20 haftalık hamileyim, göbek çatlakları için ne kullanmalıyım?

0 oy
1,478 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (349 puan) sordu
Kızlar gobek çatlakları için kullandığınız yağ yada krem varmı memnun kaldığınız 20+3 haftaligim henüz bı çatlak belirtisi yok ama tedbir amaçlı kullanmak istiyorum 

21 Cevap

0 oy
1 Mart 2021 (644 puan) cevapladı
Bio-oil cok iyi canim arkadasimda kullandi bende kullaniyorum trendyoldan aldim birde sebamed catlak kremi var bende
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Sebamed bende duymuştum canm evet bide acı badem yağı öneriyorlar bı bilgin var mı acaba
1 Mart 2021 (644 puan) yorumladı
Aci badem yagi hakkinda inan hic bir bilgim yok bio oil yagini arkadasim dogum yapti hep onu kullandi bende direk onu aldim bu arada catlaklar hamileyken cok degilde dogumdan sonra daha belirgin oluyor karin indigi icin
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet onu yeni öğrendim bende doğumdan sonrada oluyomus umarım olmaz teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
1 Mart 2021 (3,950 puan) cevapladı
Kakao yağını çok duydum alayım dedim hergün donuyor anlamadım gitti 2 gün kullandım sadece 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Memnun kalmadın yani demi kuzum
1 Mart 2021 (3,950 puan) yorumladı
Kullanmak nasip olmadıki faydasını yada yararını gördüm diyemem  :)
Bide hindistan cevizi yağını övüyorlar onu deniyim diyorum
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Bende badem yağını çok duymustum vazalinde ise yararmi acaba
1 Mart 2021 (3,950 puan) yorumladı
Badem yağının kokusunu pek sevmiyorum saçlar içinde iyi geliyor diye hamilelikten önce badem yağı kullanyordm evet vazelinide nemlendirici olarak kullanabiliriz amaç zaten kurumasını engellemek kuru cilt çatlak oluşturuyo :)
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Hiç kullanmadim ben pek bilmiyorum kokusu ama şimdi düşününce nemlendirici olarak vazalinde çok iyi ama catlakta fayda edermi aklıma geldi(•‿•)
0 oy
1 Mart 2021 (111 puan) cevapladı
Benim yok ama has zeytin yağı kullanıyorum önlem için büyükler onu önerdi baktım içeriğine pahali kremlerin çindede aynı vitaminler var o yüzden doğal olan yagi kullanıyorum 2 güne bir komle masaj yapıyorum..  
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
AA evet çok mantıklı teşekkür ederim hem doğal
1 Mart 2021 (111 puan) yorumladı
Insallah çatlamayiz  ama :-) ama gurur verici bir iz düşününce  de :-)  rica ederim.
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet ya ne güzel söyledin aslında
0 oy
1 Mart 2021 (1,977 puan) cevapladı
Badem yağı çok iyi geliyor önerebilirim :)) 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim bende onu duydum genelde Gratis yada kozmetik mağazasından alınan fark edermi acaba eczaneden mi alinmali
1 Mart 2021 (1,977 puan) yorumladı
Farketmiyor ben aktarcıdan aldım genelde kozmetik mağazasında olanlarda kimyasal olabiliyor en iyisi ya eczane yada aktarcı
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet haklısın cnm teşekkür ederim
1 Mart 2021 (1,977 puan) yorumladı
Bişey değil ne demek ❤️☺️
0 oy
1 Mart 2021 (107 puan) cevapladı
Ben lierac kulaniyorum  doktorum tavsiye eti cokta memnunum 18 + 3 um suan 1 aydan beri kulanyrm halada var icinde fiyti brz phli ama degiyor 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
1 Mart 2021 (107 puan) yorumladı
Rica ederim 2 dafa alsan o paketi yeter bnce
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Öyle mi tamm canm teşekkür ederim
2 Mart 2021 (2 puan) yorumladı
Merhaba.Doktorumda bana lierac önerdi ama, jel kivamda.sarimsi bir jel.normal mi bu.Sizin kidemi öyle .kutusunun üstunde son kullanma tarihide yok.
2 Mart 2021 (107 puan) yorumladı
Evet sari renk  kutusuda pembe  bende trendyoldan istedm eczanede pahaliydi
0 oy
1 Mart 2021 (592 puan) cevapladı
Bio oil iyi canım aynı sefa balsamı bide zaten çok pahalı bişey almana gerek yok önemli olan nemli tutmakmış çatlamaması için
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Bazı kremler gerçekten çok pahalli badem yağı ve farmasinin bı yağı varmış onu çok önerdiler ama bebeğe zararı olur mu bilemedim
1 Mart 2021 (592 puan) yorumladı
Farmasi aynı sefa yağlı balsam canım kullanıyorum zararı yok bio oil de zaten neredeyse tüm hamileler kullanıyor çok pahalı değil gratiste ya da trendyolda indirime giriyor
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet aynı Sefa Farmasi adı aklıma gelmemişti onuda çok söyleyen olmuştu ama hiç biri gebelikte kullanmadığı için guvenemedim şimdi daha içim rahatladı teşekkür ederim canım
1 Mart 2021 (592 puan) yorumladı
Rica ederim cnm
0 oy
1 Mart 2021 (1,182 puan) cevapladı
Hiç bişey önlemedi benim çatlamamı ama kaşıntı olayına vazelinin orjinaliyle çözüm buldum asla kaşınmıyor onu kullandığımdan beri. Çatlayan çatladı artık zaten. 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Öyle mi vazelinde mutlaka deniyim kaşıntıya ozaman keşke önceden baslasaydin belki catlamazdi ama gerçi genetik olunca kacinilmiyo malesef olsun onlar küçük meleklerimiz in izleri
2 Mart 2021 (1,182 puan) yorumladı
Kullandım Bi kaç bişey ama çatlamamı engellemedi bu kadar azla atlatmam bile büyük şans annemin çatlak izlerini görünce :) Onu hiç takmıyorum inanki yeterki kızım sağlıkla gelsin onunda tedavisi var güzellik salonlarında artık :)) Allah sağlıklı doğurup büyütmeyi nasip etsin hepimize canım
0 oy
1 Mart 2021 (1,027 puan) cevapladı
Bio oil krem çok öneriyorlar
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim (•‿•)
1 Mart 2021 (1,027 puan) yorumladı
Rica ederim bende onu alacam :)
0 oy
1 Mart 2021 (8 puan) cevapladı
Eczanelerde fitokrem var etrafımda kim kullandıys çok memnun, karnına bacaklarına ve kalçaya sürdüler hiç çatlak sorunu yaşamadılar
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
0 oy
1 Mart 2021 (1,353 puan) cevapladı
Canım ben Lierac ve Dalin bebe yağı dönüşümlü kullanıyorum hatta şuan Lierac yağ sürdüm çatlamamak için karnım iyice geriliyor
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım inşallah çatlaman olmaz
1 Mart 2021 (1,353 puan) yorumladı
Rica ederim canım inşallah
0 oy
1 Mart 2021 (1,680 puan) cevapladı
Bence en iyisi hindistan cevizi yağı yerinde olsam hiç krem kullanmam dogal olan her zaman daha iyi
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Haklısın cnm  aklımda badem yağı ve vazalin var şuan kremlerle baaktim fiyatları biraz pahallida geldi bakalım önce bı yağ kullanayım diyorum
1 Mart 2021 (1,680 puan) yorumladı
Bencede yağlar iyi geliyor zaten bence kreme ihtiyaç duymazsin bile ben hindistan cevizi yağı ni tetcih ediyorum hem kokusu çok hoşuma gidiy
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Onuda insanın yiyesi gelir (•‿•)çok severim ama en doğalı aslında denicem insallah
0 oy
1 Mart 2021 (17 puan) cevapladı
Bebek yagida kullanabilirsiniz ben bebek yağı kullandım son ayima kadar çatlağım olmadı son ayda artık bebek aşağı düşünce az az başladı ...
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet canm arkadaşlar yazmış güzel bı nemlendirici aslında araştırıp en dogalini kullanayım teşekkür ederim
0 oy
1 Mart 2021 misafir cevapladı
Ben kakao yağıyla badem yağını karıştırdım anneannem söylemişti gerçekten hiç çatlağım olmadı deneyebilirsin :) şimdi 2.ye hamileyim tekrar süreceğim 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Güzel fikirmis canım teşekkür ederim
0 oy
1 Mart 2021 (327 puan) cevapladı

20 haftalık hamileyim 9uncu haftada başladım badem yağı ve kakao yağı kullanıyorum iç karnım dar biraz hızlı büyüdü göbeğim çok şükür hiç çatlağım yok

Badem yağı tüylenme yapmadı bende yapıyor diyenler için geçmeyecek çatlaklar mi yoksa ağdayla lazerle gidecek tüyler mi diyorum ? 

Bence tüyler geçer ama çatlak bir ömür kalıyor hele de çatlamaya müsait iç karnı dar olanlar için 


Haa bide çok kaçınıyorsun karnın büyüdükçe kaşıma elbiselerin üzerinden avuç içinle ovala unutmaya çalış bebeğini seviyor gibi düşün geçiyor kaşıntı
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Evet canm haklisin kıllar sonradanda dökülür aslında çatlak hiç gecmiyo ama erken başlaman çok iyi olmus
1 Mart 2021 (327 puan) yorumladı
Çok sıkta kullanmıyorum aslında banyodan banyoya 2-3 güne bir o da şuan sıkıntı yok bu arada bebeği öğrendiğimde 6 haftalık hamileydim babaannemi kaybettim 10 günde öyle geçti bana göre geç bile kaldım ama :)) pahalı kremlere gerek yok bence karıştır sür kakao yağını çalkala biraz dibe çöküyor onun içinde kahverengi tortular
2 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Basın sağolsun cnm ben bya gec  kldim ozamn şuan bişey yok gerçi insallah olmaz teşekkür ederim canım
0 oy
1 Mart 2021 (157 puan) cevapladı
Tatlı badem yağı ve çörek otu yağı kullanabilirsin çok iyi geliyo ben kullanıyorum memnunum ama badem yağı mutlaka tatlı badem yağı olmalı normal badem yağı tüylenme yapabiliyor 
1 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Acı badem yağı duydum bide ama bakinmistim hiç bulamadım tavsiyen için teşekkür ederim bukadar ayrintili bı bilgim yoktu cnm
1 Mart 2021 (157 puan) yorumladı
Rica ederim canım  sağlıkla kucağına al inşallah
0 oy
1 Mart 2021 (76 puan) cevapladı
Merhaba , ben bebek yağı kullanıyorum. Bu tamamen benim görüşüm kalbinizi kırmak istemem fakat ben bebek yağını sadece nemlendirme amaçlı kullanıyorum. Çünkü bir can dünyaya getiriyorum , tabiki bedeli olacak tabiki vücudumda izler taşıyacağım . Bırakın akışına bana kalırsa zevk alın her anında. Ayrıca inanın bana ne yaparsanız yapın genetik yapınız uygunsa çatlayacaksınız.
2 Mart 2021 (349 puan) yorumladı
Cook haklısın canm tabiki o iz herşeye değer ama aile hekimi doktorum hep kullan nemlendir dedi bende araştırmak istedim dediğin gibi genetik olursa bı çare yok zaten teşekkür ederim canım
0 oy
1 Mart 2021 (348 puan) cevapladı
Bio oil kullaniom tavsiye ederim 
0 oy
1 Mart 2021 (452 puan) cevapladı
En guzeli halis  zeytinyagi amac cildi  yumusatmak hic kremlere bosuna para vermeyin hemde saglikli
0 oy
1 Mart 2021 (465 puan) cevapladı
Badem yağı kullanıyorum vnm ben ni de kakao yağı duymuştum
0 oy
1 Mart 2021 (1,895 puan) cevapladı
Badem yağı kullanabilirsiniz. Ben kullandım hiç çatlağı olmadı. Gerci sanırım biraz yapısal bir durum birde 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte 20. haftadan sonra göbek çatlakları nasıl önlenir?
Hamilelikte 20. haftadan itibaren cildin elastikiyetini korumak için günde en az iki kez doğal yağlar veya yoğun nemlendirici kremlerle masaj yapmak çatlak oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Kakao yağı, hindistan cevizi yağı veya E vitamini içeren özel çatlak kremleri, cildin esnemesine destek vererek yırtılmaların önüne geçer. Uygulama sırasında nazik hareketlerle cilde yedirmek, kan dolaşımını hızlandırarak dokunun daha dirençli kalmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte çatlak önleyici yağlar ne zaman kullanılmaya başlanmalı?
Çatlak önleyici yağ veya kremlerin kullanımına genellikle hamileliğin 3. veya 4. ayından itibaren başlanması önerilir. Cilt henüz gerilmeye başlamadan nem dengesini kurmak, ilerleyen haftalarda oluşabilecek çatlak riskini ciddi oranda azaltır. 20. haftadan sonra ise cildin büyüme hızı arttığı için sabah ve akşam olmak üzere düzenli nemlendirme rutini oluşturmak oldukça kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte çatlak oluşumunu engellemek için hangi içerikler etkilidir?
Hamilelikte çatlak oluşumunu engellemek için shea yağı, kakao yağı, tatlı badem yağı ve E vitamini içeren ürünler en etkili seçeneklerdir. Bu içerikler cildin alt tabakalarına nüfuz ederek kolajen üretimini destekler ve cildin esnekliğini artırır. Paraben, alkol ve ağır parfüm içermeyen doğal içerikli ürünleri tercih etmek hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı için en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Günde kaç kez çatlak kremi sürülmelidir?
Çatlak kremleri veya yağları, cildin gün boyu nemli kalmasını sağlamak için en az sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uygulanmalıdır. Özellikle duş sonrası cilt gözenekleri açıkken uygulama yapmak, ürünün emilimini maksimuma çıkarır. Cildin çok kuru olduğu veya kaşıntı hissedilen bölgelere ihtiyaç duyuldukça gün içinde ilave uygulama yapılabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik çatlakları genetik mi yoksa kremle önlenebilir mi?
Hamilelik çatlakları genetik yatkınlığa bağlı olsa da, düzenli nemlendirme ve cilt bakımı ile çatlakların şiddetini azaltmak veya oluşumunu geciktirmek mümkündür. Cildin nemli tutulması, gerilme anında dokunun daha esnek kalmasını sağlar. Genetik faktörler tek başına belirleyici değildir; bol su tüketimi ve dengeli beslenme ile desteklenen bir cilt bakım rutini çatlak görünümünü minimize etmede etkili bir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 738 göst.
0 oy
10 cevap 1,005 göst.
27 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Papatyam12 (1 puan) sordu
0 oy
0 cevap 190 göst.
26 Kasım 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Sunacomertler (1 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...