Hamilelikte mide bulantım geçti, bebeğime bir şey mi oldu?

0 oy
376 göst.
10 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (799 puan) sordu
Kizlar selam. Cuma gunu ikinci hastane randevum var. Bu aycok fazla sey yasadim. Sıkınti stres, komur dumanina maruz kaldim, esimle yakinlasma oldu mide bulantilarim cok vardi gecen haftaya kadar ama suanda yok. Surekli kafamda bebegime bir sey mi oldu diyorum. İlk gittihimde gayet sagliklid emisti doktor kaloatisini da duymustum. Cok stres yaptim ya bisey olduysa diyorum surekli. Ne yapicam yardim edin bu dusunce beni hasta edicek
Gebelik haftası 11
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
10 Nisan 2021 (39 puan) cevapladı
Bende doktora demiştim bunu onun için bişey yapamam dedi :) dua oku kuran dinle Allaha emanet et kendinide bebeğinide zaten ilerledikçe zaman iyi güzel şeyler duyarsın bebeğin hakkında inşallah geçer böylece :) 
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte mide bulantısının aniden geçmesi bebeğe bir şey olduğu anlamına mı gelir?
Hamilelikte mide bulantısının aniden kesilmesi her zaman bir sorun olduğu anlamına gelmez. Hormon seviyeleri gebeliğin ilerleyen haftalarında değişim gösterebilir ve bu durum bulantıların hafiflemesine veya tamamen bitmesine yol açabilir. Ancak endişe verici bir durum hissediyorsanız, bebeğin kalp atışlarını kontrol etmek ve içinizi rahatlatmak için mutlaka doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik döneminde aşırı stres ve üzüntü bebeğe zarar verir mi?
Gebelik döneminde yaşanan kısa süreli stres ve üzüntü genellikle bebeğe doğrudan zarar vermez, ancak kronikleşen yüksek düzeyde stres anne adayının bağışıklık sistemini zayıflatabilir. Stresle başa çıkmak için derin nefes egzersizleri yapabilir, hafif yürüyüşlere çıkabilir ve sizi rahatlatacak aktivitelerle zihninizi meşgul edebilirsiniz. Eğer stres kontrol edilemez bir boyuta ulaşırsa bir uzmandan destek almak en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeyken kömür dumanına maruz kalmak bebeği olumsuz etkiler mi?
Kömür dumanı veya benzeri hava kirliliğine maruz kalmak, içindeki karbonmonoksit nedeniyle anne ve bebek için dikkat edilmesi gereken bir durumdur. Kısa süreli maruz kalmalarda genellikle ciddi bir risk oluşmasa da, yoğun dumana maruz kaldıysanız durumu doktorunuza bildirmeniz önemlidir. Doktorunuz bebeğin oksijen alımı ve genel gelişimi konusunda sizi bilgilendirerek gerekli kontrolleri yapacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğime bir şey oldu mu diye sürekli korkmak normal mi?
Hamilelikte bebeğin sağlığı hakkında endişelenmek, özellikle ilk gebeliklerde veya hassas dönemlerde oldukça yaygın görülen bir duygudur. Bu kaygılar genellikle belirsizlikten kaynaklanır ve bebeğin hareketlerini hissetmeye başladığınızda büyük oranda azalır. Kendinizi sürekli kötü senaryolara odaklanmış hissediyorsanız, doktorunuzla görüşerek yapılan düzenli kontrollerin bebeğin sağlığı üzerindeki güven verici etkisini hatırlamanız faydalı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktor randevusu öncesi bebeğin sağlıklı olduğunu nasıl anlayabilirim?
Doktor randevusu öncesinde bebeğin sağlığını evde kendi yöntemlerinizle kesin olarak anlamanız mümkün değildir. En güvenilir yöntem, ultrason muayenesi ile kalp atışlarının duyulması ve gerekli klinik ölçümlerin yapılmasıdır. Randevu gününüze kadar kendinizi sakinleştirmeye çalışın, yeterli sıvı tüketin ve doktorunuzun size verdiği önceki sağlıklı sonuçlara odaklanarak süreci yönetmeye çalışın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...