37 haftalıkken suni sancıyla normal doğum yapamadım, sezaryen mi?

0 oy
631 göst.
2 Mart 2021 Doğum kategorisinde (78 puan) sordu
Çok şükür bugün meleğimi kucağıma aldım 37 haftalık doğum yaptım dün kontrolum vardi fakat doktor beni eve yollamadi hem sancım vardi hemde 2 cm açıklık vardi yatışım yapıldı sancım yüzde yüzde ama açılmam olmadı dün geceden suni sancı aldım ama olmadı öğlen sezaryen oldum o kadar korkulacak birsey değil sormak istediğiniz birsey varsa sora bilirsiniz 
Gebelik haftası 37

7 Cevap

0 oy
2 Mart 2021 (1,232 puan) cevapladı

Sezeryan sırasında ne hissettiniz :'(

2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Çok heyecanlı canım ama kızımı görünce herşeyi unuttum
-Reklam-
0 oy
2 Mart 2021 (1,232 puan) cevapladı
Ve sorumdan önce, sağlıkla sıhhate mutlulukla büyütün bebeğiniz hayırlı olsunnn
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Amin inşallah Allah razı olsun
0 oy
2 Mart 2021 (1,130 puan) cevapladı
Genel anestezi mi aldiniz yoksa belden mi belden olunca agri bel agrisi oluyor diyoralr oyle bi sorununuz oldu mu 
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Yok canım korkulacak kadar değil
0 oy
2 Mart 2021 (65 puan) cevapladı
Canım benımde 2 haftam var 37 haftalık ken alcaklar ben cok korkuyorum spnal Olcam diye sonrasında bas agrısı cok oluyomus 
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Bende şuan yok çok şükür canım korkma
0 oy
2 Mart 2021 (655 puan) cevapladı
Rabbim bizlere de nasip etsin inşallah. Benim bir kaç sorum vardı.

Bebeğiniz kaç kilo doğdu. Ultrasondaki kilosu ile doğunca kilosu arasında nasıl bir fark vardı.

Sütünüz hemen geldi mi emzirme vs nasıl oldu. Göğüsleriniz yara vs vs oldu mu. 
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Amin inşallah canım 3 kilo doğdu aynıydı ultrasyon la kilosu çok az olsada geldi sütüm canım
0 oy
2 Mart 2021 (673 puan) cevapladı
Gözün aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun
0 oy
2 Mart 2021 (163 puan) cevapladı
Gözünüz aydın geçmiş olsun genelmi yoksa belden uyuturmamı oldunuz bende salı günü doğum yapcamda 
2 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım belden uyuşma oldu canım
2 Mart 2021 (163 puan) yorumladı
Nasıl peki zormu birşey duyup hissettinizmi cesaret edemiyorum ben sonrası nasıldı
3 Mart 2021 (78 puan) yorumladı
Korkma canım inan ha normal sancı çekti o sonrasında yaşadıkların ben iki gündür hem normal hemde suni sancı çektim bilseydim ilk dk sezaryen olurdum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamilelikte suni sancı ile normal doğum neden gerçekleşmeyebilir?
37 haftalık hamilelikte suni sancıya rağmen normal doğumun gerçekleşmemesinin temel nedeni rahim ağzındaki açıklığın ilerlememesi veya bebeğin doğum kanalına yeterince yerleşmemesidir. Rahim kasılmaları suni sancı ile tetiklense bile, vücudun doğuma hazır olmaması veya serviks açıklığının 2 cm'de sabit kalması gibi durumlar, sürecin sezaryen ile sonuçlanmasına yol açan tıbbi bir gereklilik haline gelebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı sonrası sezaryen kararı ne zaman ve nasıl alınır?
Suni sancı sonrası sezaryen kararı, genellikle sancıların düzenli olmasına rağmen rahim ağzı açıklığında ilerleme kaydedilmediği veya bebeğin kalp atışlarında stres belirtileri görüldüğü durumlarda alınır. Doktorlar, belirli bir saatlik gözlem süresi boyunca açıklıkta bir değişiklik olmadığını tespit ettiklerinde, anne ve bebeğin sağlığını riske atmamak adına sezaryen ameliyatına geçiş yaparlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte sezaryen doğum süreci nasıl işler?
37 haftalık gebelikte sezaryen doğum, planlı veya acil gelişen bir süreç olarak uygulanır ve genellikle spinal veya epidural anestezi altında gerçekleştirilir. Ameliyat süreci, gerekli hazırlıkların ardından karın bölgesine yapılan cerrahi kesi ile bebeğin dünyaya getirilmesi ve ardından kesi bölgesinin dikişlerle kapatılması aşamalarından oluşur; işlem genellikle 30 ile 60 dakika arasında tamamlanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda suni sancı alırken nelere dikkat edilmelidir?
Doğumda suni sancı alırken en önemli nokta, vücudunuzun bu sancıya verdiği tepkinin hastane ortamında sürekli olarak monitörize edilmesidir. Kasılmaların şiddeti ve bebeğin kalp atışları düzenli olarak takip edilmeli, sancı sürecinde kendinizi rahatlatmaya çalışarak nefes egzersizlerine odaklanmalısınız. Eğer sancılar çok yoğunlaşırsa veya doğum ilerlemezse doktorunuzla iletişim halinde kalarak süreci yönetmek en sağlıklısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci nasıl ilerler?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci, genellikle ilk 24 saat içinde ayağa kalkıp yürümekle başlar ve tam toparlanma süreci yaklaşık 4 ile 6 hafta arasında sürer. İlk günlerde ağrı kesicilerle kontrol altına alınan yara yeri sızlaması zamanla azalır, bu süreçte ağır kaldırmaktan kaçınmak ve doktorun önerdiği yara bakımı talimatlarına uymak hızlı bir iyileşme için kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...