İkinci doğumum ilkine benzer mi, belirtiler aynı mı olur?

0 oy
701 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (343 puan) sordu
  benim kızında ilk sırtim  agrima başlamıştı  acaba  ikinci   doğum  belirtisi  aynı  olurmu  birde  nişan  gelmişti  ilkinde     gene  gelir mi.  şuan  karnında kasilmalar  var  düzenli  olarak  ama nişan  veya şu bir şey gelmedi
Gebelik haftası 38

5 Cevap

0 oy
1 Nisan 2021 (378 puan) cevapladı

Valla tatlım benim ilk dogumumda son günümüze kadar bekledik hiç bir belirti olmadı sadece wcye gittiğimde hafif bi ağrı oluyordu son günümüz geldi gittik suni sancı ile doğum yaptım bu hamilelik nasıl olur bilmiyorum bende çok korkuyorum acaba sancı yasarmiyim. Lafı çok uzattım kısaca birbirinden farklı oluyor allah yardimcin olsun sagsaglim doğru inşallah <3

1 Nisan 2021 (110 puan) yorumladı
Suni snci nsl sncisi nsl oluyr herkes diyr zor
2 Nisan 2021 (378 puan) yorumladı
Canım benim ben günümü tamamen doldurduk doktor son günün dedi gittik kontrol etti 3 cm  açılma var dedi yatış vs. Hazırlıklar yapıldı açılma 2 saatte falan 5 cm oldu sonra suni verilmeye devam edildi epidural yaptılar 5 cm olunca sonra açılma 10 cm olunca doğum yaptım.. benim avantajım 9 gibi yatış oldu 10 gibi suni verildi toplam 6 saat sürdü ama çok acı ve sıkıntı cekmedim epidural in etkisiyle 2.45 kızımı aldım kucağıma korkma ama herkesin bir olmuyo allahım yardimcin olsun inşallah benim ilk dogumumda ki gibi rahat bi doğum yaparsın canım. .
2 Nisan 2021 (110 puan) yorumladı
İnsllh Rabbm yrdmcimz olsn bna sbh 7.30 gl dedi ogn yts dedi o gn dogumu yprlr artk cnku o gn 40.2 hftalik oluym
-Reklam-
0 oy
1 Nisan 2021 (343 puan) cevapladı
Bence kişiden kişiye değişiyor canım benim ilk doğumum kolay geçti ikinci daha zordu bakalım bu sefer nasil gecicek kiminin ilk zor oluyor ikinci daha kolay oluyor 
0 oy
1 Nisan 2021 (920 puan) cevapladı
Şu an ikinciye hamileyim canm nisanım geldi öğlen ilk kızımda da gelmişti ve sancılarım başladı şu an sancılarım var ve aynı ilk kızımdaki gibi
0 oy
1 Nisan 2021 (6 puan) cevapladı
Bende 38+3um sirtimda ve sag tarafimda bir agri nst de sanci cikmiyor hayirlisiyla yavrularimizi kucaklarimiza aliriz ins
0 oy
1 Nisan 2021 (570 puan) cevapladı
Benim ilk dogumum ile ikinci dogumum arasında hiç bir fark yoktu bel ağrısı ve nişan gelmesi ikiside kızdı bu sefer erkeğe hamileyim bakalım nasıl olacak

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

İkinci doğum belirtileri ilk doğumla aynı mı olur?
İkinci doğum belirtileri genellikle ilk doğumla benzerlik gösterse de her gebelik süreci kendine özgüdür. İlk doğumunuzda sırt ağrısı ve nişan gelmesi gibi belirtiler yaşamış olmanız, bu doğumda da aynı şekilde olacağı anlamına gelmez; ancak vücudunuzun doğum sinyallerini daha hızlı tanıması ve süreci daha kısa sürede tamamlaması yaygın bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düzenli kasılmalar varken nişan gelmemesi normal mi?
Düzenli kasılmaların başlamasına rağmen nişan gelmemesi tıbbi olarak son derece normal bir durumdur. Nişan, rahim ağzındaki mukus tıkacının açılmasıyla gelir ancak bazı gebeliklerde nişan doğumun hemen öncesinde, bazılarında ise doğum eylemi başladıktan sonra gelebilir. Kasılmalarınız düzenli ve şiddetliyse, nişan gelmesini beklemeden süreci takip etmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren en kesin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en kesin belirtiler, istirahatle geçmeyen ve giderek şiddetlenen düzenli aralıklı kasılmalar, suyun gelmesi ve nişan gelmesidir. Kasılmalarınızın süresi ve sıklığı takip edilerek, 5 dakikada bir gelen ve 45-60 saniye süren düzenli sancılarınız varsa hastaneye başvurmanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci doğumda nişan ne zaman gelir?
İkinci doğumda nişan, genellikle doğumdan birkaç saat veya birkaç gün önce gelebilir, ancak bazı durumlarda doğum eylemi sırasında da görülebilir. Nişan gelmesi tek başına doğumun hemen başladığı anlamına gelmez; bu durum rahim ağzındaki değişimin başladığını gösteren bir işarettir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düzenli kasılmalar varken ne zaman hastaneye gitmeliyim?
Düzenli kasılmaların sıklığı 5 dakikada bire düştüğünde ve her bir kasılma yaklaşık 45-60 saniye sürdüğünde hastaneye gitmeniz en doğru zamandır. Eğer suyunuz geldiyse, nişanla birlikte yoğun kanama fark ettiyseniz veya bebeğin hareketlerinde azalma hissediyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...