27 haftalık hamileyim, iştahsızlık normal mi?

0 oy
403 göst.
16 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,310 puan) sordu
Bu son bir kaç haftadır iştahım yok hiçbirşey yemek istemiyorum sizde de böyle birşey var mi 

4 Cevap

0 oy
16 Nisan 2021 (514 puan) cevapladı
Canim 20.haftadayim istahsizlik bendede war, allahtan bebek gelisiyor duruma gore bakip istahim acilmazsa takviye baslicak doktorum, senin bebek gelisiyorsa sorun deildir
16 Nisan 2021 (1,310 puan) yorumladı
Bebeğim haftasına göre gayet iyi hatta kilosu birazcık fazla bile çıkıyor fakat benim iştahım  hiç yok zayıf olanların doğumu çok zor gerceklesiyormus diye duydum birde ben çok zayıfım 43 kilo ile başladım çok güzel bir şekilde kilo aldım 12 kilo aldım fakat şuan birşey yiyemiyorum
16 Nisan 2021 (514 puan) yorumladı
Canim bebek iyiyse sorun deil diyor dr, benim 20.hafta bi kilo hamilelik kilomun altindayim hala,doktor dedigi icin soluyorum hic sorun deilmis belki yapisaldir istahsizlik veya kilo almama annemde kilo fazla almazmis bizim
16 Nisan 2021 (1,310 puan) yorumladı
Bende annemin yaşadığı durumları yaşıyorum inşallah hepimiz sağlıcakla kucagimiza alırız bebislerimizi
16 Nisan 2021 (514 puan) yorumladı
Insallah canim allah hepimize hayirlisiyla saglikli bebisler nasip etsin
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2021 (1,620 puan) cevapladı
Ben de şimdi 27 haftalığım. Aynı bende de bu son bir iki haftadır var. Normalde dünyaları yiyodum. Sofraya oturuyorum yarım kase çorbayı zorla içiyorum. Daha fazlasına da kendimi zorlamıyorum. 
16 Nisan 2021 (1,310 puan) yorumladı
Şuan bende öyleyim:(
16 Nisan 2021 (1,620 puan) yorumladı
Ya zorlayınca da yemekler geri ağzıma doluyo gibi onun için yemiyorum. Kısa aralıklarla böyle bişiler atıştırıyorum ama isteksiz yiyorum yani.
0 oy
16 Nisan 2021 (140 puan) cevapladı
Istahin yoksa canim bebisin icin su ic bol bol borde azda olsa yemeye calis cok degil az az ye sık sık ye ögunlerini arttir suyuda eksik etme 
16 Nisan 2021 (1,310 puan) yorumladı
Tamam teşekkürler
0 oy
16 Nisan 2021 (75 puan) cevapladı
Bende 27 haftaligim ayni sorun bendede var millet nasil iştahlı anlamiyorum.bende dunyalari yemek istiyorumiştah yok..acaba erkek bebektemi boyle oluyor sizlerin cinsiyet ne
16 Nisan 2021 (514 puan) yorumladı
Insallah hersey minnaklarimiz icin, rabbim hepsine saglik versin
16 Nisan 2021 (1,310 puan) yorumladı
Amin inşallah
16 Nisan 2021 (75 puan) yorumladı
Olabilir bencede erkek bebekle alakasi saglikli olsunlarda haftasina gore kilolari iyiyse sorun yoktur heralde.ben en son 25 haftalikken gittim 800 gramdi iyi demisti doktor
16 Nisan 2021 (514 puan) yorumladı
Aynn onemli olan sagliklari benim 20.hafta 360gr benim ilk gebelik ben anlamam ama dr iyi diyor, sizinde iyidir umarim
16 Nisan 2021 (75 puan) yorumladı
Sagolun insallah herkes saglikla alsin kucagina.benim ikinci ama 7 yil aradan sonra o yuzden unuttum cogu seyi.bide erken dogum yapmistim ilkinde

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

27 haftalık gebelikte iştahsızlık yaşanması normal mi?
27 haftalık gebelik döneminde iştahsızlık, büyüyen rahmin mideye baskı yapması veya hormonal değişimler nedeniyle sık görülen bir durumdur. Genellikle sindirim sisteminin yavaşlaması veya mide yanmaları beslenme isteğini azaltabilir; ancak bu durumun şiddetli olması veya kilo kaybına yol açması halinde mutlaka bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
27 haftalık hamileyim hiçbir şey yemek istemiyorum ne yapmalıyım?
İştahsızlık dönemlerinde ana öğünler yerine besin değeri yüksek küçük porsiyonlarla sık aralıklarla beslenmek mideyi yormadan enerji almanızı sağlar. Gün içinde mutlaka bol su tüketmeye çalışın, protein ve lif ağırlıklı kolay sindirilebilir gıdalara yönelin ve iştah kaybınız birkaç haftadan uzun sürerse mutlaka doktorunuzla görüşerek demir veya vitamin eksikliği açısından değerlendirilmenizi isteyin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte iştahsızlık hangi durumlarda doktora danışılmalı?
Gebeliğin 27. haftasında iştahsızlığa ek olarak hızlı kilo kaybı, halsizlik, baş dönmesi, idrarda koyulaşma veya şiddetli mide bulantısı gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktora başvurulmalıdır. Ayrıca bebeğin hareketlerinde azalma hissediliyorsa, beslenme yetersizliğinin bebeğin gelişimini etkileyip etkilemediğini anlamak için profesyonel bir tıbbi kontrol şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte iştahı açmak için neler tüketilebilir?
İştah kaybı yaşayan hamileler, mideyi rahatlatan zencefil çayı, nane limon veya soğuk tüketilebilen yoğurt bazlı besinleri tercih edebilirler. Yemek kokularından rahatsız oluyorsanız, oda sıcaklığında veya soğuk servis edilen gıdalar koku hassasiyetini azaltarak beslenmeyi kolaylaştırabilir; ayrıca günlük folik asit ve doktorunuzun önerdiği takviyeleri aksatmamak genel sağlık durumunu destekler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
27 haftalık gebelikte iştahsızlık bebeğe zarar verir mi?
Kısa süreli ve hafif iştahsızlıklar genellikle bebeğin gelişimini hemen etkilemez çünkü bebek kendi ihtiyacını annenin depolarından karşılamaya devam eder. Ancak iştahsızlık süreci birkaç haftayı buluyor ve vücut direnciniz düşüyorsa, bebeğin sağlıklı gelişimi için gerekli olan vitamin ve minerallerin eksik kalmaması adına bir beslenme uzmanı veya doktor gözetiminde destek almanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 293 göst.
0 oy
2 cevap 255 göst.
0 oy
3 cevap 275 göst.
8 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Bilgesn (22 puan) sordu
0 oy
2 cevap 225 göst.
18 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mrvklc21 (349 puan) sordu

1,512,737 soru

24,673,055 cevap

367,375 kullanıcı

...