Çok üzüldüm canm yani haftaları da dediğin gibi çok yüksek cinsiyetleri bile bellidir bebeklerin.. :( gerçekten anne olmak çok zor bu kadar şeyleri kaldırmak çok zor kanından canından sonuçta.
Tavsiyen için teşekkür ederim canm doktoru araştıracağım hangi hastahaneye geliyor bakacağım.. ilgisiz ne yaptığını bilmeyen doktorlardan sıkıldım iyi ne yaptığını bilen birini arıyorum ve pıhtılaşmadan şüpheleniyorum onun haricinde hiç bir sıkıntım yok değerlerim normal kan tahlili vitaminlerim iyi troidim yok..
Gözün aydın Buarada canım rabbim kucağına almayı nasip etsin, önceki sıkıntılarını unuttursun ilaç gibi gelsin insallh.