İlk hamileliğimde tecrübeli annelerden nasıl destek alırım?

0 oy
1,171 göst.
25 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (118 puan) sordu
Bu sayfanın amacı tecrübesiz anne adaylarının tecrübeli anne adaylarının yardımına ihtiyaç duymak değil midir sizce??? Benim ilk hamileligimdi hemen hemen hiç birşey bilmiyordum ki halende bilmiyorum ama çok sağolsun her anne tecrübeli veya benim gibi ilk hamileligi olan anneler beni güzel yönlerdirdiler ama benim bebeğim de sorun vardı kurban olduğum mevlam bana o mutluluğu verdiği gibide aldı elhamdülillah Rabbime isyanım yoktur çünkü biliyoruz ki alanda verende o dur ama bu sayfada cidden hamile olmasına rağmen içinde bir can taşımasına rağmen katı kalpli insanlar var lütfen ama lütfen kimse kimseyi kirmasin bilmemek sormak öğrenmek mrk etmek cidden ayıp değil bu sayfada yazılan çizilen okunan yazılar var onları görüp bilgini güzelce vermek istersen yazılan yazıya cevap verirsin eğer ki bilgini vermek istemiyorsan yazılan paya cevap vermeyip görmemezlikten gelin lütfen! Unutma içinde masum bir can tasiyan her anne veya evlat sahibi olup evladı şuan yanında olan her anne ilk hamileligi olan kişiye elinden geldikçe bilgisini sunar ve onun için güzel dilekler diler tekrar söylüyorum lütfen ama lütfen kimseye katı olmayın ve kırıcı sözler söylemeyin... (Haddimi aştiysam herkesten özür dilerim amacım saygısızlık yapıp haddimi aşmak değil sanal ortamda birbirlerini kırmanın anlamsız olduğunu belirtmekte belki haddim değil haklı olabilirsiniz) bunuda kimse unutmasın yaşanan her ne varsa aynı durum o katı kalpli insanlarinda başına gelebilir...
Gebelik haftası 0

5 Cevap

0 oy
25 Mart 2021 (41 puan) cevapladı
Ne güzel demissiniz elinize yüreğinize sağlık 
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2021 (1,656 puan) cevapladı
Haklısınız ama gebelikte hormonlar zaten üst seviyede oluyor kavga etmeye yer aranıyor bazı insanlarda öyle sorular soruyorlar ki insanı çileden çıkarıyorlar
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Çileden çıkarılan soruları cevaplamak zorunda değilsiniz burda sizin bir cvplamak öğretmek mecburiyetiniz yok ki hoşunuza giden ve ya size anlamlı gelen daha cazip gelen sorulara yöneltebilirsiniz kendinizi
25 Mart 2021 (1,656 puan) yorumladı
Öyle yapıyorum zaten gebe insanların kalbini kıracak kadar vicdansız değilim
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Vicdansız olan bence anne duygusunu ne olduğunu anlayamaz zaten...
0 oy
25 Mart 2021 (445 puan) cevapladı
Haklısın canım şahsen bilgim olduklarını yazıyorum elimden geldiğince ama bilgim dışında yada saçma gördüğüme cevap vermiyorum açıkçası bazen biraz usluplar farklı olabiliyor buda tarz meselesi :))) 
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Aynen öyle cnm benim dogrusuda bu ztn seni sinir edecek veya hormonlarını yukseltecegini düşündüğün ve gördüğün sorulara hiç kafana takmayip  muhatap bile olmayıp o sorudan çıkabilirsin demekk istediğim kimse kimseye katı davranamaz
0 oy
25 Mart 2021 (501 puan) cevapladı
Çok haklısınız bi kezde benim başıma geldi aynı şey. Hem sorumu cevapladı hemde cahilliğimi filan söyledi. Araştırmadan gelmişsiniz filan diye.  Ben ve diğer tüm annelerin amacı daha tecrübeli annelerden tavsiye almak 
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Bizler cahil olabiliriz ama en azından bencil ve katı değiliz bosverin elbet siz yardımcı olmak isteyen güzel annelerimiz var sizlerde onlarla diyalog kurun bundan sonra
0 oy
25 Mart 2021 (45 puan) cevapladı
Gerçekten canım bir kadın vardı hamilelik testi yapmış ama negatif çıkmış çok üzülmüş biride yazmışki:Görmüyormusun orda negatif var hamilelik falan yok körmüsün,cahilmisin.Gerçekten ordakı kadına sinir oldum zaten soran kadın üzgün yani ona öyle cavap vermek doğru değil Tamam hormonlardan dolayı ama insanlarında kalbini kırmak olmaz Sende çok güzel söyledin  Bu platform ne için soru cavp için soru soruyoruz ister cevap ver ister verme bizim cahilliğimiz falan sorgulama 
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Aynen öyle cnm benim işte bunu bazı insanlara anlatamiyoruz gerçi bu platformda değil bir tek bu yaşadığımız hayatta da geçerli çoğu kişiler kibirli ve çok bilmiş bencil insanlar dusunemiyorlar hatalarının farkında olmuyorlar hmn katı oluyorlar aslında hiç gerek yok bunlara tmm bazen insan sinirlenir bazen fotolar atıyoruz çoğu insanın midesi almıyor olablr gidip kusa bilirler  midesini rahatlatabilirler çok çok ozr dilerim bunu söylediğim için her insanın midesi  aynı değil bünyesi aynı olamaz evt ama ne gerek var kalp kırmaya ve her hamilelik aynı değil bir önceki hamilelik döneminde yaşadığın veya yaşayamadın çok şeyler vardır  senin doğru bildiğin şeyi onlar yanlış bilebilrler yada senin yanlış bildiğini onlr doğru bilebilrler işte insanlar bunu anlayamıyor bazen
25 Mart 2021 (45 puan) yorumladı
Evet gerçekten Benimde hamileliğim ölü melek gibi geçmiyor birden öyle sinirleniyorum sinirlendiğimde yalnız odaya gidiyorum sakinleşib çıkıyorum korkuyorum birden kelimem karşımdakinin kalbini kırar diye
25 Mart 2021 (118 puan) yorumladı
Kolay bir durum değil evt biz kadınlar hamileligi bırak regl günlerinde bile sinirli oluyoruz bunu bütün bayanlar ve hatta beyefendiler de biliyor ama işte bazen kontrol altına almalıyız gereksiz sinirlerimize hakim olmayı bilmeliyiz bazen karşımızdaki her insanın yerine kendimizi koymalıyız

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelik sürecinde tecrübeli annelerden nasıl destek alabilirim?
Hamilelik sürecinde tecrübeli annelerden destek almak için gebelik forumlarına veya anne dayanışma gruplarına katılarak sorularınızı açık bir dille paylaşabilirsiniz. Deneyimli anneler genellikle ilk hamileliğini yaşayanların yaşadığı kaygıları bildikleri için beslenme, bebek bakımı ve duygusal süreçler hakkında yol gösterici olabilirler. Destek alırken güvenilir platformları seçmek ve sadece kendi durumunuza uygun önerileri dikkate almak en sağlıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk hamileliğimde yaşadığım kaygıları nasıl yönetebilirim?
İlk hamilelikte yaşanan kaygıları yönetmek için süreci doğal bir öğrenme dönemi olarak kabul etmek en önemli adımdır. Bilmediğiniz konuları sormaktan çekinmeyin; çünkü her anne bu yollardan geçti ve benzer soruları sordu. Eğer yoğun bir kaygı hissediyorsanız, doktorunuzla görüşerek profesyonel destek alabilir veya hamilelikte stres yönetimi üzerine hazırlanan rehberlerden faydalanabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik forumlarında sağlıklı iletişim kurmak için nelere dikkat etmeliyim?
Gebelik forumlarında sağlıklı iletişim kurmak için karşılıklı saygı ve empati temel kural olmalıdır. Her anne adayının deneyimi farklıdır; bu nedenle kırıcı ifadelerden kaçınarak yapıcı bir dil kullanmak topluluk huzurunu korur. Bir soruya yanıt verirken veya kendi tecrübenizi paylaşırken, karşı tarafın hassas bir dönemde olduğunu unutmadan nazik ve destekleyici bir üslup benimsemek en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bilgi eksikliği yaşamak normal midir?
Hamilelikte bilgi eksikliği yaşamak son derece normaldir ve bu durum hiçbir anne adayı için ayıp sayılmamalıdır. Her gebelik kendine has süreçler barındırır ve ilk kez anne olacak kişilerin pek çok konuda merak duyması beklenen bir durumdur. Önemli olan, doğru kaynaklardan ve güvenilir kişilerden bilgi edinmeye çalışarak bu süreci bilinçli bir şekilde yönetmektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Anne dayanışma gruplarında hangi tür sorular sorulabilir?
Anne dayanışma gruplarında hamilelik belirtileri, beslenme düzeni, bebek hazırlıkları ve doğum süreciyle ilgili merak edilen her türlü konu sorulabilir. Özellikle ilk hamilelikte karşılaşılan fiziksel ve duygusal değişimler hakkında deneyim paylaşımı talep etmek oldukça yaygındır. Ancak sağlıkla ilgili kritik durumlarda forum yanıtlarının tıbbi tavsiye yerine geçmeyeceğini bilerek, her zaman öncelikli olarak uzman bir hekime danışılması gerektiğini unutmamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...