19+6 haftalık hamileyim, karnım çok ağrıyor ne yapmalıyım?

0 oy
482 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (646 puan) sordu
Kızlar 19+6haftalık oldum ama bebeğim aşağıda ve karın sancısından geberiyorum ayaklarımı bugün ful yukarı kaldırdım hiç yerimden kalkmadım ama bırakmıyor ne yapmam lazım başka yöntem varsa söylermisiniz yoksa ağrıdan gebericem doktorlarda ilgilenmedi özele kendi doktoruma gidecem ama eşim daha maaşını almadı 
Gebelik haftası 19+6

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2021 (361 puan) cevapladı
Devlete gidin mesela 
13 Nisan 2021 (361 puan) yorumladı
İlgilenmedi diye birşey yok sancı varsa nstde çıkar zaten
13 Nisan 2021 (646 puan) yorumladı
Devlete gittim zaten hayvan muamelesi yapıldı resmen
13 Nisan 2021 (361 puan) yorumladı
Gerçi haklısınız oyleler
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2021 (60 puan) cevapladı
İdrar yolu enfekenfeksiyonu olmuş olabilir misin? Bu haftalarda genellikle oluyor. Bol su iç bence ağrinin sebebi bu olabilir.
13 Nisan 2021 (646 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamilelikte karın sancısı ve bebeğin aşağıda hissedilmesi normal mi?
19 haftalık hamilelikte yaşanan karın ağrısı ve bebeğin aşağıda hissedilmesi, rahim büyümesi, ligament gerilmeleri veya idrar yolu enfeksiyonu gibi birçok farklı nedene bağlı olabilir. Ancak şiddetli sancı, baskı hissi veya vajinal akıntı gibi belirtiler erken doğum riski veya rahim ağzı yetmezliği açısından mutlaka uzman bir hekim tarafından değerlendirilmelidir. Bu tür şikayetlerde vakit kaybetmeden muayene olmak hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte şiddetli karın sancısı olduğunda evde nasıl bir yol izlenmeli?
Gebelikte şiddetli karın sancısı yaşandığında yapılması gereken en önemli şey, bilinçsizce evde müdahale etmek yerine en yakın sağlık kuruluşuna başvurmaktır. Dinlenmek bazı hafif ağrılarda rahatlama sağlasa da, geçmeyen ve şiddetli ağrılar düşük veya erken doğum belirtisi olabilir. Doktora gidene kadar ani hareketlerden kaçınmalı, ağır kaldırmamalı ve ağrının şiddeti artıyorsa acil servise başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık gebelikte karın ağrısı hangi durumlarda acil durum olarak kabul edilir?
19 haftalık gebelikte karın ağrısı ile birlikte vajinal kanama, su gelmesi, ateş, titreme, idrarda yanma veya düzenli aralıklarla gelen kasılmalar acil durum işaretidir. Bu belirtilerle karşılaşıldığında evde tedavi yöntemleri denemek yerine zaman kaybetmeden bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına muayene olunmalıdır. Şiddetli ağrılar bebeğin sağlığını etkileyebilecek enfeksiyon veya servikal yetmezlik gibi durumların habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğin aşağıda olması ne anlama gelir ve ne yapılmalıdır?
Hamilelikte bebeğin aşağıda hissedilmesi, rahmin büyümesine bağlı normal bir süreç olabileceği gibi, bebeğin yerleşimi veya rahim ağzı ile ilgili bir durum da olabilir. Bu hisse şiddetli sancı ve baskı eşlik ediyorsa, rahim ağzı uzunluğunun ölçülmesi için mutlaka ultrason muayenesi gereklidir. Uzman doktorunuz, bebeğin pozisyonunu ve rahim ağzı durumunu kontrol ederek gerekli görürse istirahat veya ilaç tedavisi önerecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık gebelikte karın ağrısı için doktora giderken nelere dikkat edilmeli?
Doktora giderken yaşadığınız ağrının ne kadar süredir devam ettiğini, ağrının tam olarak nerede olduğunu ve eşlik eden başka belirti olup olmadığını not etmeniz teşhis sürecini hızlandırır. Ayrıca ateşiniz varsa, vajinal akıntı veya kanama gözlemlediyseniz bunu mutlaka doktorunuza belirtin. Gebelik takibini yapan kendi doktorunuza ulaşmanız en sağlıklı yoldur; ancak ağrı dayanılmaz boyuttaysa en yakın hastanenin acil servisine başvurmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...