Adetim 7 gün gecikti testler negatif ama kanamam var, hamile miyim?

0 oy
398 göst.
20 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (309 puan) sordu

Ben ocağın 13unde adet oldum 7 günüm geciyo dün akşam idrar testi yaptim negatif iki gün önce kan testi verdim resim altta bugün adet oldum gibi kanamam var hamilelik belirtileri çok vardı kafam çok karışık hamilemiyim değilmiyim 

image

4 Cevap

0 oy
20 Şubat 2021 (580 puan) cevapladı
Olabilri çok çok yeni bi kaç gğn sonra tekrar ver kat kat artması lazım hayırlısı olsun 
-Reklam-
0 oy
20 Şubat 2021 (1,654 puan) cevapladı

Kanaman varsa kimyasal gebelik yaşıyor olabilirsin :( doktora git istersen

0 oy
20 Şubat 2021 (1,235 puan) cevapladı
Var gibi canım hakkında hayırlısı olsun
0 oy
20 Şubat 2021 (1,233 puan) cevapladı
Bence doktora danışsanız daha sağlıklı olabilir.5 in üzeri gebelik sayilabiliyor ama değerindusuk çıkması ve kanama olması kafa karistirici

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adet gecikmesi varken negatif çıkan idrar testi kesin sonuç mudur?
İdrar testleri genellikle beklenen adet tarihinden birkaç gün sonra en doğru sonucu verir. Negatif çıkan bir test, vücuttaki gebelik hormonu olan beta-hCG seviyesinin henüz testin algılayabileceği düzeye ulaşmadığını veya gebeliğin oluşmadığını gösterebilir. Ancak adet gecikmesi devam ediyorsa, birkaç gün sonra testi tekrarlamak veya kesin sonuç için kan testi yaptırmak en güvenilir yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kan testinde negatif çıkan sonuç değişebilir mi?
Kan testi, idrar testine göre gebeliği çok daha erken ve hassas bir şekilde tespit eder. Eğer kan testiniz negatif çıktıysa, bu durum genellikle o an için gebelik olmadığını gösterir. Ancak kan testi çok erken dönemde yapıldıysa, hormon seviyeleri henüz kanda saptanamayacak kadar düşük olabilir. Kanama başladıysa, genellikle bu durum gebeliğin oluşmadığına işaret eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri varken adet kanaması yaşanması ne anlama gelir?
Gebelik belirtileri ile adet kanaması birbirine çok benzer semptomlar gösterebilir; çünkü her iki durumda da vücutta progesteron hormonu baskındır. Adet kanaması başladıysa, bu durum genellikle gebeliğin gerçekleşmediği anlamına gelir. Ancak yoğun kanama veya şiddetli ağrı gibi sıra dışı durumlar yaşıyorsanız, düşük riski veya kimyasal gebelik ihtimalini değerlendirmek için mutlaka bir kadın hastalıkları uzmanına görünmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik nedir ve belirtileri nelerdir?
Kimyasal gebelik, döllenmenin gerçekleştiği ancak embriyonun rahme tam tutunamadığı ve erken dönemde sonlanan bir gebelik türüdür. Bu durumda kadın kendini hamile hissedebilir, bazı testlerde hafif pozitif sonuçlar alabilir ancak kısa süre sonra adet kanaması başlar. Kimyasal gebelik, tıbbi olarak bir adet dönemine yakın zamanda gerçekleştiği için çoğu zaman fark edilmez ve herhangi bir özel müdahale gerektirmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve kanama olduğunda ne zaman doktora gidilmeli?
Adet gecikmesi sonrası yaşanan kanamanın normal adet kanaması mı yoksa düşük gibi farklı bir durum mu olduğunu anlamak için bir uzmana danışmak önemlidir. Özellikle kanama normalden çok daha şiddetliyse, pıhtılıysa veya geçmeyen şiddetli kasık ağrıları eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Doktorunuz beta-hCG takibi ile durumun netleşmesini sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...