Suni sancı ile normal doğum yapacağım, çok korkuyorum ne yapmalıyım?

0 oy
1,314 göst.
28 Mart 2021 Doğum kategorisinde (18 puan) sordu
Yarın sabah yatışım yapılıcak kızlar normal doğum ama hem bebeğimin çok dönmesi ve rahim varislerimden dolayı suni sancı ile doğum başlatılıcak deneyimlerinizi yazarmısınız ilk doğumum kendi sancımla çok zor olmuştu çok korkuyorum
Gebelik haftası 39

9 Cevap

0 oy
28 Mart 2021 (162 puan) cevapladı

Ben normal dogum yapmadim canim ama Rabbim.bi avazda kurtarsin insallah sagsalim kucagina al bebegini...:)

28 Mart 2021 (485 puan) yorumladı
Sezeryan mi olmuştu senin cnm... hangi tür sezeryan oldun acaba
28 Mart 2021 (162 puan) yorumladı
Ilk dogumum sezeryandi canim 8 yil önce  belden uyusturmali olmustum.. ve kesinlikle sezeryan olacak herkeze  onu tavsiye ediyorum
28 Mart 2021 (485 puan) yorumladı
Belden aşağı mi tavsiye ediyorsun cnm bende sezeryan olacam ama belden aşağı kimisinde ağrı bırakıyormuş diye korkuyorum
28 Mart 2021 (162 puan) yorumladı
Canim simdi herkezin agri yapisi farkli ama ben bi sıkıntı  yasamadim yengem 3 tane belden uyusturmali yapti bi sıkıntı  yasamadi...birde en guzeli o an bebegini cikardiklari an bambaska..
29 Mart 2021 (485 puan) yorumladı
Haklisin  cnm RABBİM cümlemizi ağrısız sancısız bebekleriyle inşaAllah kurtarsın sağ salim bebeklerimizi kucagimiza alırız inşaAllah ❣
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2021 (173 puan) cevapladı
Canım bende yarın doğumum var suni sanciyla 40 haftaligim ikinci gebeliğim ilk gebelihimde 24 saat suni sancı çektim inşallah bu böyle olmaz rabbim ikimizi bir avazda kurtarsın canim
28 Mart 2021 (18 puan) yorumladı
24 saat içinde hiç mi açılman olmadı canım doktorum 6 7 saate doğurursun dedi birde nasıl birşey bu suni sancı
28 Mart 2021 (173 puan) yorumladı
Benim hiç acilmam yoktu 24 saatte açıldı 10 cm filan öyle aldılar doğuma birde dikiş filan atlılar biraz zordu şükür atlattım vallahi çok zor suni saanci ama katlaniyorsun. Yapacak birşey olmuyor o an mecbur cekiyorsun
0 oy
28 Mart 2021 (32 puan) cevapladı
Benim şuan 39 +4 üncü günüm ikinci gebelik ilk normal kendi sancımla oldu bunda açılma olmadıgı için bekliyorum doktorlar yatışda vermiyor neyi bekletiyorlar sizle aynı haftadayız 
28 Mart 2021 (18 puan) yorumladı
Benim varis vs problemlerim olmasaydı doktorum max 40+3 beklerim demişti canım
0 oy
28 Mart 2021 (82 puan) cevapladı
Daha önce suni sancı ile ölü doğum yaptım.Ardindan kendi sancımla ikinci ama ilk sağlıklı bebeğimi doğurdum. Bence hiç korkmayın suni sancı normal doğum sancısına göre daha hafifti.Basta regl ağrısı gibi başlıyor sonra aralıklar azalıyor ama bence çok daha güzel..Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulun inşallah.  
0 oy
28 Mart 2021 (718 puan) cevapladı
Normal kendi sancın gelir geçer ama suni sancı hiç geçmez canm rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın 
0 oy
28 Mart 2021 (20 puan) cevapladı
Canım acilman var mı varıs olması biraz sıkıntı sanki acilman ne kadar hızlı olursa bebeğin o kadar erken gelir suni sancı biraz yıpratıyor yaptirabiliyorsan ağrısız doğum iğnesi var normal sancınin sadece 4 katını hissediyorsun normal sancı 20 kati yani düşün 
0 oy
28 Mart 2021 (160 puan) cevapladı
Benim de ilk gebeligim 35 haftalık suyum geldi birden sancım açılma yoktu 4 saatte 6 tane serum yaptılar beşinci saatte doğdu çok şükür
0 oy
28 Mart 2021 (116 puan) cevapladı
Benim ilki sezeryan olmuştu acilmam olmadi suni sancı verdiler cok güldüğüm icin sezeryana aldilar ama hic korktugun gibi degil yada benim aci seviyem yüksek allah kurtarsin sag salim kucağına alirsin bebegini insallah. Benimde persembe sezeryan olucak insallah darisi baska annelere insallah
0 oy
28 Mart 2021 (485 puan) cevapladı

RABBİM bir ayazda ağrısız sancısız kurtarsın inşaAllah cnm.benim iyilerin duasıyla inşaAllah sen ve tüm hamile kardeşlerim RABBİM yar ve yardımcısı olsun ağrısız sancısız bir doğum diliyorum bende dahil inşaAllah :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Suni sancı ile normal doğum nasıl başlatılır ve süreç nasıl işler?
Suni sancı, vücudun doğal doğum sancılarını taklit etmek amacıyla hastane ortamında damar yoluyla oksitosin hormonu verilerek başlatılan bir süreçtir. İşlem sırasında bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmaları sürekli olarak NST cihazı ile takip edilir. Doktorlar, rahim ağzındaki açılmayı düzenli aralıklarla kontrol ederek dozajı ayarlar ve doğumun ilerleyişini güvenli bir şekilde yönetir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik döneminde rahim varisleri normal doğuma engel midir?
Rahim varisleri, genellikle normal doğuma engel teşkil etmeyen ancak doğum anında dikkatle takip edilmesi gereken bir durumdur. Doğum esnasında bu damarların genişlemesi kanama riskini artırabileceği için hekiminiz doğum sürecini daha yakından izleyecektir. Eğer varisler çok şiddetli değilse, doktorunuz vajinal doğumu güvenli bulabilir; ancak karar her zaman hastanın klinik tablosuna göre verilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum yaparken ağrı yönetimi nasıl sağlanır?
Suni sancı ile başlatılan doğumlarda ağrı yönetimi için epidural anestezi veya diğer ağrı kesici yöntemler oldukça etkili çözümlerdir. Epidural anestezi, sancıların şiddetini hissetmeden doğum kanalındaki ilerlemeyi takip etmenize olanak tanır. Ayrıca nefes egzersizleri ve doğru pozisyon almak, sancıların yarattığı baskıyı hafifleterek doğum sürecinde kendinizi daha rahat hissetmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin pozisyonunun ters veya dönük olması normal doğumu zorlaştırır mı?
Bebeğin doğum kanalına girişi sırasında uygun pozisyonda olmaması sancıların daha yoğun hissedilmesine ve doğumun biraz daha uzun sürmesine neden olabilir. Ancak doğum başladığında doktorunuzun yönlendirmesiyle uygulanan pozisyonlar, bebeğin doğru açıyla kanala girmesine yardımcı olabilir. Süreç boyunca NST takibi ile bebeğin durumu sürekli gözlemlenerek en güvenli doğum şekline karar verilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum yapacaklar için hastane çantasında neler olmalı?
Suni sancı süreci bazen beklediğinizden daha uzun sürebileceği için hastane çantanızda sizi rahatlatacak temel eşyalar oldukça önemlidir. Rahat bir gecelik, bol su, enerji verecek hafif atıştırmalıklar ve doğum sonrası için ihtiyaç duyacağınız hijyenik pedler mutlaka yanınızda bulunmalıdır. Ayrıca hastanede geçireceğiniz sürede kendinizi iyi hissettirecek kişisel bakım ürünlerini de çantanıza eklemeyi ihmal etmeyin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...