Bugün çok yoruldum, elim ve yüzüm neden şişti?

0 oy
297 göst.
17 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
Bugün biraz yoruldum. Ondan mı oldu bilmiyorum.  Sol elim çok fazla şişmişti.  Gözlerim falan hep şişti neden oldu acaba. Dr. Gidemedim. Şuan indi şişlikler . Çok az var. 
Gebelik haftası 22

2 Cevap

0 oy
17 Mart 2021 (2,003 puan) cevapladı
Tuzlu bısı yediysen oda yapar canım 
17 Mart 2021 (77 puan) yorumladı
Tuzlu birşey yemedim. Normalde de tuzu sevmem. Sadece bir dilim turşu yemiştim yemekle birlikte
17 Mart 2021 (2,003 puan) yorumladı
Yapabilir canım Bn bir parca bile yesem sıstım canım tansiyonuna bk bu bıde doktoruna soyle bu durumu
-Reklam-
0 oy
17 Mart 2021 (45 puan) cevapladı
Öyle olması iyi deyil cnm. Doktoruna söyle. 

Bana öyle olursa hemen haber ver dedi. 
17 Mart 2021 (77 puan) yorumladı
Cuma günü gideceğim şuan iyim . Kan alırlar
17 Mart 2021 (45 puan) yorumladı
İnşallah bir şey olmaz. . Rabbim sag salim kucagına almanı nasib etsin
17 Mart 2021 (77 puan) yorumladı
Bugün eşimin ilk eşinden olan kızı isteyecekler . Simdi hastayım desem mahsuz eder gibi algılanır

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

El ve yüz şişmesi neden olur ve ne zaman doktora gidilmeli?
El ve yüz şişmesi genellikle vücutta sıvı tutulumu, alerjik reaksiyonlar, aşırı yorgunluk veya böbrek ve kalp gibi organların çalışma düzenindeki değişimlerden kaynaklanır. Şişlik kısa sürede inmiş olsa bile, bu durum tekrarlıyorsa veya yanında nefes darlığı, göğüs ağrısı ve tansiyon yüksekliği gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir uzmana başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşırı yorgunluk sonrası ellerde ve yüzde şişme normal mi?
Aşırı yorgunluk, vücudun su ve tuz dengesini etkileyerek geçici ödem oluşumuna yol açabilir ancak bu durum her zaman normal kabul edilmemelidir. Özellikle fiziksel zorlanma sonrası ortaya çıkan yaygın şişlikler, vücudun stres tepkisi olabileceği gibi altta yatan bir dolaşım veya metabolik sorunun da habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Göz ve el şişmesi nasıl geçer ve evde neler yapılabilir?
Göz ve el şişmesini hafifletmek için ilk aşamada istirahat etmeli ve vücuttaki ödemi atmaya yardımcı olacak şekilde tuz tüketimini sınırlandırmalısınız. Şişen bölgelere soğuk kompres uygulamak damarları büzerek rahatlama sağlayabilir, ancak şişlikler inmiyorsa veya vücudun diğer bölgelerine yayılıyorsa mutlaka bir doktor muayenesi gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Vücutta ani ödem oluşumu hangi hastalıkların belirtisi olabilir?
Vücutta ani gelişen el ve yüz şişmesi, alerjik reaksiyonlar, tiroid dengesizlikleri, böbrek fonksiyonlarındaki yavaşlama veya protein eksikliği gibi çeşitli sağlık sorunlarının bir belirtisi olabilir. Bu belirtiler vücudun bir uyarı mekanizmasıdır ve özellikle sabahları belirginleşen veya gün içinde geçmeyen şişliklerin tıbbi olarak incelenmesi gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
El ve yüz şişmesi için hangi bölümden randevu alınmalı?
El ve yüz şişmesi şikayetleri için öncelikli olarak bir Dahiliye (İç Hastalıkları) uzmanına görünmeniz en doğru başlangıçtır. Doktorunuz yapacağı kan ve idrar tahlilleri ile ödemin temel nedenini tespit edecek; gerekirse sizi kardiyoloji, nefroloji veya alerji uzmanı gibi ilgili diğer branşlara yönlendirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 867 göst.
15 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Htc2736 (499 puan) sordu
0 oy
5 cevap 482 göst.
19 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sahverakkorrr1 (181 puan) sordu
0 oy
1 cevap 212 göst.
25 Şubat 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sevdmn (125 puan) sordu
0 oy
1 cevap 270 göst.
4 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Dumans (400 puan) sordu

1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...