7 haftalık hamileyim, doktora ne zaman gitmeliyim?

0 oy
601 göst.
18 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Güzel insanlar merhabalar

7+1 haftalık hamileyim .

İlk gebeliğim 

Çok doktora gitmeyi sevmiyorum

Malum birde ortam kötü 

En geç ne zaman gitmeliyim

Bn 4.ayda gitmeyi düşünüyorum

Sizce çoklu geç olur?
Gebelik haftası 7+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

9 Cevap

0 oy
18 Şubat 2021 (319 puan) cevapladı
Kalp atisini duydunmu
-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2021 (1,656 puan) cevapladı
Kalp atışı duyduysan ve 2li test istemiyorsan gitmeyebilirsin, ama ben olsam meraktan giderdim:D
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Kalp atışı için bende sabırsızlanıyorum
0 oy
18 Şubat 2021 (236 puan) cevapladı
Canım ilk 3 ay çok önemli bebeğin yerleşmesi büyümesi gelişmesi için organları oluşuyor fln bence düzenli bir yere git zaten bir muayene bir kontrl şeklinde olur ayda 2 defa gidersin zaten kalp atışını duyduğunda sürekli gitmek isticeksin aklın hep orda olucak
18 Şubat 2021 (236 puan) yorumladı
Ve doktorun söylediği tüm testleri yap sonra pişman olma ♥️
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
18 Şubat 2021 (842 puan) cevapladı
Gitmelisin ilaclarini vericek doktor ben 4 haftaliktim gittm doktora ve git kalp atisini duy bebeginin belki allah korusun gebeligin kotudur belki baska bisey vardir ihmal etme 
0 oy
18 Şubat 2021 (832 puan) cevapladı
İyide ayda bir gidiliyor zaten bu çokmu sana göre 
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Cokmu değil .
Hem Corona hemde alttan muane korkuttu açıkçası.
Bir arkadaş dediki ilk zamanlardan alttan muane yapıyorlar ve eve geldiğinde kanaman oluyor vs vs..
18 Şubat 2021 (224 puan) yorumladı
İlk 3 ay alttan muayenede oldum hiçte kanamam olmadı
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Peki acı hissi vs?
18 Şubat 2021 (224 puan) yorumladı
Hayır tabiki
0 oy
18 Şubat 2021 (3,950 puan) cevapladı
Alacağın vitaminler yaptıracağın testler yani kimse şu dönemde hastaneye gitmeyi istemez ama mecbur hepimiz gidiyoruz :) hiç gitmediysen bu hafta veya 8.hafta gidip kalp atışını duyabilirsin testlerden de  tam kan alyorlar  bu arada folik asite başlamadıysan başlaman gerek daha sonra 11 ile 14 arası ikili tarama testin var o zmanda kan ilacı ile farklı vitamine başlatıyor bebişiniz için gitmeniz lazım tabi bu sizin kararınız
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
18 Şubat 2021 (554 puan) cevapladı
Kan idrar testlerin var sonra 12 haftada vitamin kan ilacı magnezyum belki d vitamini fln verir sonra ıkili tarama testi var ayda bir gidiliyor çok sık gitmiş olmuyosunuz ki ama yinede sizin tercihiniz 
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
18 Şubat 2021 (66 puan) cevapladı
Çok büyük hata edersin birde ilaç veriliyor folik asit dışında ihmal etme kan ve demir ilaçları alınıyor 4 ay öncesinde onların zamanları var. Tetenoz aşın var. En azından bunlar için git. 
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
18 Şubat 2021 (916 puan) cevapladı
Bende pandemiden dolayı bir yıldır Dr a gitmiyordum ama hamilelikten dolayı gidiyorum . Herşey yolunda olsa bile Dr değerlere bakıyor test yapıyor , vitamin veriyor onlar için bile gitmek gerekiyor . Ama size kalmış bişey .
18 Şubat 2021 (18 puan) yorumladı
Teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık hamileyim, doktora gitmek için en geç ne zaman gitmeliyim?
Gebeliğin sağlıklı ilerlemesi ve olası risklerin erken tespiti için ilk doktor kontrolünün 6 ile 8. haftalar arasında yapılması uzmanlar tarafından önerilir. 7 haftalık bir gebelikte kalp atışlarını duymak ve bebeğin yerleşimini kontrol etmek hem anne hem de bebek sağlığı açısından kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ilk doktor kontrolü neden 4. aya bırakılmamalıdır?
Gebeliğin ilk üç ayı, bebeğin organ gelişiminin tamamlandığı ve dış etkenlere karşı en hassas olduğu dönemdir. 4. aya kadar beklemek, dış gebelik, düşük riski veya enfeksiyon gibi erken müdahale gerektiren durumların gözden kaçmasına neden olabilir; bu yüzden ilk muayenenin ilk trimesterde yapılması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin ilk muayenesinde doktor hangi kontrolleri yapar?
İlk muayenede öncelikle ultrason ile gebelik kesesinin konumu ve kalp atışları kontrol edilir. Ayrıca kan grubu, demir eksikliği, tiroid değerleri ve idrar yolu enfeksiyonu gibi annenin genel sağlık durumunu etkileyebilecek tarama testleri yapılarak gebelik süreci planlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte doktora gitme sıklığı nasıl belirlenir?
Gebeliğin 28. haftasına kadar genellikle ayda bir, 28-36. haftalar arasında iki haftada bir ve 36. haftadan sonra doğuma kadar haftalık rutin kontroller yapılır. Ancak riskli durumlarda veya doktorun uygun gördüğü özel hallerde bu sıklık doktorunuz tarafından bireysel olarak artırılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk gebelikte doktor kontrolü neden ihmal edilmemelidir?
İlk gebelikte vücudun verdiği tepkileri ve gelişimi takip etmek, olası komplikasyonların erken teşhisi için elzemdir. Düzenli kontroller sayesinde vitamin takviyeleri, beslenme düzeni ve bebeğin gelişim süreci profesyonelce yönetilerek hem anne adayının kaygıları azaltılır hem de gebeliğin sağlıklı bir şekilde devam etmesi sağlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,329 göst.
0 oy
4 cevap 425 göst.
0 oy
5 cevap 461 göst.
0 oy
1 cevap 256 göst.
10 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde Yasemin0101 (248 puan) sordu

1,512,241 soru

24,666,712 cevap

367,038 kullanıcı

...