33 haftalık gebeyim, bebeğim aşağı indi ve kasılmalarım var?

0 oy
215 göst.
16 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (509 puan) sordu

33 haftalığım gündüz baş ağrısı tansiyonum düşmüştü gibi bi kaç saat uyudum uykusuzluktn olabilir diye düşündüm şimdi bebek birden aşağıya indi başı aşağıya yerleşti gibi kasılmalar hissediyorum ikinci sezaryen perşembe kontrolüm var normal mi ilkinde hiç öyle kasılmalar yaşamadım makat gelişiydi ilk bebeğim eşim şöför evde değil acile gitmeli miyim bilemedim:ermm: Öyle sancım yok ama kasılmalarm oluyo bebek hareket ettikçe perşembe sabahı kontrolüm var. 

Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
16 Mart 2021 (2 puan) cevapladı
Aslında bu haftalarda kasılmalar normal diye biliyorum şuan bende 31+2 yim benimde kasilmalarim oluyo hamileliğim de karnım hep asagidaydi zaten benim
16 Mart 2021 (509 puan) yorumladı
İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız ilk gebelik mi sizin sezaryen mi normal mi
16 Mart 2021 (2 puan) yorumladı
2 sezeryan dogumum var 3.cu hamileliğim bunu Allah izin verirse normal yapmayı düşünüyorum inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33 haftalık gebelikte bebeğin aşağı inmesi erken doğum belirtisi mi?
33 haftalık gebelikte bebeğin aşağı yerleştiğini hissetmek erken doğum belirtisi olabilir ancak her zaman doğumun başladığı anlamına gelmez. Bebek kanal pozisyonuna giriyor olabilir ancak bu durumla birlikte düzenli kasılmalar, su gelişi veya vajinal kanama gibi ek belirtiler varsa vakit kaybetmeden acil servise başvurulması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kasılma ve karın sertleşmesi ne zaman tehlikeli kabul edilir?
Gebelikte kasılmalar düzenli hale geliyorsa, sıklığı artıyorsa, dinlenmekle geçmiyorsa ve karın bölgesinde sertleşme ile birlikte ağrı eşlik ediyorsa tehlikeli kabul edilir. Özellikle 37. haftadan önce hissedilen ritmik kasılmalar, vücudun erken doğum sinyali veriyor olabileceği için mutlaka doktor kontrolünde değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık hamileyken tansiyon düşmesi ve baş ağrısı neden olur?
33 haftalık gebelikte ani tansiyon düşmesi ve baş ağrısı, susuzluk, kansızlık, kan şekeri düşüklüğü veya yorgunluk gibi nedenlerden kaynaklanabileceği gibi, gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) gibi ciddi durumların da habercisi olabilir. Bu belirtilerle birlikte bebek hareketlerinde azalma veya kasılma hissediliyorsa, durumun ciddiyeti göz önüne alınarak acil tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğin aşağı yerleştiğini nasıl anlarım?
Bebeğin aşağı yerleşmesi, genellikle nefes darlığının azalması, mide yanmasının hafiflemesi ancak buna karşılık mesane üzerindeki baskının artmasıyla kendini gösterir. Anne adayı kasık bölgesinde baskı, dolgunluk hissi ve bebek hareketlerinin daha çok alt karın bölgesinde yoğunlaştığını fark eder; bu süreç genellikle doğumun yaklaştığının fiziksel bir işaretidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık gebelikte kasılmalarım var, acile gitmeli miyim?
33 haftalık gebelikte yaşanan kasılmalarla birlikte bebeğin aşağı indiğini hissediyorsanız, eşinizin evde olmaması gibi riskleri de göz önünde bulundurarak riske girmemek adına acile gitmeniz en güvenli yoldur. Erken doğum riskini ekarte etmek için NST cihazı ile kasılmaların sıklığı ve şiddeti ölçülmeli, rahim ağzı açıklığı uzman bir hekim tarafından kontrol edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,478 soru

24,669,670 cevap

367,190 kullanıcı

...