Adetim 2 gün gecikti, beta 0.1 çıktı, hamile olabilir miyim?

0 oy
545 göst.
20 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Arkadaşlar 19 subat son adet tarihim 5 i yumurtlama günümdü 28 günde 1 düzenli adet gören biriyim adet 2 gün gecikti ve kasıklarım da agrı var ama dün beta yaptırdım 0.1 ultrason da da bişey yok ama hala hasta olmadım ve adet belirtim hiç yok benim gibi olup gec döllenme ile hamile kalan var mı 

3 Cevap

0 oy
20 Mart 2021 (943 puan) cevapladı
Benm adetim düzensiz di 1 aylık evliydim hastlgmn ikk günü test yaptm çıkmadı 15 gün snra kan da cıktı geç döllenme olmuş şuan 7 aylık olduk çok şükür 
20 Mart 2021 (20 puan) yorumladı
Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşAllah darısı benim basıma
20 Mart 2021 (943 puan) yorumladı
Inşallah cnm
-Reklam-
0 oy
20 Mart 2021 (231 puan) cevapladı
Son adetim 8 kasim da idi hamile olduğumu 16 ocakta öğrendim testlerde cikmadi yani normal ama kimyasal gebelik ihtimali de yuksek 
20 Mart 2021 (20 puan) yorumladı
Belirtin var mıydı ocağa kadar
0 oy
20 Mart 2021 (1,233 puan) cevapladı
Hayır gebe değilsin  0 ihtimal bile değil 
20 Mart 2021 (943 puan) yorumladı
Neden böyle dediniz ki belki geç döllenme olmuştur milletin hevesini kıracak şeyler yazmayın lütfen ilk gün benimde testim negatf çıkmıştı yok sandım ama 15 gün sonra kanda çıktı
20 Mart 2021 (20 puan) yorumladı
Yaaa ne güzel Rabbim herkese nasip etsin inşallah benimki de öyle olur inşaallah yazmadığım yer izlemediğim video kalmadı gec döllenme çok yaygın mış artık tek umudum o hasta olana kadar
20 Mart 2021 (502 puan) yorumladı
Yani cahil olmayan bilir gec dollenme olsa bile adet geçtikten sonra kanda gözüküyor.ayrica kimyasal gebelikte kanta beta degeri 5 uzeri çıkıyor sanirim hanfendi cok adapte olduğu için hamilelige stres sebebi ile geçirmiştir merak etme en kısa zamanda adet olursun.. kimsenin hevesini kirma niyeti yok ama gerçeklerine söylemeden gecemiycem
20 Mart 2021 (1,233 puan) yorumladı
Biz sizin gibi milleti umutlandrmiyorz  günah ama
20 Mart 2021 (1,233 puan) yorumladı
Biz sizin gibi milleti umutlandrmiyorz  günah ama illa güzel bişey demem lazımdı hay alahim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Beta hCG değeri 0.1 iken geç döllenme ile hamilelik mümkün mü?
Beta hCG değerinin 0.1 çıkması, kan testi anı itibarıyla kanda gebelik hormonunun saptanmadığını gösterir. Geç döllenme durumunda yumurtlama ve döllenme beklenen tarihten daha geç gerçekleştiği için, hormon seviyelerinin yükselmesi zaman alabilir. Eğer adet gecikmeniz devam ediyorsa, döllenme çok geç gerçekleşmiş olabilir ve testin birkaç gün sonra tekrarlanması daha doğru sonuç verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve kasık ağrısı varken ultrason neden boş çıkar?
Ultrason muayenesinde gebeliğin görülebilmesi için beta hCG değerinin belirli bir seviyenin (genellikle 1500-2000 mIU/mL üzeri) üzerine çıkması gerekir. Gebelik henüz çok erken dönemde ise veya geç döllenme yaşandıysa, hormon seviyesi düşük olduğu için ultrason görüntüsünde herhangi bir kese veya embriyo izlenmemesi oldukça normaldir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Geç döllenme nedir ve adet döngüsünü nasıl etkiler?
Geç döllenme, beklenen yumurtlama gününden daha geç bir tarihte yumurtlamanın gerçekleşmesi ve dolayısıyla döllenmenin normalden sonra olması durumudur. Bu durum, adet döngüsünün uzamasına ve beklenen adet tarihinin gecikmesine neden olur. Normalde 28 günde bir adet gören birinde, yumurtlamanın birkaç gün geç olması, adet kanamasının da aynı oranda gecikmesine yol açar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Beta hCG testi ne kadar süre sonra tekrarlanmalıdır?
Negatif çıkan bir kan testinden sonra adet gecikmesi devam ediyorsa, uzmanlar genellikle 48 ile 72 saat arasında testi tekrarlamayı önerir. Erken dönem gebeliklerde beta hCG seviyesi iki günde bir yaklaşık iki katına çıkar. İlk testin 0.1 çıkması, o an için gebelik olmadığını gösterse de, döllenme süreci henüz çok yeniyse ikinci testte pozitif sonuç alma ihtimali devam eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi ve kasık ağrısı hangi durumlarda yaşanır?
Adet gecikmesi ve kasık ağrısı; gebelik, kist oluşumu, yoğun stres, mevsimsel değişiklikler veya hormonal düzensizlikler nedeniyle yaşanabilir. Gebelik dışında, yumurtalık kistleri veya enfeksiyonlar da benzer kasık ağrısı belirtileri gösterebilir. Eğer adet kanamanız bir haftadan uzun süre gecikirse ve ağrılarınız şiddetlenirse, detaylı bir değerlendirme için kadın hastalıkları uzmanına başvurmanız en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...