38+0 haftalık hamileyim, NST'de sancı durumum normal mi?

0 oy
731 göst.
26 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu

38+0 m sancı durumu nasıl sizde nasıldı ne zaman doğum oldu

image

Gebelik haftası 38

4 Cevap

0 oy
26 Şubat 2021 (920 puan) cevapladı
Biraz sancin var canım 
26 Şubat 2021 (1 puan) yorumladı
Hangisi sanciyi gösteriyor
26 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
Alt kısımda 3 tane yükselen sancı
26 Şubat 2021 (1 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
26 Şubat 2021 (547 puan) cevapladı
Valla ben dogurmadim ama takip ettiklerime gore senin dogum cok uzak degil. Sancilarin cikmis hemde 3 tane. 39 da falan dogum olur belki 40a kalmayabilirisn. Ama tabi doktorun daha iyi bilir. Ben oyle hissettim. Allah saglikla kavustursun insallah
26 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
Valla bende bugün baya heyecan yaptım öyle diyince bekliyorum heran suyum gelecek diye
26 Şubat 2021 (941 puan) yorumladı
Bnde dunden beri cok aci bi sanxi cekiyordum acil kadina gitim nst baglndi sancim cikmadi 8 aylik gebeyim
26 Şubat 2021 (941 puan) yorumladı
Acilma var 1 cm az bisy dedi
26 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
Bana bakmadı açılma olup olmadığını bilmiyorum
26 Şubat 2021 (941 puan) yorumladı
Canim eger gunun tamam sa sancilr siddtli glirse acilma kendiligindn oluyo
0 oy
26 Şubat 2021 (1,055 puan) cevapladı
San cin var canım biraz bol bol su iç 
26 Şubat 2021 (1,055 puan) yorumladı
Himm anladım canım benim doktorum her seferindeöyle diyor bana bol su iç diye hatta bazen 1 litre kadar su iç diyor tekrar cektir diyor hep iki defa cektirtiriyor hastaneye gittiğimde
26 Şubat 2021 (4 puan) yorumladı
Allah Allah neden ki
26 Şubat 2021 (1,055 puan) yorumladı
Bilmiyorum suyu çok içmek önemliymiş sadece bunu biliyorum
26 Şubat 2021 (169 puan) yorumladı
suyu cok icince  yalanci sancilar yok oluyorda ondan
26 Şubat 2021 (1,055 puan) yorumladı
Sağol canım verdiğin bilgi için
0 oy
26 Şubat 2021 (465 puan) cevapladı
Nst ye ne zaman giriliyor bn 29 haftalığım İlk gebeliğim bilmiyorum 
26 Şubat 2021 (1,055 puan) yorumladı
34 35 gibi girilir bazı zamanlar doktorunuz durumunuza göre söyler

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık gebelikte NST sancısı nasıl anlaşılır?
38 haftalık gebelikte NST cihazındaki sancı, kağıt üzerindeki dalgalanmaların belirli bir şiddetin üzerine çıkması ve düzenli aralıklarla tekrarlamasıyla anlaşılır. Genellikle 20-40 mmHg civarındaki hafif dalgalanmalar normal kabul edilirken, 60-80 mmHg üzerine çıkan ve 5-10 dakikada bir düzenli tekrarlayan pikler gerçek doğum sancısının habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST'de sancı çıkması doğumun başladığı anlamına mı gelir?
NST'de sancı çıkması her zaman doğumun başladığı anlamına gelmez, bu durum yalancı sancılar (Braxton Hicks) ile karıştırılabilir. Eğer sancılar düzenli değilse ve rahim ağzında açılma veya incelme gibi fiziksel değişiklikler yoksa, bu sancılar doğumun henüz başlamadığını veya hazırlık aşamasında olduğunu gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalıkken NST sancısı çıktıktan kaç gün sonra doğum olur?
38 haftalık gebelikte NST'de sancı görülmesi, doğumun birkaç saat içinde başlayabileceği gibi birkaç gün veya bir hafta sonra da gerçekleşebileceğini gösterir. Doğumun tam zamanı, sancıların sıklığına, şiddetine ve rahim ağzındaki açıklık miktarına bağlı olarak doktor tarafından yapılan vajinal muayene ile belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST cihazındaki sancı değerleri kaç olmalıdır?
NST cihazında izlenen sancı değerleri kişiden kişiye farklılık gösterse de, dinlenme halindeyken 10-20 mmHg değerleri normal kabul edilir. Doğum sancısı olarak kabul edilen etkili kasılmalar genellikle 50-60 mmHg değerinin üzerine çıkar ve yaklaşık 45-60 saniye süren, düzenli aralıklarla gelen tepe noktaları oluşturur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını NST sancısı dışında nasıl anlarım?
Doğumun yaklaştığını NST sancıları dışında nişan gelmesi, suyun gelmesi, bebeğin hareketlerinde azalma veya pelvik bölgede yoğun baskı hissi gibi belirtilerle anlayabilirsiniz. Özellikle düzenli aralıklarla gelen, belden başlayıp kasıklara yayılan ve pozisyon değiştirmekle geçmeyen ağrılar, doğumun çok yakın olduğunun en güçlü göstergeleridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...