37+4 haftalık hamileyim, belim çok ağrıyor sancı mı?

0 oy
169 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (400 puan) sordu
Bugun sabahtan beri cok belim agriyodu simdi siddetlendi yatiyorum daha cok agriyoo yuruyunce batma hissi oluyo adim atamiyorum bebek surekli toplaniyo ayaktayken dun dokotrdaydim nst cekildi ama sancim yoktu hiç su an cok belim agriyo adet dancisi gibi normalmi 37+4

1 cevap

0 oy
18 Mart 2021 (303 puan) cevapladı
Acile bi git tatlım sanci aralıklı olarak olur ve belden başlayıp kasikta biter yada tersi olur bu sanci ağrısı olur sadece bel ağrısıysa gözükmeniz iyidir 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık gebelikte bel ağrısı ve batma hissi normal mi?
37. haftada bel ağrısı ve yürüme sırasında batma hissi, bebeğin kanala yerleşmesi ve pelvik baskının artması nedeniyle sıkça görülür. Ancak bu ağrı düzenli aralıklarla geliyorsa, adet sancısına benziyorsa veya şiddeti giderek artıyorsa doğum başlangıcı veya sancı belirtisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek toplanması ve bel ağrısı doğum sancısı belirtisi olabilir mi?
Bebek toplanması genellikle rahmin kasılmasıyla birlikte karnın sertleştiği Braxton Hicks kasılmalarıdır. Eğer bu toplanmalar bel ağrısıyla birleşiyor ve dinlenmekle geçmeyip şiddetleniyorsa, doğum sancısı ihtimaline karşı mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile bel ağrısı arasındaki fark nasıl anlaşılır?
Gerçek doğum sancısı genellikle düzenli aralıklarla gelir, giderek şiddetlenir ve dinlenmekle geçmez. Belden başlayıp kasıklara vuran, zamanla kısalan aralıklarla devam eden ağrılar doğum sancısının en belirgin işaretidir; sadece bel ağrısı ise genellikle bebeğin pozisyonuna bağlı yorgunluktan kaynaklanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim, bel ağrısı için ne zaman doktora gitmeliyim?
Bel ağrısına eşlik eden düzenli kasılmalar, su gelmesi, vajinal kanama veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma fark ettiğinizde vakit kaybetmeden hastaneye başvurmalısınız. Ağrınız çok şiddetliyse ve hareket etmenizi engelliyorsa, nst sonucunuz temiz çıkmış olsa dahi durumunuzu doktorunuza bildirmek en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son haftalarında bel ağrısını hafifletmek için neler yapılabilir?
Bel ağrısını hafifletmek için yan pozisyonda, bacak arasına yastık alarak istirahat etmek en etkili yöntemdir. Ilık bir duş almak kasların gevşemesine yardımcı olabilir; ancak ağrı çok şiddetliyse veya dinlenmenize rağmen geçmiyorsa, vücudunuzun verdiği sinyalleri dikkate alarak mutlaka profesyonel bir değerlendirme almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 231 göst.
15 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mustafayeva Firuze (86 puan) sordu
0 oy
3 cevap 385 göst.
2 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gebes (16 puan) sordu
0 oy
1 cevap 240 göst.

1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...