0 oy
577 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu

12+3 cinsiyet erkekmi kizmi

image

Kapatılma nedeni: Cinsiyet tahminlerini sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz

11 Cevap

+2 oy
3 Mart 2021 (2,386 puan) cevapladı
Doktorun bilemedigini bizler nerden bilelim Allah bilir yeterki saglikli olsun bu yeter bence biliyorum merak ediyosunuz ama az sabır 
-Reklam-
+2 oy
3 Mart 2021 (509 puan) cevapladı
Ya kiz ya erkek 
3 Mart 2021 (262 puan) yorumladı
Hadi canımmmmm
3 Mart 2021 (262 puan) yorumladı
Bncede kuzum
3 Mart 2021 (509 puan) yorumladı
Ne yapayım bacım ne diyeyim daha dr.gececek kadar tecrubelenmedik heyecanını anlıyoruz ama valla billahi cok saçma cinsiyet konusunda keşke yardımcı olabilsek ama bu imkansız kendileride biliyor ve post açıyorlar
+2 oy
3 Mart 2021 (2,046 puan) cevapladı

Yinemi cinsiyet 

Anını yaşa cinsiyet haftanda o heyecanı yaşa..
+2 oy
3 Mart 2021 (1,592 puan) cevapladı
Umarım bu sayfa cinsiyet postlarına hiç izin vermez. Bütün müneccimler toplandık cinsiyet postları bekliyorduk. Doktorun ekrandan göremediğini biz resimden nasıl görelim kendin bizzat oradayken anlamıyon da biz mi anlıycaz. Çok merak ediyorum iş olsun diye mi post açıyorsunuz aklımızla oynamakmı amaç 
0 oy
3 Mart 2021 (190 puan) cevapladı
Foton net deil bide cinsiyet için erken bı hafta canim en az 15 16 hafta olması lazım çünkü 11 12 haftalarda cinsiyet yeni oluşuyor oyuzden yanılma payı yüksek oluyor misal bana doktor ben sorunca 11+5 Ken kız olabilir ama çok çok erken cinsiyet için demişti 1 ay sonra kesinleşir dedi 15+2 iken erkek dedi
0 oy
3 Mart 2021 (10 puan) cevapladı
Bence erkek . Yani benim içime doğdu. Benim de bebeğim erkek . Bende 12+2 de öğrenmiştim
0 oy
3 Mart 2021 (1,156 puan) cevapladı
Nubu paralel kiz gibi ama usg hic net degil bu usg ye gore kiz sanki dr tahminde bulundumu canm
0 oy
3 Mart 2021 (108 puan) cevapladı
6 haftalik goruntusu varsa at canım ben tahmin edeyim
3 Mart 2021 (2,046 puan) yorumladı
:))))
0 oy
3 Mart 2021 (740 puan) cevapladı
Keşke bilsem önce kendime ypar kurtulurum belrszlkten
0 oy
3 Mart 2021 (49 puan) cevapladı

Kız bence:) içime öyle doğdu

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 393 göst.
0 oy
3 cevap 455 göst.
0 oy
0 cevap 143 göst.
17 Aralık 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dicle.aks (17 puan) sordu
0 oy
0 cevap 174 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...