Kimyasal gebelik sonrası adetim gecikti, hamile miyim?

0 oy
548 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
Mrbalar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay adetimden 10 gün geçti hala adetim olmadı.test yaptım negatif çıktı kimyasal gebelik adet düzensizliği yapar mı bir de kimyasal gebelikten sonra ne kadar süre içinde hamile kaldınız

11 Cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (615 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben 5 ay sonra kaldim cnm
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2021 (502 puan) cevapladı
Evet bu soruyu bende merakla takip edicegim
0 oy
5 Nisan 2021 (14 puan) cevapladı
2 çocuğumda da kimyasal gebelikten hemen sonra adet olmadan hamile kaldım hiçbir sıkıntı olmadı şuan 33hftalik gebeyim 
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
Sağlıkla gelsin inşallah
0 oy
5 Nisan 2021 (304 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik geçirmedim ama hemsireyim canm kimyasal gebelik geçirip ayına gebe kalan çok kişi oluyor. Düzensizlik yapar adette döngüyü değiştirmiş olabilir 
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
Genelde adet olacagim zaman yada yumurtlama döneminde göğüs hassasiyeti olurdu ama hiçbir şey yok olmadı bugün kan testi vermeye gideceğim inşallah guzel haberlerle gelirim
5 Nisan 2021 (304 puan) yorumladı
Inş canm güzel haber alirsan bizede yaz kiz☺
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
Ayy yazarım tabiki
0 oy
5 Nisan 2021 (3 puan) cevapladı
Bende ocak ayinda kimyasal gebelik gecirdim adet duzensizligi olabilir doktorumda soylemisti ama ben yumurtlama gunumu takip ettim adetim 4 gun gecikmisti test yaptim negatif cikti 1 hafta daha bekledim yine test yaptim ikinci cizgi silik cikti doktora gittim 6 haftalik gebesin dedi ama kese icinde bebek gorunmuyo dedi cok kucuk dedi umarim kalp atislarini duyarim 8 haftalik oldum 
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
Son adet tarihinizden ne kadar süre sonra teste gebelik cikmisti sizde
0 oy
5 Nisan 2021 (3 puan) cevapladı
Bende ocak ayinda kimyasal gebelik gecirdim adet duzensizligi olabilir doktorumda soylemisti ama ben yumurtlama gunumu takip ettim adetim 4 gun gecikmisti test yaptim negatif cikti 1 hafta daha bekledim yine test yaptim ikinci cizgi silik cikti doktora gittim 6 haftalik gebesin dedi ama kese icinde bebek gorunmuyo dedi cok kucuk dedi umarim kalp atislarini duyarim 8 haftalik oldum 

Yani kimyasal gebelikten sonra adet olmadim
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
İnşallah kuzum sıkıntısız bir hamilelik geçirirsin
0 oy
5 Nisan 2021 (1,895 puan) cevapladı
Hemen kalınır 
0 oy
5 Nisan 2021 (1,680 puan) cevapladı
Evet canim gecikme oluyor benimde 5 -6 gun Gecikmisti doktora sordum duzensizlik yapiyormus normal dedi
5 Nisan 2021 (1,680 puan) yorumladı
Evet canjm allah a sukur su an  27 haftlk hamileyim kendini uzme benim doktorum kimyasali gebelikten sayma bile demisti korunmana gerek yok hemen istiyorsan folik asite basla birakma rabbim en kisa zamanda sanada nasip etsin insallah canim
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
Ne kadar süre sorna hamile kaldınız acaba
5 Nisan 2021 (1,680 puan) yorumladı
Bes ay sonraydi sanirim canim ama o zamanlar valisiyordum esimle cok bir araya gelemiyorduk hemen ertesi ay bile hamile klan var umidini kesme canim daha once dusugun falan varmi ilk hamileligin miydi
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
İkinci hamileliğim daha ince hiç düşüğüm olmadi
5 Nisan 2021 (1,680 puan) yorumladı
Uzme canini allah nasip ederse olur zaten cocugun varsa bir skntin yok demektir tekrar olur hatta bazi doktorlar kimyasal bile iyi diyorlar yumurtlama falan oluyor her hangi bir tedaviye gerk yok diyorlar
0 oy
5 Nisan 2021 (1,523 puan) cevapladı
40 45 güne kadar adetin geçebilir r 1 2 ay korunsaydın keşke yinede tedr amaçlı
0 oy
5 Nisan 2021 (460 puan) cevapladı
Bnm adetim zaten duzensizdi kimyasal gebelikten sonra 2 bucuk ay sonra adet oldum ben
0 oy
5 Nisan 2021 (220 puan) cevapladı
Canım benim arkadaşım kimyasal gebelikten sonraki ilk adetten sonra hamile kaldı. Kimyasal gebelik geçirmek vücut için çok iyi oluyormuş. Vücut zararlı ne varsa atıyormuş vücuttan o yüzden daha kolay hamile kalırsın :)
5 Nisan 2021 (58 puan) yorumladı
İnşallah canim bakalım ogkeden sonra kan testi vermeye gideceğim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kimyasal gebelik sonrası adet düzensizliği yaşanır mı?
Kimyasal gebelik sonrası vücudun hormon dengesinin normale dönmesi zaman alabileceği için adet düzensizliği yaşanması normal kabul edilir. Genellikle adet döngüsünün eski düzenine dönmesi 4 ila 6 hafta kadar sürebilir. Eğer bu süreden daha uzun bir gecikme yaşanıyorsa, hormonal bir dengesizlik veya başka bir sağlık sorunu ihtimaline karşı bir kadın hastalıkları uzmanına görünmek en doğru adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelikten sonra kaç gün içinde adet olunur?
Kimyasal gebelik geçiren kadınların büyük çoğunluğu, gebelik kaybından sonraki 4 ile 6 hafta içerisinde adet görürler. Ancak bu süreç kişiden kişiye farklılık gösterebilir; bazen hormon seviyelerinin sıfırlanma hızı adet başlangıcını etkileyebilir. Adet kanamanız 6 haftayı geçtiği halde başlamadıysa, gebelik testi yaparak veya bir doktora danışarak durumu kontrol etmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası hamile kalmak için ne kadar beklenmeli?
Uzmanlar genellikle kimyasal gebelikten sonra fiziksel ve duygusal olarak toparlanmak için bir veya iki adet dönemi beklenmesini önerir. Ancak tıbbi bir engel yoksa, doktorlar genellikle hemen bir sonraki ay tekrar denemeye başlamanın da bir sakıncası olmadığını belirtirler. Önemli olan, vücudunuzun kendini hazır hissetmesi ve rahim iç tabakasının bir sonraki gebelik için uygun duruma gelmiş olmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası yapılan test neden negatif çıkar?
Kimyasal gebelik sonrası yapılan testin negatif çıkması, vücuttaki Beta-HCG hormonunun artık gebelik seviyesinin altına düştüğünü gösterir. Eğer adet gecikmesi yaşıyorsanız ancak testiniz negatifse, bu durum henüz yumurtlamanın gerçekleşmediğini veya hormon dengesinin henüz tam olarak oturmadığını işaret eder. Negatif sonuç, kimyasal gebeliğin sonlandığını ve vücudun yeni bir döngüye girmeye çalıştığını doğrular.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kimyasal gebelik sonrası adet gecikmesi durumunda ne yapılmalı?
Kimyasal gebelik sonrası adet gecikmesi yaşıyorsanız, öncelikle evde bir gebelik testi yaparak yeni bir gebelik ihtimalini elemelisiniz. Test sonucu negatifse ve gecikmeniz 10 günü geçtiyse, bir jinekoloğa başvurarak ultrason muayenesi yaptırmanız önemlidir. Doktorunuz hormon seviyelerinizi kontrol ederek veya rahim duvarı kalınlığını inceleyerek adet gecikmesinin altında yatan nedeni net bir şekilde teşhis edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...