34+5 haftalık gebeyim, çok halsizim ve ağrılarım var, normal mi?

0 oy
364 göst.
17 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba o kadar halsizim ki gözümü açacak halim yok.beslenmem düzenli ,suyumu da içiyorum.aşırı bir halsizlik,eklem ağrılarım, ve adet sancısı gibi ağrılarım var.bir de affedersiniz genital bölgemde ağrı oluyor. bu arada 34+5 im.
Gebelik haftası 34+5

3 Cevap

0 oy
17 Mart 2021 (67 puan) cevapladı
Bende aynı sekildeyim o haftalardan beri su an 37 hâlâ aynı  şurda bekleyeyim
17 Mart 2021 (2 puan) yorumladı
Geçmiyor bir de üstüne mide yanması cabası
-Reklam-
0 oy
17 Mart 2021 (669 puan) cevapladı
Günlerimiz aynı cnm bende öyleyim o kadar çöktüm ki ağrıdan. Rabbim tüm hamilelere yardımcı olsun inş. Sürekli uzanmaktan pisikolojim bozuldu. Sancılar kıramplar yüzünden oturamıyorum bile:(((( 
17 Mart 2021 (2 puan) yorumladı
Aşırı bir halsizlik.gecmek bilmiyor.peki ne olacak halimiz .
17 Mart 2021 (669 puan) yorumladı
Doktora sordum normal dedi. Ama bende şaşırdım kaldım iyice. Çok araştırdım bir çare bulamadım . Yememe içmeme dikkat ediyorum sürekli evdeyim uyuyorum.
17 Mart 2021 (6 puan) yorumladı
Bende de aşırı halsizlik uyuklama vardı.. Kan değerlerime baktılar demir eksikliğim varmış.. Kullandığım vitaminin içerisinde olmasına rağmen yeterli gelmiyormuş.. Iki gundur kullaniyorum.. Sanki simdiden etkisini gösterdi.. Mide yamalarına gelince yemekten yarim saat once ve sonra su içmezsek azalacağını öğrendim.. Ama arada batma tarzında ağrılar bende de oluyor onun da on bolgede ise enfeksiyon riski olabilir arkada ise bebek hareketlerinden olabilir dedi doktor
17 Mart 2021 (669 puan) yorumladı
O kadar çok ilaç verdiler ki artık içtigimde zehirleniyorum. Faydası da olmadı hiç birinin. Artık ne yapacağımı bilmiyorum :((((
0 oy
17 Mart 2021 (494 puan) cevapladı
aman eklem ağrısı halsizlik dediğin zaman direk akla covid geliyo Allah korusun
17 Mart 2021 (2 puan) yorumladı
Allah korusun.bn bir de ilk zamanlar böyleydim.simdi aynısını yaşıyorum.kalksam üşüyorum yatsam eklemler çok kötü.
17 Mart 2021 (494 puan) yorumladı
doğrudur canm bende öyleyim başından beri. karnında canımdan can olmasa yemek için bile kalkmak istemiyorum yani düşün. ama geçer inşallah doktorlar hep normal diyo

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

34 haftalık gebelikte aşırı halsizlik ve eklem ağrısı neden olur?
34. haftada görülen aşırı halsizlik ve eklem ağrıları, vücudun doğuma hazırlanması, artan kan hacmi ve bebeğin ağırlığı nedeniyle oluşan fiziksel baskıdan kaynaklanabilir. Bu dönemde vücuttaki relaksin hormonu eklemleri gevşeterek ağrıya yol açabilirken, demir eksikliği anemisi veya vitamin değerlerindeki düşüşler de halsizliğin temel nedenleri arasında yer alabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte genital bölgede ağrı ve adet sancısı hissetmek normal mi?
Gebelikte genital bölgedeki baskı hissi ve adet sancısına benzer ağrılar, genellikle rahimin büyümesi ve bebeğin pelvik bölgeye yerleşmesiyle ilişkilidir. Ancak 34. haftada bu ağrılar düzenli hale gelirse veya şiddetlenirse, erken doğum riski veya idrar yolu enfeksiyonu açısından mutlaka doktorunuza danışmanız gereken bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin 34. haftasında görülen ağrılar için ne zaman doktora gidilmeli?
34. haftada şiddetli eklem ağrıları, genital bölgede zonklama tarzında baskı ve geçmeyen halsizlik yaşıyorsanız vakit kaybetmeden uzman hekiminize başvurmalısınız. Özellikle ağrılara vajinal akıntı değişikliği, ateş veya bebeğin hareketlerinde azalma eşlik ediyorsa bu durum acil bir tıbbi değerlendirme gerektiren bir süreç olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
34 haftalık hamilelikte halsizlik ve ağrıları hafifletmek için neler yapılabilir?
Halsizlik ve ağrıları hafifletmek için gün içinde kısa süreli istirahatler planlamalı ve sol yanınıza yatarak dinlenmeye özen göstermelisiniz. Hafif egzersizler, ılık duşlar ve doktorunuzun onayladığı takviyelerin düzenli kullanımı şikayetlerin azalmasına yardımcı olabilir ancak her türlü ağrı kesici veya destekleyici ürün kullanımı öncesinde mutlaka doktorunuza danışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte genital bölge ağrısı idrar yolu enfeksiyonu belirtisi olabilir mi?
Evet, hamilelikte genital bölgede hissedilen ağrı, yanma veya baskı hissi idrar yolu enfeksiyonunun en yaygın belirtilerinden biridir. Gebelikte bağışıklık sisteminin değişimi enfeksiyon riskini artırdığı için, bu bölgedeki ağrılarla birlikte halsizlik yaşıyorsanız idrar tahlili yaptırarak enfeksiyon varlığının kontrol edilmesi oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...