34 haftalık gebeyim sol kasığımda ağrı var, normal mi?

0 oy
286 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (187 puan) sordu
Sizde de oouyormu hanımlar normalde biraz sancı yapıp geçiyordu ama yarım saattir böyleyim
Gebelik haftası 34+4

3 Cevap

0 oy
10 Nisan 2021 (4 puan) cevapladı
Bende de var kuzum 35+4 günlüğüm bende doğum yaklaşınca oluyormuş böyle seyler
10 Nisan 2021 (187 puan) yorumladı
Ay bilmiyorum rabbim bir Ağrı'da kurtarsın agirlastik iyice
-Reklam-
0 oy
10 Nisan 2021 (374 puan) cevapladı
Evet var gayet normal iki cocugumda da oldu düzenli ve 5 dk bir inanıyorsa normal bebek kendini hazırlıyor ve baskı oluşur 35+ dan slm
0 oy
10 Nisan 2021 (181 puan) cevapladı
30 haftalığm bende de var maalesef bazen çok şıddetlı olabılıyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

34 haftalık gebelikte sol kasık ağrısı normal mi?
34 haftalık gebelikte sol kasık ağrısı, bebeğin büyümesiyle birlikte rahim bağlarının gerilmesi veya bebeğin pozisyon alması nedeniyle genellikle normal kabul edilir. Ancak bu ağrı yarım saatten uzun sürüyorsa, düzenli aralıklarla tekrarlıyorsa veya şiddeti giderek artıyorsa, erken doğum belirtisi olabileceği için mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kasık ağrısı ne zaman tehlikeli olur?
Gebelikte kasık ağrısı; ağrıyla birlikte vajinal kanama, su gelmesi, ateş, şiddetli bel ağrısı veya bebek hareketlerinde azalma varsa tehlikeli olabilir. Ayrıca, ağrının düzenli aralıklarla gelmesi ve dinlenmekle geçmemesi, rahim kasılmalarının başladığına işaret edebileceğinden vakit kaybetmeden tıbbi destek alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
34 haftalık hamileyim kasık ağrısı nasıl hafifletilir?
34 haftalık hamilelikte kasık ağrısını hafifletmek için en önemli adım, sol tarafınıza yatarak dinlenmek ve vücudunuzu zorlayacak hareketlerden kaçınmaktır. Ilık bir duş almak, gebelik destek kemeri kullanmak ve gün içerisinde pozisyonunuzu sık sık değiştirmek ağrının azalmasına yardımcı olabilir; ancak ağrı geçmiyorsa mutlaka bir uzmana görünmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son aylarında kasıkta batma hissi neden olur?
Hamileliğin son aylarında hissedilen kasık batmaları, genellikle bebeğin başının pelvise yerleşmeye başlaması ve rahim ağzına baskı yapması sonucu oluşur. Bebeğin ağırlığı arttıkça leğen kemiği bölgesindeki sinirlere yapılan baskı artar, bu durum da özellikle hareket ederken veya pozisyon değiştirirken ani batma hissi yaratabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum sancısı nasıl anlaşılır?
Erken doğum sancısı, genellikle düzenli aralıklarla gelen, giderek şiddetlenen ve dinlenmekle geçmeyen karın veya kasık ağrısı şeklinde kendini gösterir. Eğer ağrınız her 10-15 dakikada bir tekrarlıyorsa, belinizden kasıklarınıza doğru yayılan bir sızı hissediyorsanız veya vajinal akıntınızda değişim fark ettiyseniz, bu durum doğum eyleminin başlamış olabileceğini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 677 göst.
0 oy
1 cevap 172 göst.
16 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Emnbyrzz (608 puan) sordu
0 oy
0 cevap 117 göst.
16 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emnbyrzz (608 puan) sordu

1,512,245 soru

24,666,759 cevap

367,040 kullanıcı

...