5+5 günlük hamileyim ama hiç belirtim yok, normal mi?

0 oy
1,177 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
Merhaba 5+5 günlük hamileyim , ama hiç bir belirtilerim yok yani ağrı, kusma, baş dönmesi vb... sadece bel ağrısı oluyor ara sıra bu normal mi?  Ve 8 . Hafta da kontrollere gitmeyi dusunuyorum ..

18 Cevap

0 oy
24 Şubat 2021 (1,274 puan) cevapladı
Canim daha erken inşallah hiç olmaz bu bulantilar beni öldürdü resmen 8 de bir basladi 13 haftalık olasiya gece gündüz ne yedirdi ne icirdi serumla ayakta durdum şuan 15 +6olduk yeni yeni geçiyor 
24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Ben 14 haftalığım bulantılar yüzünden kendimi kaybettim resmen hala devam ediyor Allah hepimize hayırlı şifalar versin
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
İnşallah sizlerinde hiç olmasın canım benm Rabbim sağlıklı sihatli kavuştursun inşallah yavrularımızı mide bulantısı için kraker tuzlu şeyler tüketmeye çalışın
24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun cümlemizi Rabbim evlatlarımıza sağ salim kavuştursun amin. Fakat maalesef denilen hiç bişey işe yaramıyor neler neler denedim yok olmuyor Allah için dua edin hayırlısıyla mide bulantılarımız geçsin.
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Bugün sizin içinde dua ya duracagim İçiniz rahat olsun .. Allah tes çabuk şifa versin ❤️
-Reklam-
0 oy
24 Şubat 2021 (169 puan) cevapladı
Bende 7.haftaya girdim 8.haftami bekliyorum aynı kusma vs yok herkeste olucka diye bişey yok değerlerin iki katına çıkıyorsa beta hcg düzenli artış sorun yok dedi doktor
24 Şubat 2021 (169 puan) yorumladı
Sadece idrarda yoğun bir koku hissediyorum ilaç gibi ekşi maya gibi daha önce duymadıgim hamilleikte bazı anneler kokuya hassas olurmuş amanyok üretimi fazla olduğundan olabiliyormuş enfeksiyon bu denli kokmaz diye düşünüyorum
24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Asıl enfeksiyonlu idrar kokuyor doktorunuza bir an evvel görünün
24 Şubat 2021 (169 puan) yorumladı
Daha önce de enfeksiyon yaşadım bu denli koku hissetmedim duymadım hatta hamileligimi ilk böyle farkettim ama tabi sorucam en son yaptığımda çıkmadı bu ay yine
yaptiracam
24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Hamileliğin verdiği hassasiyetle kokuya karşı daha duyarlı olunuyor tabi bol bol su ve sıvı tüketin
0 oy
24 Şubat 2021 (377 puan) cevapladı

Benimde yoktu az daha bekle goreceksin ben kas ve kemik ağrılarından uyyamiyorum bas agrilarimdan duramiyorum  resimdeki gibi  bekle 12haftalik olduk 

image

24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Doktorunuza soyleyin size magnezyum başlasın
24 Şubat 2021 (377 puan) yorumladı
4 hafta var doktora gitmeme kuzum gidince soyluycem bakalim hepsini
24 Şubat 2021 (45 puan) yorumladı
Rabbim şifa versin annelik ne zor :(
24 Şubat 2021 (377 puan) yorumladı
Okadar iyi anladimki anneleri dogum korkumda var rabbim tez zamanda kucagimiza almayi nasib etsin esim bile annesine anne annelik bukadar zormu dayanamiyorum dilege bazen demiş alllah razi olsun kaynanam cok destek oluyor bana
0 oy
24 Şubat 2021 (149 puan) cevapladı
Senin yerinde olmak isteyen bir ton anne var ne yaptın nasıl bir sevap isledin de bu kadar rahat geçiriyorsun bacım bize de söyle :) ♥️
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Sağolasın canım benim Rabbim tüm Annelere sağlık, sihat , rahatlik versin inşallah ya valla kuzum çok rahat olmaya çalışıyorum spor yapıyorum hafif sporlar bol su içiyorum böyle gidiyo tabi inşallah ilerleyen zamanlar da da böyle geçer inşallah
24 Şubat 2021 (149 puan) yorumladı
Maşallah canım ben bı tarafimi kaldıramıyorum yerden Rabbim nazarlardan korusun inşallah hep böyle hafif geçer ♥️♥️
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Allah razı olsun , Sizin ne kadarlik acaba  :) inşallah tez çabuk Rabbim şifa versin evin içinde hafif yürüyüş yapmaya çalışın sık sık, temiz hava ,oksijen içinize çekin ben hergun böyle yapıyorum açıliyorum çok iyi geliyor devam ettirmeye çalışıyorum kendimi zorlamayacak şekilde❤️
0 oy
24 Şubat 2021 (41 puan) cevapladı
7. Haftada gidebilirsiniz kontrole 

Belirtiler olmayabilir daha sonra ortaya çıkabilir 
0 oy
24 Şubat 2021 (6,107 puan) cevapladı
Normal herkeste aynı belirtiler olmayabiliyor
0 oy
24 Şubat 2021 (826 puan) cevapladı
Normal tabiki illa her belirti olacak diye bisy yok böyle yazan okadar çok kişi varki kusmaktan aglasaniz kilo verseniz dünya dar olsa mutlu olacaniz sanırım ama inanki hiç bir belirti olmaması dünyanın en güzel şansı emin ol ben ilk bebeğimde çok rahattım hamile gibi değildim hiç ama bunda mide bulantısından tiksinmekten oluyorum yani zor geçiyor 
0 oy
24 Şubat 2021 (7 puan) cevapladı
6 haftaya kadar hiç birdeyim yok diye çok mutluydum ilk gebeligimde yatalak gibiydim 6 hafta sonunda yataktan çıkmıyorum umarım olmaz belirtilerin 
0 oy
24 Şubat 2021 (486 puan) cevapladı
O haftalarda çoğu kişide olmaz zaten kalp atışıyla beraber genelde bulantilar basliyo, kiminde siddetli kusmalar, kiminde sadece yedirmeyen bir bulanti, benim de 7. Haftada basladi suan 10 dayz, insallah 12-13 gibi biter diye dualar ediyorum
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
İnşallah biter canım yeterki riskli yüksek sorunlar olmasın hayırlısıyla, saglikli sihatli kucaklara almak nasip olsun  :)
24 Şubat 2021 (486 puan) yorumladı
Amin canım Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmak nasip etsin
0 oy
24 Şubat 2021 (102 puan) cevapladı
Herkesin hamileligi birbirinden farkli. Ben de 9 +3 oldum bikac gun mide bulantim oldu sadece onun disinda uyuyorum baska da birseyim yok cok sukur bence sukur  namazi kil :) mide bulantisi feci birsey bikac gun bile beni mahvetti
0 oy
24 Şubat 2021 (1,676 puan) cevapladı
Bu bulantı baş dönmesi as ermesi herkezde olmuyo canım canını sıkma dua etki miğde bulantın olmuyor başlarsada bebeğin kalp atışlarını duyduktan sonra başlıyor 2 kızımda hiç migdem bulanmadi as ermem olmadı ağrılarım olmadı 3 cu kızımda hafif hafif miğde bulantım olmuştu as ermem oldu 4 cu gebeliğim şuan ikizler benimkiler bunlarda da kusmaktan oldum mutfağa giremiyordum şuan atlattım çok şükür 17+4 teyiz 
0 oy
24 Şubat 2021 (925 puan) cevapladı

13 haftadayım başından beri belirtim yok :D

Şanslı iseniz sizinde olmaz

24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Maşallah :)) hep böyle sürsun inşallah benimde şuan da bı belirtiler yok çok şükür inşallah hep böyle devam eder ❤️ çok dikkat etmeye çalışıyorum sık sık evin içinde olsun yürüyüş yapıyorum temiz hava çekiyorum balkonda içime rahatliyorum baya şimdilik bı sıkıntı yok acaba bende mi anormallik var kime sorsam 5 . Hafta da cogunun kusmalar ,ağrılar ,baş dönmesi olmuş  sorayım dedim :))
24 Şubat 2021 (925 puan) yorumladı
Bnde sizin gibi korkuyodum. Doktorlar çok şanslısın diyolar gerçekten. Artık alıştım bnde =)
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Maşallah:)) Allah sağlıklı sihatli kavuştursun inşallah ❤️
24 Şubat 2021 (925 puan) yorumladı
İnşallah sende bebegine saglıkla kavuş canım☺️
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Sagolasinn amin inşallah canım benim ☺️
0 oy
24 Şubat 2021 (99 puan) cevapladı
Ben 7. Haftadayim benimde yok ama dun bebegi mi gördüm cok şükür  kotu düşünme illa belirti olacak diye bir şey yok
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Maşallah :)) Allah sağlıklı sihatli kucağınıza almayı nasip etsin kime sorsam 5. Hafta  larinda kusma , baş dönmesi olmuş bende mi anormallik var dedim acaba sormak istedim burayada :))
0 oy
24 Şubat 2021 (855 puan) cevapladı
Canım bende 9+4 deyim inan bende de hala belirti yok ama bebisimin kalp atışını duyduk 
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Maşallah maşallah inşallah hep böyle rahat geçsin ❤️ ben de 8. Haftasında gitmeyi düşünüyorum
24 Şubat 2021 (855 puan) yorumladı
Aynen canim doğru bi karar erken gitme hic
0 oy
24 Şubat 2021 (1,895 puan) cevapladı
Herkeste belirti olmaz. Hamilelik belirtisi e dair hiçbirşey yazamadım. Adetim geçiti zamanla karnım büyüdü doğurdum bu kadar. En güzeli belirti olmaması sevinin bu duruma 
0 oy
24 Şubat 2021 (416 puan) cevapladı
O haftarda  bende de olmuyordu canim daha çok erken  inşallah  olmazda 
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Sagolasinn  inşallah inşallah canim benm ❤️
0 oy
24 Şubat 2021 (10 puan) cevapladı
 bence herkes de değişik oluyor demekki benim ilk hamileliğim 5+2 bugün 3 haftadır sabah gece sürekli mide bulantısı yaşıyorum 2.haftada gitmişim doktora doktorda çok çabuk farketmissin dedi değeri 287 çıktı birde umarım bir dahaki sefere yükselmiş olur  boşver ne güzel işte ağrısız sizisiz bir hamilelik geçirirsin insaAllah önemli olan cocuguklarimiz sağlıklı doğsun inşaAllah
24 Şubat 2021 (58 puan) yorumladı
Amin aminnn inşallah Rabbim tüm anneleri inşallah sağlık sihatli yavrularına kavuştursun :)) ❤️
0 oy
24 Şubat 2021 (539 puan) cevapladı
9+4 migde bulantı baş donme istahsizlik hepsi var gecmicek gibi gebelik basından beri

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

5 haftalık hamileyim ama belirtim yok, bu durum normal mi?
Evet, hamileliğin 5. haftasında hiçbir fiziksel belirti hissetmemek oldukça normaldir. Gebeliğin erken dönemlerinde hormon seviyeleri her kadında farklı hızda yükselir ve bu durum mide bulantısı veya kusma gibi belirtilerin henüz başlamamasına veya hiç görülmemesine neden olabilir. Vücudunuzun hamileliğe uyum sağlama süreci kişiseldir; belirti olmaması bebeğinizin sağlıklı gelişmediği anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 5. haftasında bel ağrısı yaşanması neden olur?
Hamileliğin erken dönemlerinde hissedilen bel ağrısı, vücuttaki progesteron hormonunun artışı ile bağların gevşemesi ve rahimdeki değişimlerden kaynaklanır. Bu ağrılar genellikle hafif ve geçicidir; ancak şiddetli, tek taraflı veya kanama ile birlikte seyreden bel ağrılarında vakit kaybetmeden bir uzmana danışmanız en sağlıklı yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk hamilelik kontrolü için en ideal zaman ne zamandır?
Hamilelikte ilk doktor kontrolü için en ideal zaman genellikle gebeliğin 6. ile 8. haftaları arasıdır. Bu dönemde yapılan ultrason muayenesi ile bebeğin kalp atışları duyulabilir ve gebelik kesesinin konumu net olarak doğrulanabilir. 8. haftaya kadar beklemek, embriyonun gelişimini daha net gözlemlemek ve sağlıklı bir değerlendirme yapmak adına oldukça uygundur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtileri genellikle kaçıncı haftada başlar?
Hamilelik belirtileri genellikle 6. haftadan itibaren başlar ve 8-10. haftalar arasında en yoğun seviyesine ulaşır. Mide bulantısı, göğüs hassasiyeti ve yorgunluk gibi belirtiler her kadında farklı şiddette görülür. Bazı anne adayları tüm süreci belirtisiz atlatırken, bazıları ise çok erken dönemde yoğun hassasiyet yaşayabilir; bu durum tamamen kişisel fizyolojik farklılıklara bağlıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte belirti hissetmiyorsam doktora ne zaman gitmeliyim?
Eğer şiddetli ağrı, vajinal kanama veya yüksek ateş gibi tehlikeli belirtiler yaşamıyorsanız, planladığınız gibi 8. haftayı bekleyebilirsiniz. Ancak endişeli hissediyorsanız veya gebelik takibine erken başlamak isterseniz, 6. haftadan itibaren ilk kontrolünüzü yaptırarak bebeğin kalp atışlarını görebilir ve gebelik sürecinizle ilgili genel bir değerlendirme alabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...