızda ani sızlamalara neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37. haftalık gebelikte kasık ağrısını hafifletmek için ne yapmalı?
Kasık ağrısını hafifletmek için en etkili yöntem, ani hareketlerden kaçınmak ve gün içinde sık sık dinlenmektir. Yatarken bacaklarınızın arasına yastık koymak, ılık duş almak ve pelvik tabanınızı destekleyen hamile destek kemerleri kullanmak ağrının şiddetini azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 37. haftasında hangi kasık ağrısı tehlikelidir?
37. haftada yaşanan kasık ağrısı keskin, sürekli, çok şiddetliyse veya beraberinde vajinal kanama, ateş, yoğun akıntı ya da idrar yaparken yanma gibi belirtiler varsa mutlaka doktora gidilmelidir. Bu belirtiler enfeksiyon, erken doğum riski veya plasenta ile ilgili bir soruna işaret ediyor olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,234 soru

24,666,665 cevap

367,030 kullanıcı

...