6 haftalık düşükten sonra siyah parça ve bel ağrısı normal mi?

0 oy
333 göst.
21 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (418 puan) sordu
Geçen ay düşük yaptim 6 haftalık idi parca kalmadi kontrole gittim bu ay iki gündür çok kötü belim agriyo kahve rengi akinti siyah parçalar geliyo sizdede böyle oldumu

5 Cevap

0 oy
21 Şubat 2021 (1,462 puan) cevapladı
Ulturason gitdinmi Bir sey kalmismi canim? Belkide Kendini temizliyordur 
21 Şubat 2021 (418 puan) yorumladı
Hayır kalmamış gittim çünkü korunmadik 8 gün geçti acaba hamilelik mi diyodum böyle oldu anlam veremedim
21 Şubat 2021 (1,462 puan) yorumladı
Bi test yapin isderseniz Ne kadar zaman gecdi  dusukden?
21 Şubat 2021 (418 puan) yorumladı
39 gün geçti ama kanama var az bisey adet diye düşündüm genede çıkar mi
21 Şubat 2021 (1,462 puan) yorumladı
Hoc adet olmadiysaniz Dusukden sonra Adet ola bilur Canim
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2021 (2,386 puan) cevapladı
Canım bende 1 ay once 6 haftalik düşük yaptım ama 3 günde parça pıhtı bisey kalmadı bende hâlâ devam etmesi normal degil
21 Şubat 2021 (418 puan) yorumladı
Bitmişti zaten kanama aradan 39 gün geçti şimdi kahve rengi akinti parca geliyo minik minik
21 Şubat 2021 (2,386 puan) yorumladı
Anladım cnm bidaha muayene ol bence
0 oy
21 Şubat 2021 (124 puan) cevapladı
Bende bir ay once Ocak 6 da düşük yaptım 8 haftalıkti 6 gün önce ilk adetimi oldum 4 gün yoğun kanamam geldi pirti geldi senin dediğin gibi aynı bitti ,düşükten sonra ilk adet ağrılı ve yoğun oluyormuş benimde ağrım çöktü 5 .gün bitti birşey kalmadı 
0 oy
21 Şubat 2021 (289 puan) cevapladı
Benden de geldı canım parca. Onlar kan pıhtısı kalan kan sonraki adette pıhtı olarak cıkıyomus
0 oy
21 Şubat 2021 misafir cevapladı
Bnm de oleydi hormonların yerine gelmedi dedi doktor ama sen gene doktora git anlat derdini

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 haftalık düşük sonrası siyah parça gelmesi normal mi?
6 haftalık düşük sonrası rahim içindeki dokuların tamamen temizlenmesi zaman alabilir ve bu süreçte siyah parçalar gelmesi görülebilir. Ancak bu durum enfeksiyon veya parça kalması riskine işaret edebileceği için mutlaka bir kadın doğum uzmanı tarafından ultrason ile kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşükten sonraki ilk adet döneminde şiddetli bel ağrısı neden olur?
Düşük sonrası ilk adet döneminde görülen şiddetli bel ağrısı, rahmin eski formuna dönmeye çalışması veya hormon seviyelerindeki dalgalanmalar nedeniyle oluşabilir. Eğer ağrıya yüksek ateş, kötü kokulu akıntı veya aşırı kanama eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktora başvurulması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası kahverengi akıntı ve parça gelmesi ne kadar sürer?
Düşükten sonraki ilk adet döngüsünde kahverengi akıntı ve pıhtı benzeri parçalar gelmesi genellikle 7 ila 10 gün sürebilir. Eğer bu süreç 10 günü aşarsa, kanama miktarı artarsa veya şiddetli ağrı devam ederse rahimde parça kalıp kalmadığının tespiti için tekrar muayene olunmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası adet düzensizliği ve siyah akıntı nasıl geçer?
Düşük sonrası vücudun kendini toparlaması ve adet düzeninin normale dönmesi genellikle 4 ile 8 hafta arasında sürer. Siyah akıntı, kanın rahimde bekleyip oksitlenmesiyle oluşur; bu süre zarfında bol su içmek, dinlenmek ve doktorunuzun önerdiği ağrı kesicileri kullanmak süreci destekleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük yaptıktan sonra parça kalmadığı kesinleştiyse neden parça gelir?
Kontrolde parça kalmadığı görülse bile, rahim duvarında kalan küçük doku kalıntıları veya pıhtılaşmış kan birikintileri sonraki adet döneminde atılabilir. Bu durum genellikle vücudun doğal temizlenme sürecidir ancak parçaların boyutu büyükse veya ağrı dayanılmaz boyuttaysa klinik değerlendirme şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 1,711 göst.

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...