Göğüs sağma pompası almalı mıyım, gerçekten gerekli mi?

0 oy
579 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (205 puan) sordu
Merhaba canlarım göğüs sağma pompası alacağım sizce gerekli mi kullanan var mı? Tecrübeleriniz neler?
Gebelik haftası 25+6

5 Cevap

0 oy
4 Mart 2021 (1,123 puan) cevapladı
Hem makina aldım hem pompa çok gerekli valla süt doluyo aciyo sağ en azından dolaba at
4 Mart 2021 (205 puan) yorumladı
İlk gebeliğim birde canım k******olmak istemiyorum;) kolaylık sağlıyorsa almak istiyorum yani ne gibi kolaylıkları var
4 Mart 2021 (1,123 puan) yorumladı
Canım dışarı çıkarken biberondan veriorm ben sürekli emzirmek zor oluo yeryok bazen bide göğsünü bosaltirsin
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2021 (40 puan) cevapladı
Benim düşünceme göre sezaryan olunca ve calisan anneler ivin gerekli oldugunu düşünüyorum 
4 Mart 2021 (205 puan) yorumladı
Yok canım çalışmiyorum ama kolaylık sağlıyorsa almak istiyorum ilk gebeliğim olacak.Mesela dışarıda bir yere gittim emziremedigim bir yer diyelim evden sagip götürebilecek miyim?
4 Mart 2021 (241 puan) yorumladı
Sütü buzlukta 3 ay. Dolapta 3 gün. Dışarıda 3 saat muhafaza edebilirsiniz.
4 Mart 2021 (205 puan) yorumladı
Sen hiç kullandın mi canım çalışan bir anne değilim ama eşimle bir yere gidecek olduğumda bebeğimi birisine bırakacak olduğumda fln kullanmak için istiyorum hangisini almaliyim
4 Mart 2021 (241 puan) yorumladı
Kullanıyorum canım. Çalışanım ama başlamadım daha ben. Evde sağlıyorum geceleri sonra biberonla veriyorum. Kilosu düşüktü doğduğun da. Emziriyorım da. Bide göğsüm acıyor süt kalınca o zaman da sağıyorum. Monchi aldım ben memnunum. Elektriksiz. Kuaföre veya dışarı çıkacaksam emziriyorum diğer goğsümüdr monchi takıyorum. Uyanırsa arkamdan babası biberonla veriyor.
0 oy
4 Mart 2021 (150 puan) cevapladı
İlk bebeğime aldım ama hiç kullanmadım gerek olmadı sizde şuan almayın bence ihtiyaç duyarsanız bebek doğduktan sonra alabilirsiniz
0 oy
4 Mart 2021 (64 puan) cevapladı
İlk gebeligimde göğsüm apse yapmıştı. Emziremiyordum. Doktor bir süre sağarak ver dediği için almıştım. Kısa bir süre kullandım daha sonra bıraktım kullanmayı. İkinci gebeligimde daha tecrübeli olduğum için son aylarda krem kullandım ve  göğsüm yara olmadığı için de  kullanmadım hiç. Bana pek pratik gelmiyor. Emzirmek daha pratik :)) dışarı çıkarken yanıma emzirme önlüğü alıyordum. İstediğim yerde istediğim zamanda emzirebiliyordum.
0 oy
4 Mart 2021 (543 puan) cevapladı
Com bnce gerekli ben kızım da sorun yaşadım 1 hafta boyunca ememiyordu sağdım sağdım icirdim sonra biberona ağzı alıştı göğsümü verdim öğrendi aldı ben yine hamileyim çantama aldım koydum
4 Mart 2021 (205 puan) yorumladı
Elektrikli ki aldın manuel mi canim
4 Mart 2021 (543 puan) yorumladı
Elektirikli canım ben sütüm bos a akardı o bebek ememeyince öyle ağlardım doktor da onu almamı istedi şimdi gene aldım çantama koydum
4 Mart 2021 (205 puan) yorumladı
Marka olarak hangisini aldın canım ilk gebeliğim tecrübesinin açıkçası.biraz araştırdım birde toplayıcı süt pompası diye de pompa var sanırım kararsizim
4 Mart 2021 (543 puan) yorumladı
Süt toplayıcı da var evet benim wee baby ydi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Göğüs sağma pompası almalı mıyım, gerçekten gerekli mi?
Göğüs sağma pompası, bebeğin memeyi ememediği durumlar, süt kanallarının tıkanması veya annenin işe dönmesi gibi senaryolarda oldukça gereklidir. Eğer bebeğiniz emme konusunda sorun yaşamıyorsa ve sürekli yanınızdaysa acil bir ihtiyaç olmayabilir; ancak süt artırmak veya stok yapmak istiyorsanız hayat kurtarıcı bir yardımcıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Manuel mi yoksa elektrikli göğüs pompası mı tercih etmeliyim?
Sık sağım yapmayı planlıyorsanız elektrikli pompalar zaman tasarrufu ve verimlilik açısından çok daha avantajlıdır. Manuel pompalar ise daha uygun fiyatlıdır ve nadiren sağım yapan veya sadece acil durumlar için elinin altında bulunmasını isteyen anneler için ideal bir seçenek olarak öne çıkar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göğüs sağma pompası süt miktarını nasıl etkiler?
Düzenli ve doğru yöntemle yapılan sağım, memedeki sütü tamamen boşaltarak vücuda daha fazla süt üretmesi gerektiği sinyalini gönderir. Süt miktarını artırmak için bebeği emzirdikten sonra kalan sütü pompalamak, özellikle sütünüzün az olduğunu düşündüğünüz dönemlerde etkili bir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göğüs pompası kullanmaya ne zaman başlamak gerekir?
Genellikle emzirme düzeni oturduktan sonra, yani doğumdan yaklaşık 3-4 hafta sonra pompaya başlanması önerilir. Ancak erken doğum veya bebeğin emme refleksiyle ilgili tıbbi bir zorunluluk varsa, uzmanlar doğumdan hemen sonra hastane tipi pompalarla sağım yapmanızı önerebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sağılan anne sütü oda sıcaklığında ne kadar süre kalabilir?
Sağılan anne sütü oda sıcaklığında (yaklaşık 25 derece) en fazla 3 saat bozulmadan kalabilir. Eğer sütü daha sonra kullanacaksanız buzdolabında 3 gün, derin dondurucuda ise uygun saklama poşetlerinde 3 aya kadar güvenle muhafaza edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 619 göst.
0 oy
8 cevap 749 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...