36+0 haftalık hamileyim, bebek aşağı indi ve zor yürüyorum?

0 oy
489 göst.
9 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (160 puan) sordu
Selam anneler bu gün 36+0 haftamiza girdik bebek aşağıya inmiş ve bazen yürümüyorum siz ne durumdasınız 
Gebelik haftası 36+0

6 Cevap

0 oy
9 Mart 2021 misafir cevapladı
35+4oldum bnde  bnde aynı baş aşağı inmiş bebegim yatarken saga sola dönerken zor oluyir
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2021 (737 puan) cevapladı
Benimde ayni başı aşağıda :)) 
0 oy
9 Mart 2021 (267 puan) cevapladı
35+4 bebegim ayni bas asagi nstlere basladik 37de çatı muayenem var. Günde iki saate yakın yürüyorum evde de cök kalk hareketleri falan yapiyorum insallah dogurcam :)) 
9 Mart 2021 (160 puan) yorumladı
Benim ikitane daha çocuğum var 8ve 6 yaşlarında ancak onlarlan uğraşıyorum temizlik  yemek çocuklar derken akşam oluyor akşam da yorgunluk tan oturduğum yerden uyuya kalıyorum yürüyüş yapma firsatimda yok yani ama yuruyemiyorum bazen bebek aşağıya inmiş yani
9 Mart 2021 (267 puan) yorumladı
Cocuklarla zor tabi o koşturmak yeter zaten insana Allah kolaylık versin :)
0 oy
9 Mart 2021 (132 puan) cevapladı
36+1 oldum yatakta donerken cok zor oluyor ve egilirken de kramplar da cabasi uykusuzluk falan daha ne olsun demi:)
0 oy
9 Mart 2021 (47 puan) cevapladı
36+3 gün bende perşembe sezaryan olacam ben 
9 Mart 2021 (160 puan) yorumladı
Benimki normal doğum artık minnakın keyfini beklicem ne zaman gelirse bu arada hala cinsiyetini bilmiyorum göstermedi kendini。◕‿◕。
9 Mart 2021 (47 puan) yorumladı
Bemimde ilk gebeliğimde kızım 7 aydan donra gösterdi bu üçüncü gebeliğim bunda 4 düncü ayda belli oldu oğlum olacak ama hastalık yüzünden erken alınacak yoksa 38 haftadsn sonra alınması gerekiyor rabbim sizinkinide sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
9 Mart 2021 (160 puan) yorumladı
Amin rabbim tüm annelere hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ve rabbim yardımcımız olsun
0 oy
9 Mart 2021 (1,235 puan) cevapladı
37 +1deyiz bizde Allah nasip ederse ayın 24ameliyata giricez bizde
9 Mart 2021 (132 puan) yorumladı
Bende bu ayin 24 unde sezeryana girecem ayni gun olacaz desenize sag salim.alalim insallah kucagimiza

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

36 haftalık gebelikte bebeğin aşağı inmesi ne anlama gelir?
36 haftalık gebelikte bebeğin aşağı inmesi, yani halk arasında yerleşme veya angajman olarak bilinen durum, bebeğin doğum kanalına doğru hareket ettiğini gösterir. Bu süreçte bebek pelvise yerleşmeye başlar, bu da annenin diyafram üzerindeki baskısının azalmasıyla nefes almanın kolaylaşmasına ancak mesane üzerindeki baskının artmasıyla sık idrara çıkma ihtiyacına neden olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36+0 haftalık hamileyim yürürken zorlanmam normal mi?
36+0 haftalık hamilelikte yürürken zorlanmak oldukça yaygın bir durumdur çünkü bebeğin aşağı inmesiyle pelvik bölgede yoğun bir baskı ve ağırlık hissi oluşur. Bu dönemde vücut ağırlık merkezinin değişmesi, eklemlerin gevşemesi ve bebeğin baskısı yürüyüşü kısıtlayabilir; ancak şiddetli ağrı veya kanama gibi durumlarda mutlaka doktora danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36. haftada bebeğin aşağı inmesi erken doğum belirtisi midir?
36. haftada bebeğin aşağı inmesi tek başına erken doğumun başladığı anlamına gelmez, bu süreç gebeliğin son haftalarında vücudun doğuma hazırlanma aşamalarından biridir. Çoğu anne adayı 36. haftadan itibaren bu durumu yaşayabilir; ancak düzenli kasılmalar, su gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa doğum sürecinin başladığı kabul edilerek hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36 haftalık gebelikte pelvik baskı nasıl hafifletilir?
36 haftalık gebelikte oluşan pelvik baskıyı hafifletmek için uzun süre ayakta kalmaktan kaçınmalı, dinlenirken sol yana yatarak bebeğin baskısını dengelemelisiniz. Ayrıca ılık duş almak, gebelik destek kemeri kullanmak ve gün içinde kısa süreli hafif yürüyüşler yaparak pelvik kasları rahatlatmak bu dönemde yaşanan zorlanmaları önemli ölçüde azaltabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
36 haftalık hamilelikte doğumun yaklaştığını nasıl anlarım?
36 haftalık hamilelikte doğumun yaklaştığını gösteren temel belirtiler arasında düzenli ve şiddeti artan kasılmalar, vajinal akıntıda artış veya nişan gelmesi, suyun gelmesi ve bebeğin hareketlerinde belirgin bir değişiklik sayılabilir. Bu belirtilerin yanı sıra bel ağrısının ritmik bir hal alması da doğum sürecinin başladığının güçlü bir işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 481 göst.
17 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevgi sel (160 puan) sordu
0 oy
11 cevap 646 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevgi sel (160 puan) sordu
0 oy
6 cevap 536 göst.
23 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde busra2134 (52 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...