0 oy
1,687 göst.
28 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (348 puan) sordu
Kizlar iyi geceler uykum kaçtı biraz sohbet edelim.. Kaç haftalıksiniz cinsiyetiniz ne ve doğum tarihi nezaman?  Ben 22 haftalığım ve allahin izni ile kızım oluyor ❤️
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

22 Cevap

0 oy
28 Şubat 2021 (1,054 puan) cevapladı
12 haftalık 13 eylül de doğacak gözüküyor cinsiyet belli değil daha canım
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Daha minicik ❤️ Rabbım kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıklı günlerde büyütürüz evlatlarimizi
28 Şubat 2021 (1,054 puan) yorumladı
Amin canım inşallah ❤️
-Reklam-
0 oy
28 Şubat 2021 (1,699 puan) cevapladı
Neguzl neguzell bende bugün öğrendim gebeliği test ile:-) ama çok sevinemiyorum kasımda kimyasal olmuştu kal0 atışlarını duymadan huzur yok
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Inşallah sevinçli haberler alırsın canım
28 Şubat 2021 (1,699 puan) yorumladı
Aminnn
0 oy
28 Şubat 2021 (557 puan) cevapladı
17 haftalık, bir erkek annesi olacağım :)
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah canım allahim kucağına almayı nasip etsin sağlıklı günlerde inşallah
28 Şubat 2021 (557 puan) yorumladı
Amiiin hepimizin canım hepümizin
0 oy
28 Şubat 2021 (38 puan) cevapladı
Allah nasip ederse bende 31+3 haftalik oldum dogum tarihi 29 nisan gibi gozukuyor ama bellide olamayabilir dedi dr ve ablası cinsiyetimizde erkek Allah nasip ederse senin ilk bebeginmi
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah sen bitirmiş sayılırsın ne kadar güzel evet benim ilk hamileliğim daha yeni tadını çıkarmaya başladım 3ay kusma bulantı derdi çektim ondan... Yaklaşık bir haftadır bebeğimi hissetmeye başladım çok mutluyum ❤️ peki senindemi ilk hamileliğin
28 Şubat 2021 (38 puan) yorumladı
Evet benim de ilk canim cok şükür buyusun birazdaha annesi hergun tekmeliyecek inan bazen migdemde hissediyorum tekmesini:))
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Ay bazı günler tekme atmıyor ozaman çok korkuyorum işte daha çok düzensiz hissediyorum :( nezaman düzene girer
28 Şubat 2021 (38 puan) yorumladı
Benim suanda yeni yeni düzene girdi ben senin aylarindayken hissetmiyordum bile korkma canim hic girer duzene
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Inşallah
0 oy
28 Şubat 2021 (173 puan) cevapladı
38 haftalık 2 mart dogum kız bebek bekliyorum Allah yardımcımız olsun
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Allah bir avazda kurtarsın sen bitirmiş sin ben daha yolu yeni yarıladım :)
28 Şubat 2021 (173 puan) yorumladı
Rabbim isteyen herkeze nasip etsin kolay dogumlar diliyorum ilk zamanlar cok çabuk geciyo ama son zamanlar gecmiyo inan o bir gun nasıl gecicek bilmiyorum inanin
28 Şubat 2021 (173 puan) yorumladı
Amin canım sagol
1 Mart 2021 (1 puan) yorumladı
Benimde 2mart. Erkek benimki. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
1 Mart 2021 (173 puan) yorumladı
Aynı gün dogum yapıcaz insallah Allahım kolay kılsın insallah
0 oy
28 Şubat 2021 (1,359 puan) cevapladı
27 haftaligiz bir oğlum olucak inşallah.. doğum tarihimizde 3 Haziran :)
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah ❤️ sağlıklı günlerde Rabbım kucağına almayı nasip etsin inşallah.
28 Şubat 2021 (1,359 puan) yorumladı
Amin hepimiz inşallah canım:)
0 oy
28 Şubat 2021 (6 puan) cevapladı
33 haftalık olduk bizde kızım olucak, nisanın başı doğum olur dedi Dr. Allah nasip ederse
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah, isim düşündünüz mü bile ❤️ biz meyra koyuyoruz
28 Şubat 2021 (6 puan) yorumladı
Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağıniza almayı nasip etsin ❤️Aklımızda iki isim var ama kararsız kaldık mihrinaz veya NİSA
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Her ikiside çok güzel ama
1 Mart 2021 (480 puan) yorumladı
Son adetin nedr Normalmi olcak
0 oy
28 Şubat 2021 (197 puan) cevapladı
35+4 kızımız olacak inşallah bu haftaya kadarr her sey güzeldi artik icime sigmiyorum sanki uyku vs yok makat geliss
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah az kalmış, isim düşündünüz mü bile :) biz meyra koymaya karar verdik
28 Şubat 2021 (197 puan) yorumladı
Zeynep olacak nasipse. Sizde saglikla alin insallah kucaginizia
0 oy
28 Şubat 2021 (1,460 puan) cevapladı
2. Hamileligim. Erkek bu seferki... 32 haftayi tamamladik. Hic belirtim yoktu, planli da degildi, 7 haftalikti öğrendiğimde.  Ha regl oldum ha olicam derken baktim ki olmuyor, 3 hafta gecmis...  bu sefer daha duygusalim. Zannediyorum ki pandemiden dolayi 24. Haftafan itibaren evdeyim ya kendimi dinlemeye daha cok vaktim oluyor. Olkinde 38 haftayi tamamlamis oyle izne ayrilmistim. Boyle iste...
1 Mart 2021 (348 puan) yorumladı
Maşallah sen tecrubelisin ozaman canım Rabbım kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıklı günlerde büyüt
1 Mart 2021 (1,460 puan) yorumladı
Insallah hepimiz. Allah Saglikla kucaklarimizq alip buyutmeyi nasip etsin, hayirli evlat olsunlar.
0 oy
28 Şubat 2021 (1,680 puan) cevapladı
 Bizde 22 haftalığız 4 temmuzda doğum ve kızımız olacak inşallah senin hamilelik nasıl gidiyor 
28 Şubat 2021 (348 puan) yorumladı
Kız cok yakınız desene doktor bana 13 temmuz dedi hayırlısı.. Şuan hamileliğim iyi gidiyor şükür kusmalar bitti bulantilar ara sıra oluyor ilk aylarım çok kötüydü hastanede serum yiyordum iki hafta boyu.. Ama şükür bu günlere bebeğimi bir haftadır hissediyorum tekmelio hafif hafif ozaman işte bütün herseye değdi diyor insan ❤️ peki sen senin nasıl geçti günlerin bu haftaya kadar?
1 Mart 2021 (1,680 puan) yorumladı
Allah'a şükür bizim de iyi hiç kusmam olmadi ama keşke olsaydı daha iyi olurdu kusma yok diye saframdaki su taşa dönüştü arada onun sancısını çekiyordum şimdilik bir aksilik yok evet çok yakınız
Bende hareketlerini iyice hissetmeye başladım şükür kaç kilo aldın sanırım ben biraz fazla kilo almışım
1 Mart 2021 (348 puan) yorumladı
Canım ben ilk üç ayda 8 kilo kaybettim kusma ve iştahsızlıkdan şuan 22 haftamda 4 kilo almışım sence cokmu :/ sen nekadar almışsın
1 Mart 2021 (1,680 puan) yorumladı
Ben başından beri 7 kilo almışım benim ki bana göre çok geliyor 6 kiloya kadar normal diyorlar bu haftaya ama bilemedim
0 oy
1 Mart 2021 (259 puan) cevapladı
37 haftalığım minik kızımı bekliyorum
0 oy
1 Mart 2021 (59 puan) cevapladı
Selam 37haftaligim olan olucaq İnseAllah önümüzdeki ayın 26sina gozukuyo ama doktor erkende olabilir dedi 
0 oy
1 Mart 2021 (480 puan) cevapladı
33+3 olduk cinsiyetine gelince 2 dktor kız 2 dört erkek dedi bende anlayamdm gitti doğrusu 
1 Mart 2021 (480 puan) yorumladı
Gülüm  benim oğlumda var kızım da var ben cinsiyete takıntılı  deilim ki Babası ******** cuma günü randovum var di gitmem gerekti mesaj attı eve gelcem bir kaç saate diye bende hastaneye gittim söyledim de adam ben gelişim diye çıkıyorsun dedi kendi kendine aralara tafrakar yaptı yarn 5 nci gün olacak ne arıyor ne soruyor eve gelmicem naparsan yap dedi ve 5 gündür gelmiyor bende aramyorum
1 Mart 2021 misafir yorumladı
Ayy çok üzüldüm ya ilkokudugımuzda ne anlarsak o işte kusura bakma Allah yardımcın olsun inşallah düzelir elinde hele ki böyle Bi dönemde anlıyorum seni
1 Mart 2021 (480 puan) yorumladı
Bana laf urystrmekten sormadı bebek nasl diye naptın diye madem eve gelecek arayıpta ya Ben yoldayım sen git hastaneye bende oraya gelirim seni alırım gideriz eve diyeceği yerde liseli aşıklar gibi tik tik mesaj atayor  yok keyfine bak yok ben eve geliyom diye Sen çıkyon  bahane yaptı kendine milletin eşi karısını hastaneye götürür bizimki de boş hikaye yani halvisem  insnalar hep haklıdır hiç haksız deildir ama bu kadın evde acmi  sususmu  hamiledr gece aniden bir sancısı tutsa bu yasaklarda  kimi arar napar  diyen YOK  beni yarın akşama kadar aramasa ona tek mesaj atarım defolup gitsin zor zamanında Yanmda olamayacak adam ufak birseyi bahane edip te 5 gün aramiyacak  sormayacak adam ihtiyacım olmaz riski veren allahtr kimse açlıktan olmuyor ben allahın yolunda yürürsem o beni onun gibi kisiliksizlere muhtaç etmez ev sahibim idare et diyor sabret diyor oda haklı kirasını elektirgini  suyunu düşünüyor 9ndan 9na kiram var suyumu ödedim elektirk gelemdi bu 5 gündür piyasada yok sabahlara kadar yatamyom  63 kiloydum 1 buçuk ay önce dün baktım 60 olmuşum alacağım yerde veriyom  ne yemek ne içmek
1 Mart 2021 (480 puan) yorumladı
Vala bacım  seni hamile halimle ufak tefek şeyler için bahane dipte 5 gün eve gelmeyip gekmemeyi brak günde bir sizde olsa aramayan sormayan biri 40 senelik eşinse bile  yol vereceksin çünkü 5 gün yanlız bırakan insan herşey yapar geçer hiç tanıyamadım dersin adamın umurunda deil hiç birşey sokakalr kadın dolu
1 Mart 2021 misafir yorumladı
Annen baban yok mu kardeşin destek olacak birileri
0 oy
1 Mart 2021 (6,107 puan) cevapladı
15+5 haftaligim kızım olacak ♥️
0 oy
1 Mart 2021 (112 puan) cevapladı
38. Haftalık oğlum oluyor ❤️❤️ bian önce gelsin Allah'ım hepimizin yavrusunu kucağına sağ salim versin ne derler bı avazda çıkaralım ☺️
1 Mart 2021 (480 puan) yorumladı
Amin cnm  baba da senin gbi heyecan varmı
0 oy
1 Mart 2021 (259 puan) cevapladı
32+1 gunluk olduk ablası nisanın 25 felan görünüyor dogum ama bakalim hayirlisi kizim olacak allahin izniyle 7 yaşında oglum var 
1 Mart 2021 (348 puan) yorumladı
Tecrübelisin o halde... Ben doğumdan korkar oldum cokmu açıyor canım. :(
1 Mart 2021 (259 puan) yorumladı
Aslında iki oglum var ikinci evliliğin diğer oglum babasında ilk oglum normal doğurdum kolaymı desen yok değil tabiki zor ikinci oglum sezeryan oldum acil ters dönmüştü normal mi sezeryan mi diye sorsalar sezeryan derim normal gore acisi az ama diyemem ikisinin acisi yok var
0 oy
1 Mart 2021 (125 puan) cevapladı
35 haftalık erkek annesi olucam insllh
0 oy
1 Mart 2021 (270 puan) cevapladı
Ah gece uykusu kacan anneler duzen kalmadi simdiden :) 19+5 kiz bebek insallah 21 temmuz gozukuyor uygulamada saglikla gelsinler insallahhh
0 oy
1 Mart 2021 (67 puan) cevapladı
2.gebeligim ilki normal erkekdi şuan 39+6 olduk nasipse kızım olacak bekliyoruz
0 oy
1 Mart 2021 (1,389 puan) cevapladı
34+3'üz Şafak 39$ nisanın ilk haftası gözüküyor uygulamaya göre tabi en iyisini rabbim bilir... Sağlıkla gelsin yavrularımız

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 727 göst.
14 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_1910 (98 puan) sordu
0 oy
6 cevap 767 göst.
0 oy
10 cevap 736 göst.
20 Nisan 2020 Doğum kategorisinde Dilek Türker (120 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,143 göst.

1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...