40+1 haftalık hamileyim, nişanım geldi doğum ne zaman başlar?

0 oy
1,135 göst.
11 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (92 puan) sordu
Merhaba 40+1 oldum az önce nişanım geldi normalde Nisan geldikten 1 2 hafta sonra da doğum olabilir diyorlar ama ben zaten 40 haftalık olduğum için doğumum başlar hemen diye düşünüyorum daha önce 40 hafta da Nisan gelip de doğuran varmı hemen

9 Cevap

0 oy
11 Nisan 2021 (667 puan) cevapladı
Bende 39+6 haftaligim ama hic belirtin yok dedi doktorve benim nişanım da daha gelmedi senin bence doktora git açılma falan varsa alirlar doğuma
-Reklam-
0 oy
11 Nisan 2021 (68 puan) cevapladı
Nişan doğum belirtisi evet ama tavsiyem evde biraz daha vakit geçirmen canım eğerki suyunda gelmemişse sorun yok yani inaşllh kendi sancılarında gelir yavaş yavaş ben nişan geldikten 1 gün sonra doğum yaptım 
0 oy
11 Nisan 2021 (23 puan) cevapladı
İlk doğumum da 40+1 de nişanım gece saat 11 de geldi yavaş yavaş sancı da gelmeye başladı gece saat 2 de sanciyla hastaneye gittim yatisim yapıldı 24 saat sonra bebisim kucagimdaydi. Ama şimdi üç gün önce nişanım gelmesine ve üç gündür kanamam olmasına rağmen daha doğum başlamamış deyip yolluyorlar. 39+3
0 oy
11 Nisan 2021 (2 puan) cevapladı
Nisan derken kanama şeklinde degilmi. Miktar me kadar. Bnde 37 haftaligim ve dün gece 3-4 damla şeklinde oldu 2 kere telaslanmalimiyum. Yani daha fazladır olursa die dusundum doktoru aramadim
11 Nisan 2021 (821 puan) yorumladı
Su gibi kan damlası geldiyse doktora git canim nisan kan pitisi gibi ufak bir parça oluyor
0 oy
11 Nisan 2021 (813 puan) cevapladı
Sana benden bir dost tavsiyesi güzelce ılık suya gir evinde gez dolaş dinlen ve sancın ve suyun gelince doğuma git. Zamansız gidersen dayarlar suni sancıyı illallah ettirirler 
0 oy
11 Nisan 2021 (459 puan) cevapladı
Sadece nışan ise hiç bir şey belirtisi deyıl evde takıl
0 oy
11 Nisan 2021 (77 puan) cevapladı
Canım sakin hastaneye gideyim deme şimdilik evinde bekle daha suyun gelmedi sancıların iyice sıklaşsın öyle gidersin ben ilk dogumumda suni sancıyla doğum yapmak zorunda kaldım boşu boşuna gidipte canını yaptırma derim
0 oy
11 Nisan 2021 (1,460 puan) cevapladı
Ilk hamileligimde 39+3de nisan geldi, Hastaneye yakindim. Ugradim dr nisanin gelmis muhtemelen 2-3 gune dogum olur dedi. Ama 41 de dogim oldu. 

Kimisi gitme hastaneye vs demis. Nişanı gelene dogum baslatmiyolar zaten. Yakinsan, icimde kalmasin diyorsan got bir baksin dr. Gidemiyorsan, bir kere gwldi devami yoksa sancinin gelmesini bekle. Suyun gelirse zaten direkt hastaneye git
0 oy
12 Nisan 2021 (92 puan) cevapladı
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler:)))aklıma gelen başıma geldi gece nişanım geldikten sonra sabahda suyum geldi sonrasi malum bebeğim kucağımda darısı isteyen herkesin başına.)
12 Nisan 2021 (1,460 puan) yorumladı
Amin insallah. 38 +1 im be  de bakalim...
Hayirli olsun, Allah anali babali buyutsun, hayirli evlat etsin. Gözünüz aydın

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nişan geldikten sonra doğum ne kadar sürede başlar?
Nişan geldikten sonra doğumun başlaması kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle birkaç saat ile birkaç gün arasında gerçekleşir. Ancak 40. haftasını doldurmuş gebelerde vücut doğuma hazır olduğu için bu süreç saatler içinde de ilerleyebilir. Nişan, rahim ağzını tıkayan mukusun atılmasıdır ve doğumun yaklaştığının en önemli belirtilerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftalık gebelikte nişan gelmesi doğumun başladığını mı gösterir?
40 haftalık gebelikte nişan gelmesi, vücudun doğuma hazırlandığının ve rahim ağzında açılmaların başladığının kesin bir göstergesidir. Doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmese de, gebeliğin son aşamasına girildiğini ve sancıların veya su gelişinin her an beklenebileceğini işaret eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan geldikten sonra hastaneye ne zaman gitmeliyim?
Nişan geldikten sonra eğer düzenli sancılarınız başlamadıysa veya suyunuz gelmediyse hemen hastaneye gitmeniz gerekmeyebilir. Ancak sancılarınız 5-10 dakikada bire düştüğünde, suyunuz şeffaf veya renkli olarak geldiğinde ya da bebek hareketlerinde azalma hissettiğinizde vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi ile doğum sancısı arasında ne kadar süre olur?
Nişan gelmesi ile doğum sancısının başlaması arasında geçen süre tamamen kişiseldir ve net bir zaman dilimi yoktur. Bazı kadınlarda nişan geldikten sonra 24 saat içinde doğum gerçekleşirken, bazı kişilerde bu süre 3-4 güne kadar uzayabilir. Özellikle 40. haftayı aşan gebeliklerde doğumun başlaması çok daha hızlı seyretme eğilimindedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelince hemen doğum olur mu?
Nişan gelmesi doğumun başladığı anlamına gelmez, sadece doğum sürecinin yaklaştığının bir ön belirtisidir. Nişan geldikten sonra doğumun hemen gerçekleşmesi şart değildir; ancak 40. hafta ve sonrası gibi ileri gebelik haftalarında vücut doğuma çok daha yakın olduğu için doğumun başlaması oldukça olasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,258 soru

24,666,901 cevap

367,044 kullanıcı

...