NST sonucuma göre doğum ne zaman gerçekleşir?

0 oy
286 göst.
15 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu

image

Nst sonucuna göre sizce doğum ne zaman gerçekleşir 

Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
16 Mart 2021 (458 puan) cevapladı
Nst sonucuna göre doğuma bakmıyorlar canım açılman var mı ona bakıyorlar benim de som 1 hafta sancılı geçtiydi açılma olmayınca eve gönderiyodu doktor Rabbim en kısa zamanda kucağına almak nasip etsin inşallah 
16 Mart 2021 (8 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Allah razı olsun cümlemizi inşallah
-Reklam-
0 oy
16 Mart 2021 (459 puan) cevapladı
1cm açılma  var daha üstün de yazıyor zaten 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

NST sonucunda sancı çıkması doğumun başladığı anlamına mı gelir?
NST sonucunda sancı çıkması doğumun başladığı anlamına gelmez, sadece rahim kasılmalarının şiddetini ve sıklığını gösterir. Düzenli ve artan şiddetteki kasılmalar gerçek doğum sancısı olarak kabul edilirken, NST'de görülen her sancı doğumun o an başlayacağı anlamına gelmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST grafiğinde sancı değerleri kaç olunca hastaneye gitmeliyim?
NST grafiğinde sancı değerlerinin 80-100 üzerine çıkması ve bu kasılmaların 5-10 dakikada bir düzenli şekilde tekrarlaması hastaneye gitmeniz gerektiğini gösterir. Sadece değerin yükselmesi değil, sancıların süresi ve aralarındaki düzenli periyotlar doğumun yaklaştığının en önemli belirtisidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST sonucuna göre doğumun ne zaman olacağı kesin olarak anlaşılır mı?
NST sonuçları doğumun ne zaman gerçekleşeceğine dair kesin bir tarih vermez, yalnızca o anki rahim aktivitesini gösterir. Doktorlar bu sonucu bebeğin kalp atışları ve rahim ağzı açıklığı ile birlikte değerlendirerek genel bir fikir sahibi olabilir ancak doğumun tam zamanını kestirmek mümkün değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST nedir ve gebeliğin son haftalarında neden yapılır?
NST yani Non-Stres Test, bebeğin kalp atışlarını ve rahim kasılmalarının bebek üzerindeki etkisini izleyen bir yöntemdir. Gebeliğin son haftalarında bebeğin oksijen alıp almadığını kontrol etmek ve olası doğum sancılarını takip etmek amacıyla düzenli olarak uygulanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST'de sancı görünmesine rağmen doğum belirtisi yoksa ne yapılmalı?
NST'de sancı görünmesine rağmen fiziksel bir belirti yoksa bu durum yalancı doğum sancıları (Braxton Hicks) olabilir. Eğer sancılarınız düzenli değilse, su gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler eşlik etmiyorsa doktorunuzun önerisiyle evde dinlenmeye devam edebilir ve takipte kalabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 473 göst.
0 oy
4 cevap 669 göst.
0 oy
2 cevap 576 göst.
0 oy
4 cevap 553 göst.

1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...