14 Şubat'ta adet oldum ama hala olmadım, bu durum normal mi?

0 oy
273 göst.
21 Mart 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (470 puan) sordu
Kızlar en son 14 Şubat da adet oldum. 16 Mart kahverengimsi akıntı geldi adet oluyorum sandım ama kesildi 4 gün temiz oldum dün yani 20 Martda kanla karışık küçük bir pıhtı geldi. Pet taktım yine akmadı devamı yok ne oluyor bu bilen var mı. Bu arada test yapmıştım negatif çıkmıştı

2 Cevap

0 oy
21 Mart 2021 (371 puan) cevapladı
Eğer adet tarihinde isen özür değildir 
21 Mart 2021 (470 puan) yorumladı
Adetlerim çok düzenli değil ama bu aralar olmam gerekiyordu
-Reklam-
0 oy
21 Mart 2021 (928 puan) cevapladı
10 günden sonrası özür oluyor canım 
21 Mart 2021 (470 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adet dönemi dışında gelen kahverengi lekelenme ne anlama gelir?
Adet dönemi dışında gelen kahverengi lekelenme, vücudun hormonal dengesindeki değişimler, yumurtlama dönemi kanamaları veya rahim içi dokuyla ilgili basit bir durum olabilir. Genellikle eski kanın rahimden dışarı atılmasıyla oluşan bu lekelenme, stres, mevsim geçişleri veya kullanılan ilaçlar gibi faktörlere bağlı olarak ortaya çıkabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Test negatif çıkmasına rağmen neden adet düzensizliği yaşarım?
Gebelik testi negatif çıkmasına rağmen adet düzensizliği yaşıyorsanız, bu durum stres, yoğun egzersiz, beslenme düzenindeki ani değişiklikler veya hormonal dengesizliklerden kaynaklanıyor olabilir. Gebelik dışı durumlarda adet gecikmesi veya düzensiz kanamalar, polikistik over sendromu veya tiroid fonksiyonlarındaki değişimler gibi tıbbi nedenlerle de tetiklenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kahverengi akıntı sonrası gelen küçük pıhtı neden olur?
Kahverengi akıntının ardından gelen küçük pıhtılı kanama, rahim duvarının dökülme sürecinin yavaş ilerlemesi veya hormonal bir dalgalanma sonucu oluşabilir. Eğer pıhtı boyutu çok küçükse ve şiddetli ağrı eşlik etmiyorsa genellikle normal karşılanır ancak kanama miktarı artarsa veya devam ederse bir uzmana danışmak en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet kanaması ile özür kanaması arasındaki fark nedir?
Adet kanaması genellikle belirli bir döngüde, düzenli ve beklenen miktarda gerçekleşirken; özür kanaması veya düzensiz lekelenmeler, adet döngüsü dışında beklenmedik zamanlarda ortaya çıkar. Adet kanaması genellikle parlak kırmızı renkte olup devamlılık gösterirken, özür olarak nitelendirilen kanamalar genellikle düzensiz, kesik kesik veya kahverengi tonlarda kendini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda düzensiz kanamalar için doktora gidilmelidir?
Düzensiz kanamalarınız şiddetli karın ağrısı ile birlikteyse, kanama miktarı bir ped dolusunu aşacak kadar fazlaysa veya 7 günden uzun süre devam ediyorsa mutlaka bir kadın hastalıkları uzmanına görünmelisiniz. Ayrıca, evde yapılan test negatif olsa dahi kanamaların düzensizliği devam ediyorsa, altta yatan bir enfeksiyon veya hormonal bozukluk olup olmadığının belirlenmesi için muayene olunması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,817 soru

24,674,165 cevap

367,436 kullanıcı

...