0 oy
231 göst.
19 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Kizlar slm 12 haftalık hamileyim kız cocu ve erkek cocundak8 belirtiler degisio mu ben oğlumda ki gibi gayaet normal gecii simdilik hamileliğim acaba yine erkek mi die dusunuorum ama kizida çok istiorum
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular


1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...