Kürtajdan sonra tekrar hamile kalmak için ne kadar beklemeliyim?

0 oy
2,330 göst.
21 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,160 puan) sordu
Geçen ay kürtaj oldum kızlar bebeğimin kalbi durdu 8.nci haftada:'( çok zor bir dönem geçiriyorum tekrar aynı şeyi yaşar mıyım korkusu var. İyi bir hastane ve doktor araştırıyorum önerisi olan varsa İstanbul Avrupa yakası tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim..
Kanda pıhtılaşma testini ilk hamilelikte yaptıran var mı buna baktırmak istiyorum devlet hastanesi 2 düşük'den sonra mi bakıyor kesin olarak? Özele mi gitmeliyim??
 Ve son sorum ne kadar süre beklediniz hamilelik için. Kontrole gittim doktor 6 ay beklesen daha iyi olur dedi ama suanlik hiç bir sıkıntın yok dedi rahim olarak herşey temiz dedi bugünde ilk adetimi oldum. Bazı doktorlar 3 adet dönemi diyormus, Siz kaç ay sonra hamile kaldınız sevgili anneler yardımcı olur musunuz
Gebelik haftası 0

23 Cevap

0 oy
21 Şubat 2021 (25 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Merhaba bende 5 kasımda kürtaj oldum bir adet gördükten sonra hamile kaldım şuan 6+4 haftalık inşallah sizin de hayırlısıyla olur
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2021 (400 puan) cevapladı
Canım ben ılk adetten sonra hamıle kalmıstım sıkıntı olmadı rabbım bıda yaşatmasın cogu gebe ılk bebegını kaybedıyo rabbım yardımcın olsun 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Amin cümlemizin canm. İnşallah rabbim banada nasip eder.
21 Şubat 2021 (400 puan) yorumladı
Insallah canım kan pıhtılaşması varmıs bende onun testini devlet 2. Dusukden sonra yapıyo ama ozeller her zaman yapıyo test yaptırmanı tavsıye ederım
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Evet merak ettiğim soru o illa 2 mi olması gerekti diye.  Sende özele gittin sanırım canm. Olmadı özele giderim devlet hastahanesinde hayır yok zaten.. bir daha böyle bir acı yaşamak istemiyorum..
21 Şubat 2021 (400 puan) yorumladı
Aynen canım ıkıncıyı de rıske atmak cok mantıksız devlet malesef mantıksız işlıyo bence testını yaptır pıhtılaşma artık cok yaygın bıraz bı yatkınlık bıle tehlıkelı gebelık demek oluyo testlerını yaptır mutlaka kuzum ınsallah bıda yaşamazsın
0 oy
21 Şubat 2021 (980 puan) cevapladı
Canım benim 1 yılı geçti hala hamile kalamadım. Gitmediğim Dr kalmadı şuan folik asit kullanıyorum hazirana kadar süre verdi Dr olmazsa rahim filmi çektiricem çok zor Allah kimseye yaşatmasın 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Bende arıyorum şimdiden iyi bir doktor erken tanı olsun her ne varsa çıksın ortaya bir daha böyle birşey yaşamak gerçekten çok ağır gelecek.. Allah seninde yardımcın olsun insallh tez zamanda hamile kalırsın canm . Olduysa oluştuysa bebek bir daha olur diye düşünüyorum...rabbim ikimizede nasip eder sağlıklı bir gebelik. Sağlıklı bir yavru inşallah..
21 Şubat 2021 (204 puan) yorumladı
canim kan pihtilasmasi olabilir enfeksiyon olabilir bunlar zaten özel testler arastrma hastanelerinde yaptirabilirsin her tahlilde bunlar belli olmuyor kultur testi yaptrabilirsin genetik tahlil falan bunlari yapiyolar iyi bi doktor bulursun insAllah
21 Şubat 2021 (980 puan) yorumladı
İnşallah canım aminnnnn rabbim isteyen herkese nasip etsin
21 Şubat 2021 (60 puan) yorumladı
Bayanlar üniversite hastanelerinde öğretim üyelerine girebilirsiniz gayet ilgileniyorlar ben hatayda üniversite hastanesi arif beye girmiştim gaziantepte samet bayrak var bunlar iyi doktorlar
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Bendede Ayse Keskin'in dediği doğru eğitim araştırma bu testleri yapıyor sürekli araştırıyorum duyuyorum biseyler.. bana ilk düşük olduğu için yapmadılar devlette araştırmaya gittim ama  özele de olsa gidip yine yapmak istiyorum. Sen sorununu dile getirirsen mecburen yapmak zorundalar 1yil gerçekten uzun bir süre nasıl bir tahribat olmuş olabilir aslında araştırmaları gerekiyor 1 düşük bile olsa.. eğer küçük bir sehirdeysen büyük şehirlerde ara canm derdin devasini illaki bulunur  İstanbul Ankara da illaki iyiki doktorlar vardır.. rabbim yardımcın olsun
0 oy
21 Şubat 2021 (226 puan) cevapladı
İki kere kürtaj oldum ben de en son hamileliğimde hep kollu içinde geçirdim öyle oluyor maalesef yine yaşarız korkusu geçmiyor devlet yapıyor o testleri 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun canm şuan hamilemisin .. Ben bir oldu ama.ikincisini nasıl kaldırırım bilemiyorum hiç güçlü biri degilim. 3 yıla yakın oldu evliligm artık bebeğimi olsun istiyorum ya tekrarlarsa bu durum bende o korkudayim.. hamile.oldugumu duysam bile o 3aylik süreci atalatana kadar diken üstünde duracağım sanırım
21 Şubat 2021 (226 puan) yorumladı
Doğurdum bile canım 9 ay oldu :) olur olur merak etme zamanı var her şeyin 6 ay beklemeye gerek yok demişti bana doktorum en azından 3 ay bekleyin zaman çabuk geçiyor zaten stres yapmayın testlerinizi yapın o arada zaman geçer
0 oy
21 Şubat 2021 (56 puan) cevapladı
Benim doktorum 3 ay korunma önermişti ve kürtaj sonrası daha çabuk gebe olucağımı söylemişti canım 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Geçmiş olsun canm Bende üç ay düşünüyorm tekrar doktor bakıyorum sürekli gidebilecegim kontrol yaptırmak için onay verirse hemen folik aside falan baslayacgm.
0 oy
21 Şubat 2021 (2 puan) cevapladı
Merhaba öncelikle çok üzüldüm geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın aynı durumu bende yaşadım 7. Haftada kalbi durmuştu doktorum 3 ay beklememi önerdi 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şükür şimdilik Bi sıkıntımız yok olmazda inşallah çok zor bir durum sonraki gebelikte de hep şüphe duyuyor insan acaba bişey oldumu diye Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin herkese. 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Sağolasın canm Allah razı olsun . Bende 3 ay düşünüyorum insallh Allah nasıp eder.. Rabbim sanada yavruna kavuşmayı nasip etsin inşallah korkma Allah büyük bir daha rabbim.aci üzüntü yaşatmasın...
0 oy
21 Şubat 2021 (3,529 puan) cevapladı

Yeğenim de aynı şeyi yaşadı. Doktora gidiyor korku ile. Doktor ona demiş ki arabanın lastiği patlayınca binmekten vazgeçiyor musun. Tamiri yapıp devam ediyorsun. Korkmayacaksın çocuk istiyorsan buda bu işin bir ihtimali. Hep de seni bulacak diye birşey yok. İkide olur üçde deneyeceksin demiş. Tabi gaz vermek için böyle sert konuşmuş muhtemelen ama doğruluk payı da var. Yeğenim akabinde hemen hamile kaldı. 5 yaşında şimdi afacan :) darısı başına inşallah. Korkma sende. Geleceğe odaklan. Hepimiz aynı tehlike altındayız. Ben evladım doğdu 6 yaşına geldi ölümün kenarından döndü gözlerimin önünde çaresiz izledim. 

Hayat boyu sınavlarımız olacak. Anaların sınavı çok daha sık oluyor. Rabbim evlatlarımız ile terbiye etmesin bizi inşallah. 

21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Allah bagislasin Amin inşallah darısı başıma yorumunu okurken yüzümde bir tebessüm oluştu ah keşke bizede öyle moral veren iyi Doktorlar denk gelse adamlar senin sadece moralini bozuyor soğukkanlılıklariyla ağızlarından zorla laf alıyorsun  . Rabbim iyilerle karşılaştırsin. Amin inşallah Allah kimseyi yavrusuyla sınamasın.. Bende asla pes etmiyorum inanıyorum olacak güzel bir bebeğim Rabbim banada nasip edecek. Duygusal yönde güçlü biri değilim ama inancım tam şükür rabbim beni de benim gibi tüm anne ve anne adaylarının yüzünü güldürecek inanıyorum...
21 Şubat 2021 (3,529 puan) yorumladı
Amin. Allah yardımcınız olsun. Ümitsiz olmayın. Biraz da akışına bırakın. Böyle işler hep moral ister stres düşmandır size unutmayın
0 oy
21 Şubat 2021 (181 puan) cevapladı
İki tane kaybım var benim. Haftaları ileri idi 18 hafta ilki onda 6 ay bekle demişlerdi. 2. De 13 haftada kalbi durdu onda da onda da 3 ay bekle demişlerdi. Ben ikisinden sonra da 7 8 ay bekledim. Çok korktum çünkü yine aynı şey başıma gelirse diye. İlk kaybımda hiçbirşey yapmadılar neden diye çünkü ilk gebeliklerin %30u böyle sonlanır dediler. 2.den sonra  genetik tahliller yapıldı.pıhtılaşma çıktı.  Tamamen bu genetik tahlillerin yapılması doktorun isteğine bağlı bence. Bir arkadaşım bana ilk yaptığımda 3 tane düşüğüm var de ancak öyle yaparlar demişti. Ama ben yalan söylemek istemediğim için bunu yapmadım. 

      Şimdi iki gebeliğimde gittiğim doktorlara değil. Ankarada Çağrı Gülümser var instagramdan incele ona gidiyorum 25 hafta olmak üzereyim. Doktorum yeni yeni pazar günleri istanbula gidiyor daha bugün paylaşımı vardı 2 muayne hanede hasta bakıyor. İnceleyin ve bakın kesinlikle görüşmenizi isterim bi kez de olsa. Ben çok kararsızdım gebelik konusunda, tanışmaya ve o doktoru tanımaya öncekilerde neden bunlar benim başıma gelmiş olabilir demek için gittim sonuçlarımla.. hamilelik düşünmüyordum ama. Konuştuk ve 3 ay sonra hamile kaldım şükür çok güzel ilerliyor....
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Çok üzüldüm canm yani haftaları da dediğin gibi çok yüksek cinsiyetleri bile bellidir bebeklerin.. :( gerçekten anne olmak çok zor bu kadar şeyleri kaldırmak çok zor kanından canından sonuçta.
Tavsiyen için teşekkür ederim canm doktoru araştıracağım hangi hastahaneye geliyor bakacağım.. ilgisiz ne yaptığını bilmeyen doktorlardan sıkıldım iyi ne yaptığını bilen birini arıyorum ve pıhtılaşmadan şüpheleniyorum onun haricinde hiç bir sıkıntım yok değerlerim normal kan tahlili vitaminlerim iyi troidim yok..
Gözün aydın Buarada canım rabbim kucağına almayı nasip etsin, önceki sıkıntılarını unuttursun ilaç gibi gelsin insallh.
21 Şubat 2021 (181 puan) yorumladı
Amin canim.. Rabbim gönülden isteyen ve hakkıyla annelik yapabilecek herkese nasip etsin inşallah.. üzülme demek bişey ifade etmiyor biliyorum..  Çok  iyiyim desen bile bi anda herşey gözünün önüne geliyor.  İlkinde 18 hafta idi ama söylemediler bile cinsiyetini sormama rağmen...kesinlikle doktor çok önemli.. 2.si de 13 hafta olmasına rağmen söylemişlerdi ında araştırma hastanesinde hocaya özel muayeneye gidiyordum. Kesinlikle doktor  ilgisi çok önemli. Bu tahlilleri o doktorum sayesinde yaptırdım. Ama üst üste 2 kayıp yaşayınca özel doktor araştırdım artık ve içim rahat tavsiye edebilirim. 6 haftadan 22 haftaya kadar her hafta gittim ve gördüm bebeğimi. Rabbim nasip ederse bi kızım olacak inşallah..  Doktorum sen iyi hisset diye istersen her gün gel her  gün göstereyim dedi hep. Son iki defadır 2 haftada gidiyorum.. zaman geçmek bilmiyor.  Rabbim inşallah en kısa zamanda sağlıkla hayırlısı ile nasip etsin sana da tüm isteyenler de... sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bekleyenlere de...
21 Şubat 2021 (181 puan) yorumladı
Amin canim.. Rabbim gönülden isteyen ve hakkıyla annelik yapabilecek herkese nasip etsin inşallah.. üzülme demek bişey ifade etmiyor biliyorum..  Çok  iyiyim desen bile bi anda herşey gözünün önüne geliyor.  İlkinde 18 hafta idi ama söylemediler bile cinsiyetini sormama rağmen...kesinlikle doktor çok önemli.. 2.si de 13 hafta olmasına rağmen söylemişlerdi ında araştırma hastanesinde hocaya özel muayeneye gidiyordum. Kesinlikle doktor  ilgisi çok önemli. Bu tahlilleri o doktorum sayesinde yaptırdım. Ama üst üste 2 kayıp yaşayınca özel doktor araştırdım artık ve içim rahat tavsiye edebilirim. 6 haftadan 22 haftaya kadar her hafta gittim ve gördüm bebeğimi. Rabbim nasip ederse bi kızım olacak inşallah..  Doktorum sen iyi hisset diye istersen her gün gel her  gün göstereyim dedi hep. Son iki defadır 2 haftada gidiyorum.. zaman geçmek bilmiyor.  Rabbim inşallah en kısa zamanda sağlıkla hayırlısı ile nasip etsin sana da tüm isteyenler de... sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bekleyenlere de...bu   arada şuan ki doktorum da doçent işinin ehli..
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Gerçekten böyle okuyunca derdimden üzüntümden utanıyorum biri 5aya yakın biri 3 geçkin. :( Allah nasıl sabır vermiş ki sana dayanmişsin üzüntülerine canm rabbim kimseye cekemeyecegi yükü yüklemez ben duygusal yönde hiç kuvvetli olamadım çabuk yıkıldım ama inanıyorum sağlıklı bir bebeğim olacak. Rabbim nasip edecek olduysa bir daha olur inancındayım . Yeterli sebebini bulayım de bir daha kayıp yaşamayım rabbim iyi bir doktor çıkarır karşıma insallh..
Tavsiye ettiğin doktoru inceledim canm Güler yüzlü bir doktor konuşmalarına baktım pazar günü İstanbul'a geliyormuş klinik açmış yerini bir soracağım bana yakın mi diye. Allah a emanet ol canm bebeğini sağlıkla dünyaya getirirsin insallh sayılı gün çabuk geçer 6 ay olmuş maşallah çoğu gitmiş azı kalmış Allah bir avazda kurtarsın..
0 oy
21 Şubat 2021 (60 puan) cevapladı
Canım kürtajdan sonra 2 ay içinde kalabilrsin işinde iyi bir doktora git 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Doktor arıyorum canm İstanbul önerin varsa yazarsan sevinirim.
21 Şubat 2021 (60 puan) yorumladı
İstanbulu bilmiyorum ama üniversite hastanesi öğretim üyelerine gidebilirsin ben onların işinin ehli olduğunu düşünüyorum inşallah yavrularınız olur
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Sağol Allah razı olsun inşallah canm.. internette bir araştırayim tekrar bana yakın özel yada devlet var günlerdir bakıyorum. Birazda şans işi iyi doktor. İnşallah karşıma çıkar öyle biri
0 oy
21 Şubat 2021 (314 puan) cevapladı
Canım öncelikle çok geçmiş olsun 8. Haftamda bende düşük yaptım kalbi atmadı acısını hala atlatamadım onu unutamamda ilk gebeliğimdi ve doktorum tekrar hamilelik için Bi sorun olmadıgını söyledi biz hiç korunmadık 2 adet gecirdim ve şuan 3. Adetimi beklerken hamile oldugumu öğrendim öncelikle stres yapma kendine herşey allahtan bu dünyada yiyecek içecek ekmeği olsaydı zaten rabbim onu nasip ederdi sana ve folik asiti ben hiç bırakmadım devam ettim doktorum öyle söyledi sende devam et 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Sağolasın canm .. seninde gözün aydın Rabbim yavruna kavuştursun inşallah.. bende arayı çok uzatmak istemiyorum iki üç adet dönemi geçsin bebek düşünüyorum.. doktor arıyorum kontrollerimi yaptırıp hemen baslayacgm folik asite
0 oy
21 Şubat 2021 (308 puan) cevapladı
Geçmis olsun.bence pihtilasma testini mutlaka yaptir yapmasalar bile diren zorla yaptir.3 dusukden sonra bildim pihtilasma oldugunu.simdi gitdiyim doktordan onceki diktorlar hic biri boyle bir oldugunu soylememisdiler.bende bilmiyorum doktor ne dese onu yapiyorun sonuc husran.sonra doktoru deyisdim ilk sordugu pihtilasma testi yaptinmi dedi hayir dedi yaptirda gel dedi sonuc yuksek pihtilasma cikti.yaptir en azindan icin rahat olsun
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Aynen canm bende yüksek oranda bundan şüpheleniyorum yoksa hiç bir sıkıntım olmadı. El bebek gül bebek yattgim yerde meyve yedim yemek yedim 3 ayım dolsun bebek tutunsun dedim. Onda da yinede başıma bu geldi şok oldum 10.nci haftada gittim 8 de kalmış dedi doktor ve hala hiç bir belirti bile yoktu düşüğe dair zor inandım duruma kaç doktor gezdim o bir haftada. Allah kimseye yaşatmasin inşllh.
21 Şubat 2021 (308 puan) yorumladı
Iki kere 7 haftada kalbi durdu 2 kerede kalbi olusmadi.seni cok iyi anliyorum.sonra kizima hamile kaldim 7 ay gobekden iyne yaptim cok sukur allahim onu bana nasip etdi 3 bucuk yasinda.ALLAH sanada nasib eder insallah.ben artik anne olmam ditordum.ayrica bir kizim vardi kardes istiyordu.cok uzuluyordu ona kardes veremediyim icin kahr oluyordum.cok sukur.derdi veren dermanida verir emin ol.
23 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Senin adına çok sevindim canım. Rabbim yavrularına güzel günler görmeyi nasip etsin hepinize de sağlık sıhhat versin inşallah..
Buarada sagolasin canm insallh rabbim bana da nasip eder  ..
23 Şubat 2021 (308 puan) yorumladı
Amin allahim sana tez zamanda guzel cirkin demiyorum saglikli saleh evlat versin.bura hamilelik seruvenini va dogurdum diye post acmak dileyiyle
0 oy
21 Şubat 2021 (817 puan) cevapladı
8 haftalik kalp durmasi ile bende kürtaj oldum doktor 3 ay korunma verdi kürtajdan sonra 1 yıl hamile kalamadım arada bir kere kimyasal oldu sonra tekrar hamile kaldım bu seferde boş gebelikten kürtaj oldum pihtilasma vardı bende doktor daha geniş araştırlsn diye beni genetik bölümüne gönderdi üç ay olmasin sonuca göre yol izleriz dedi bizdede nasıl olsa olmuyo diye geri çekilme ile korunuyorduk kürtajdan sonra bir kere adet gördüm ikinci ay hamile olduğumu öğrendim canım simdi 24. Hafta çok şükür.. herşeyin bir zamanı var
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Gözün aydın canım Allah yavruna kavuştursun . İnşallah rabbim banada nasip eder. Kimden duyduysam hep pıhtılaşma yüzde 90.. bende bundan şüpheleniyorum..
21 Şubat 2021 (817 puan) yorumladı
Olabilir canım ben şimdi hergün iğne vurunuyorum.. ne diyelim herseyde vardır bir hayır
0 oy
21 Şubat 2021 (13 puan) cevapladı
Canim bende iki kere düşük yaotik ilk düştüğüm 5. Haftada kendi düştü ikinciye 3 ay sonra hamile kaldım onuda kalp atışları olmadi 10. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım çok zor bi durum allah kimseye yaşatmasın kurtajimdan sonra doktor 6 ay beklersen daha iyi olur dedi ama ben tam bi sene boyunca dogum kontrol hapı kullandım bir sene sonra hapi bıraktığım gibi o ay hamile kaldım simdi 6 aylık hamileyim cok sukur bi sikinti yok benden sana tavsiye en az 6 ay bekle hem vücut olarak toparlarsin hemde kafan rahat olur 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Benimki de öyle dedi ama genel sağlığım iyi şükür beslenmeme daha çok dikkat ediyorum 1aydir rahmimde toparlanmış üç adet diye düşünüyorudum ama bakalım allah ne gösterir.. .. 3 yıl olacak ağustos ayında evliligm bebek gördükçe artık içim acıyor o yüzden böyle olsun isteğim ama Allahım öncelikle  sağlıkla nasip etsin inşallah diyorum..
Önerin için teşekkür ederim
0 oy
21 Şubat 2021 (2,238 puan) cevapladı
şimdi sen herşeyi bırak önce Rabbim doğru zamanda hayırlı evlat ver diye dua et. ben hep öyle yaptım çok şükür bana bu duyguyu tattırdı inşAllah 19 hafta sonrada yaşatcak yerinde olsaydım sadece dua eder beklerdim. 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Ediyorum canm etmez olurmuyum rabbim herkese de bizlere de hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin.. gözün aydın olsun canm darısı başıma insallh.
0 oy
21 Şubat 2021 (102 puan) cevapladı
Merhaba geçmiş olsun öncelikle bende sizin gibiyim 2 tane kaybettim aynı şekilde  özele gidoyprum bende  antikor testlerini doktorun isterse yaptırabilirsin hemotoloji ye yonlendiriyo ama direk laboratuvar git capada medilayf hastanesi çok uyguna yapiyo bu testi 224 TL diğer yerler 1500 falan fiyat verdi bana Allah yardımcın olsun benim negatif çıktı şuan yine hamileyim 8 hafta oldu benimde tek korkum yine olucak mi Allah yardımcımız olsun inşallah
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Bilgi için çok teşekkür ederim canm gerçekten dediğin fiyatsa çok uygun ben aşırı uçuk rakamlar duydum dediğin gbiyse bir araştırıp bakacağım .
Korkma insallh gerekli tahlil ver araştırmalar yapıldıysa Allah yüzüne baksın insallh yavrunu kucağına almak nasip olsun..
İstanbul'da sanirim gittiğin özel doktor memnunsan yazarımızın testi yaptırdıgn yerde mi.
22 Şubat 2021 (102 puan) yorumladı
Benim gittiğim doktor Büyükçekmece kolon hastanesi munibe hanım testi yaptirdigim yer çapa sehreminde medilayf
23 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canm sağolasın.
0 oy
21 Şubat 2021 (495 puan) cevapladı
Canim 3 aralikta bos gebelikten kurtaj oldum.5 araliktan 11 araliga kadar kanamam oldu.sonra ilk.adetimi 5 ocaktan 23 ocaga kadar uzun bi.sure sürdu.sonra korunmadim ve test yaptim 17 subatta hamilelik gorundu kanda verdim 1311 beta  cikti.insallah hamileyimdir.kurtajin degeri degildir
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
İki ay geçmiş üstünden cnm kürtajın adet de olmuşsun  değerin düşmesi gerekiyordu bence. Bir de bu hafta sonuna doğru verdir istersen aradaki farkı net görmüş olursun yükselmeye devam ediyorsa. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
22 Şubat 2021 (495 puan) yorumladı
amin amin insallah saglikli bir gebelik olur
0 oy
21 Şubat 2021 (62 puan) cevapladı
Merhaba canım benimde bir düşüğüm ve bir kürtajım var aynı senin gibi 8 haftalıktı kalp atışı durdu o zamana kadar devlette müdahale edilmedi tansiye üzerine özel doktora gittim ve çok memnunum kan pıhtılaşması için iğne ve coraspirin kullanıyorum çok şükür şuan 25 haftalık oldu hiç bir sorunumuz yok önce rabbimin sonra doktorumum sayesinde bu arada kürtajdan 1 yıl sonra hamile kaldım kis varmış bilemedik o yüzden zaman uzadı kontrole gitmemiştim doktorum 2 3 ay sonra kalabilirsin demişti ama ben vakumlu kürtaj olmuştum normal değil
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
İnşallah iyi bir doktor bende Bulurum da canm yüzüm güler bu konuda şuana kadar çok iyi birine rastlayamadım araştırıyorum hâlâ. Kan pıhtılaşma olabilir ondan şüphem var..
Buarada gözün aydın canım sağlıkla bebeğini kucağına almak nasip olsun inşallah.
22 Şubat 2021 (62 puan) yorumladı
İstanbul avrupa yakası yazmışsın nerde oturuyosun canım ben eyüpteyim
23 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Aa bende Eyüp canm gittiğin iyi bir hastahane var mı bu çevre de oönerebilecegin.
24 Şubat 2021 (62 puan) yorumladı
Ben gop medicalpark emrah kızıldağa gidiyorum canım tavsiye üzerine gittim çokta memnunum ücretleri biraz yüksek
24 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Yani sorunum neymiş neden düşmüş keşke anlayıp bulsa bir daha sorunyaşamasam ben fiyata da razıyım artık. Bir arastiracagim canm o doktoru da interntte teşekkür ederim.
0 oy
21 Şubat 2021 (84 puan) cevapladı
Benim 19 haftalık kalbi durdu 2 ay korunduk 3 uncu ay korunmayı bıraktık hemen kaldım hamile korkulu bi gebelik sürecim var şuan yine 18 haftaya getirdik bakalım hayırlısı artık
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Ne güzel bende inaallh öyle olurum sorunsuz bir şekilde.. Gözün aydın canım. Maşallh korkma allah büyüktür 4bucuk ay olmus rabbim inşallah kucağına almak nasip etsin.
22 Şubat 2021 (84 puan) yorumladı
Amin inşallah rabbim sizede tüm isteyenlerede versin
0 oy
21 Şubat 2021 (1,238 puan) cevapladı
Kuzum sen 3 ay bekle kurtajdan sonra doktorlarin onerisi 3 aydir rahmin toparlansin..ALLAHİN izniyle 3 ay sonra yine dene insAllah olur
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Düşüncem o yönde 3 aya düzene girer insallh bir sıkıntı olmaz öneri için teşekkür ederim. Rabbim nasip eder inşallah
0 oy
21 Şubat 2021 (1,004 puan) cevapladı
Cok zor benimde 9 haftada kalbi durdu seni çok iyi anlıyorum allahim sabir versin kucagini doldursun bir an önce dojtorum bana hemen hamile kalirsin dedi eskilerde düşünün bir bacagi icerde derler hemen dol tutarsın derler bende carsamba oldum kürtaj bekliyorum suan sali randevum var bakalim nasip 
21 Şubat 2021 (1,160 puan) yorumladı
Rabbim sanada sabır versin canm sağolasın insalh hepimizin kucağı dolsun boş kalmasın isteyen tüm kadinlarimizn.. doktor bir hafta sonra mi çağırdı kontrole.. beni bir ay sonra için çağırdı randevu alıp gitmiştim.
22 Şubat 2021 (1,004 puan) yorumladı
1 hafta sonra dedi bana icerde birsey varmi yokmu diye

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kürtajdan sonra yeni bir hamilelik için ne kadar beklemeliyim?
Kürtaj sonrası yeni bir gebelik için doktorlar genellikle rahim duvarının toparlanması adına en az 3 adet dönemi geçmesini önermektedir. Ancak kişisel sağlık durumunuza, rahim temizliğinize ve yaşadığınız kaybın nedenine bağlı olarak bu süre 6 aya kadar uzayabilir. Vücudunuzun fiziksel ve psikolojik olarak hazır olduğunu hissetmeniz, düzenli adet görmeye başlamanız ve doktorunuzun yaptığı ultrason kontrollerinde rahim içi dokunun sağlıklı olduğunu onaylaması en önemli kriterlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8 haftalık bebek kaybı sonrası kanda pıhtılaşma testi ne zaman yapılmalı?
Kanda pıhtılaşma (trombofili) testleri, genellikle tekrarlayan gebelik kayıpları durumunda hekimler tarafından talep edilmektedir. İlk düşükte rutin olarak istenmese de, özellikle 8. hafta gibi erken dönem kayıplarında aile öyküsü veya şüpheli durumlar varsa doktorunuzla görüşerek bu testi yaptırabilirsiniz. Devlet hastanelerinde genellikle 2 veya 3 düşük kriteri aranırken, özel kliniklerde veya üniversite hastanelerinde durumunuzu detaylı anlatarak daha erken süreçte tetkiklerinizi başlatmanız mümkündür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kürtaj sonrası tekrar aynı düşük olayını yaşar mıyım?
Kürtajla sonuçlanan bir gebelik kaybı yaşamanız, bir sonraki hamileliğinizde de aynı durumu yaşayacağınız anlamına gelmez. Birçok kadın, yaşadığı ilk olumsuz deneyimden sonra sağlıklı ve sorunsuz bir gebelik süreci geçirmektedir. Kaygınızı azaltmak için bir perinatolog veya kadın hastalıkları uzmanı ile görüşerek rutin taramalarınızı yaptırmanız ve gebelik öncesinde folik asit takviyelerine başlamanız süreci yönetmenize yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük sonrası rahim temizliği kontrolü nasıl yapılır?
Kürtaj veya düşük sonrası rahim temizliği kontrolü, uzman doktor tarafından yapılan transvajinal ultrason incelemesi ile gerçekleştirilir. Bu kontrolde rahim içinde parça kalıp kalmadığına, endometrium tabakasının kalınlığına ve iyileşme sürecinin normal seyrinde olup olmadığına bakılır. Eğer doktorunuz rahim içi dokunun tamamen temizlendiğini ve normal olduğunu belirttiyse, bu durum iyileşme sürecinizin sağlıklı ilerlediğinin en önemli göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kürtajdan sonra ilk adet ne zaman görülür?
Kürtaj işleminden sonra vücudun hormonal dengesinin normale dönmesiyle birlikte ilk adet genellikle 4 ile 6 hafta içerisinde gerçekleşir. Bu süre kişiden kişiye farklılık gösterebilir; bazı kadınlarda ilk adet daha erken veya biraz daha geç olabilir. İlk adet dönemi, vücudun gebelik sürecinden çıktığını ve üreme döngüsünün tekrar başladığını gösteren sağlıklı bir işarettir. Eğer 6-8 hafta geçmesine rağmen adet görmediyseniz mutlaka kontrol için doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...